خانه مطبوعات بازوی مکمل اداره ارشاد /تقدیر از رسانه ها بخاطر حضور فعالانه در مقابله با کرونا

معاون مطبوعاتی و اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: باید تلاش کنیم با کمک یکدیگر بتوانیم انتظارات رسانه ای که از این اداره وجود دارد را با همکاری خانه مطبوعات به عنوان یک بازوی مکمل در این حوزه برآورده کنیم.

به گزارش خبرآنلاین از البرز ؛علی مرادی نور در دیدار با هیات مدیره خانه مطبوعات بر نقش ویژه این خانه در توسعه استان البرز تاکید کرد و اظهارداشت: مشکلات رسانه ها به صورت مبنایی بررسی و با استفاده از نظرات اصحاب رسانه و کارشناسان برای توانمندسازی آنها برنامه ریزی می شود. 

معاون مطبوعاتی و اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز  با تاکید بر این نکته که خانه مطبوعات تنها تشکل قانونی مورد حمایت و تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه است، افزود: در جهت حمایت از اصحاب رسانه و مطبوعات استان این آمادگی داریم تا در چارچوب قانون، اختیارات لازم را به خانه واگذار کنیم.

مرادی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از رسانه ها در بحث آگاه سازی مردم در مقابله با بیماری کرونا ویروس یادآورشد: رسانه‌ها در تمامی مسائل جامعه از جمله در سنگر مهم مبارزه با ویروس کرونا نقش مهم و پیشرو داشتند.

وی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین رسالت خبرنگاران آگاه‌سازی جامعه بوده و نیاز امروز جامعه به خبرنگار شجاع و متعهد بیش از سایر زمان‌هاست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =