به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی در بخشی از سخنان خود در نشست کمیسیون ماده ۵ این استان افزود:مردم انتظار دارند با گردش مدیران و تغییرات ایجاد شده خدماترسانی در جامعه بیشتر شود و بتوان خدمات بهتری به آنها ارائه شود.
وی ادامه داد: همواره تغییر مدیریت با هدف پیشرفت و حرکت رو به جلو انجام میگیرد و مدیران جدید باید تلاش کنند تا مردم نتیجه این تغییرات مدیریتی را حس کنند.
عباسی یادآور شد: همه مسوولان، خدمتگزار مردم هستند و هر مدیری که جایگاه خود را به مدیر دیگری میدهد در اصل تسریع در روند خدمت رسانی را رقم زده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: گاهی در فضای مجازی نسبت به تغییرات مدیران دستگاههای اجرایی انتقادی میشود اما در اصل این جا به جاییها برای تسریع در خدمترسانی به مردم انجام می شود.
عباسی خاطرنشان کرد: اگر قصد و نیت افراد خدمتگزاری به مردم باشد نباید نسبت به چنین عزل و نصبهایی موضع منفی از خود نشان دهند بلکه باید به مدیر جدید کمک کرده و وی را برای خدمترسانی بهتر به مردم یاری دهند.
در این نشست برخی موارد طرحهای تفصیلی شهرهای شهرکرد و بروجن بازنگری و برخی قوانین جدید در خصوص احراز هویت مالکیت افراد بر واحدهای مسکونی تشریح و تبیین شد.
46
نظر شما