فرماندار همدان: هموطنان در تعطیلات عید فطر از سفر به همدان خودداری کنند

فرماندار همدان گفت: با توجه به وضعیت خاص ایجاد شده در خصوص بیماری کرونا ویروس، از پذیرش مسافران در همدان معذوریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان؛ حسین افشاری فرماندار همدان به خبرآنلاین گفت: هر ساله در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان شاهد حضور خیل مسافران و گردشگران در همدان بودیم اما امسال با توجه به وضعیت خاص کشور و استان، از پذیرش هموطنان عزیزمان در همدان معذوریم.

وی خاطرنشان کرد: به تمامی هتل‌ها و مراکز مسافر پذیر ابلاغ شده تا از پذیرش مسافر خودداری و همچنین شهرداری نیز از برپایی و نصب چادر در پارک‌ها و بوستان‌های همدان جلوگیری خواهد کرد.

فرماندار همدان ضمن درخواست و پوزش از هموطنان عزیز، تصریح کرد: در این ایام مدارس هم پذیرای مهمان ومسافرین نیستند لذا خواهشمند است سفر به همدان را به زمان دیگری موکول کنند.

افشاری تصمیم گیری برای ورود و خروج مسافرین و اعمال محدودیت‌ها را از وظایف ستاد ملی مبارزه با کرونا دانست و افزود: از این ستاد درخواست شده خروجی‌های خوزستان را کنترل کنند.

وی اظهار داشت: استان همدان هنوز در وضیعت زرد بیماری کرونا قرار دارد و به همین علت از هم استانی‌ها در خواست می کنیم همچنان در خانه بمانند و اگر مجبور به خروج از منزل شدند، حتما نسبت به رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =