«رقابت در خدمت» تجربه‌ای موفق در ارتباط مردم و مسؤولان

معاون نهاد نماز جمعه قم گفت برنامه رقابت در خدمت که با هدف ایجاد ارتباط بین مردم و مسؤولان برگزار شد تجربه‌ای موفق در نماز جمعه قم بود.

به گزارش خبرآنلاین از قم احمد نامداری ، ضمن گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات، از تجربه موفق برگزاری برنامه‌های تسهیل کننده دیدار مردم و مسئولان سخن گفت و برگزاری منظم این برنامه که با همکاری روابط عمومی استانداری قم برگزار شد را از افتخارات حوزه ارتباطات نهاد نماز جمعه قم بر شمرد.

معاون ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه قم افزود: در طول سال گذشته ضمن دعوت از دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها زمینه ساز ارتباط با مردم و معرفی طرح‌ها و خدمات ایشان بودیم.

وی اختصاص بخشی از وقت سخنرانی قبل از خطبه‌ها به مدیران دستگاههای اجرایی و همکاری فشرده با روابط عمومی‌ها را در راستای تکریم مردم و همکاری بیشتر در اطلاع رسانی همه جانبه برشمرد.

نامداری با اشاره به  برنامه‌های مختلفی مانند تریبون آدینه که با همکاری دو خبرگزاری فارس و تسنیم برگزار شد و مردم مشکلات خودشان را برای اطلاع مسؤولان بیان می‌کردند ابراز امیدواری کرد در سال ۱۳۹۹ و پس از شروع برنامه نماز جمعه نیز شاهد اجرای این گونه برنامه‌ها باشیم.

مشاور رسانه ای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم همکاری با استانداری و اختصاص فضای مصلی برای برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های مختلف را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و بیان کرد: با وجود خدمات، تاثیر گذاری و برقراری شبکه گسترده ارتباطی با روابط عمومی‌های قم در قالب طرح رقابت در خدمت که در بین تمام دستگاه‌ها و نهادها مشابه ندارد در کمال تاسف ما شاهد عدم دعوت در انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بودیم که به نوعی به رسمیت نشناختن ما بود؛ البته با توجه به قول استاندار قم، این موضوع حل خواهد شد.

وی آمادگی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قم را برای هرگونه همکاری با روابط عمومی‌های استان در شهر قم و سایر ستادهای نماز جمعه استان اعلام کرد و گفت: امیدواریم با تلاش روابط عمومی‌ها، ارتباط مردم و مسؤولان بیشتر و موجب افزایش رضایتمندی آنان شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1388856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =