اعمال محدودیت‌ها در پارک‌ها و بوستان‌های شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی جهت تردد در پارک‌ها و بوستان‌های شهرکرد اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی شهرداری ،بهادر عبدالغنی ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و با اشاره به تعطیلات در این ایام اظهارداشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان‌های همجوار و ورود برخی مسافران به شهرکرد، در این ایام محدودیت‌هایی در پارک‌ها و بوستان‌های این شهر اعمال می‌شود که توجه به هشدارها توسط مسافران و شهروندان امری ضروری است.

وی افزود: در این ایام سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌ها در پارک‌ها و بوستان‌ها تعطیل و روشنایی و امکانات رفاهی آن‌ها هم به حداقل ممکن و در مواردی کاملا محدود می‌گردد.

عبدالغنی با بیان اینکه نصب چادر در بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع است، ادامه داد: از تجمع مسافران در پارک‌ها در هر نقطه شهر خودداری به عمل می‌آید و در صورت مشاهده برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی با اشاره به سم‌زدایی و ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم و شهروندان و گندزدایی معابر، تمامی نیروهای اداری و خدماتی این سازمان با ماسک و دستکش و با رعایت موارد بهداشتی فعالیت و انجام وظیفه می‌کنند.

شهردار شهرکرد با اشاره به برگزاری مراسم عید اموات در این ایام بیان کرد: جمعیت در آرامستان‌ها جهت برگزاری مراسم عزا و یا عید متوفا کنترل و در صورت ضرورت، مراسم ترحیم تنها با حضور اقوام درجه یک برگزار  و رعایت موارد بهداشتی برای آنها الزامی است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه اطلاع‌رسانی کامل به شهروندان و همکاران در خصوص رعایت اصول بهداشتی انجام شده است، خاطرنشان کرد: سازمان‌های آتش نشانی، سیما، منظر و فضای سبز، حمل و نقل، آرامستان‌ها، اجرائیات و معاونین و مدیران مربوطه در این مدت به صورت ویژه در حالت آماده باش کامل هستند و مسئولین مربوطه در محدوده شهر نظارت و سرکشی لازم را مستمر انجام می‌دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =