شورای شهر یاسوج خوب می دانند مردم در پایان دوره مدیریتی آنان قضاوت شان خواهند کرد

اعضای شورای شهر یاسوج خوب می دانند مردم در پایان دوره مدیریتی آنان قضاوت شان خواهند کرد و بهتر است در حافظه تاریخی مردم نام نیک و ماندگاری از آنان رقم بخورد.

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛ قضایای متمادی شورای شهر و شهرداری یاسوج طی یکسال گذشته فازهای مختلفی را پشت سر گذاشت، موضوعات و نقدهایی که برخی ها وارد و برخی ها از روی برخی مسائل غیر منطقی بود.

گاها مسائل و رویدادها و نقدهای مختلف و منصفانه مورد استقبال از سوی تیم مدیریتی شهرداری یاسوج قرار میگرفت و باعت اصلاح روند نامناسب حاکم در امور اجرایی این شهرداری میشد.

اما طی یکسال گذشته فشار بی امان و نقدهای یکطرفه مسائل باعث شد که دیگر گوش شنوایی برای مردم از این حیث باقی نماند و عملا در بسیاری از موارد نقدها از دایره انصاف خارج شود.

اما در این بین عملکرد رو به پیشرفت شهرداری یاسوج در موضوعات مختلف کم و بیش ادامه داشت و سعی بر این بود که موضوع خدمات شهری با کمترین حاشیه ممکن روبرو شود.

تمام تلاش تیم مخالف شهردار یاسوج در شورای شهر بر جلسه استیضاح متمرکز بود که این امر نیز ناکام ماند و عملا تمام راه های پیش روی این تیم به بن بست منجر شد.
 
در همان جلسات اعضای مخالف شورای شهر یاسوج موضوع منطقی را بیان کردند؛ آنها گفتند اگر استیضاح رای نیاورد در کنار شهردار یاسوج برای ادامه خدمت وی می مانند.

رویکردی که علی رغم راه اشتباه رفته قبلی این شورا می تواند منجر به پیشرفت و رضایت عمومی برای شهروندان باشد، قطعا در کنار هم قرار گرفتن این دوبال پروازی نتیجه ای جز پیروزی را در پی نخواهد داشت.
تعامل تنها راه گذر از رکود حاکم بر وضعیت شورای شهر است و این مهم توسط تمام اعضای شورای شهر فعلی یاسوج لمس شده است.

این ماراتن تمام شد و الان فصل کار و تلاش رقم خورده است، مقدم و دیگر اعضای شورای شهر یاسوج خوب می دانند مردم در پایان دوره مدیریتی آنان قضاوت شان خواهند کرد و بهتر است در حافظه تاریخی مردم نام نیک و ماندگاری از آنان رقم بخورد.

پروژه های شهرداری یاسوج نیاز به همراهی بیش از پیش این اعضا دارد و دیگر وقتی نمانده است.

تنها سه ماه دیگر باید انتخابات هیئت رییسه سال چهارم و پایانی این شورا برگزار گردد و هیئت رییسه فعلی باید کنار روند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1392751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =