مدیر اورژانس همدان: ۲۶ دستگاه آمبولانس جدید به اورژانس همدان افزوده شد

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با پیگیری های به عمل آمدن در خصوص جبران کمبود آمبولانس، ۲۶ دستگاه خودرو جدید تویوتا به اورژانس استان همدان اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر حبیب معصومی، مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفتکو با خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: با تلاش و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی همدان، ۲۶ دستگاه آمبولانس تویوتا، با مساعدت مدیر اورژانس کشور به اورژانس استان همدان تحویل داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودرو آمبولانس بنز جدید نیز تحویل اورژانس تویسرکان می شود که با توجه به نیاز این شهرستان، تعداد پایگاه های اورژانس تویسرکان از ۵ پایگاه اورژانس شهری و بین راهی به ۷ پایگاه افزایش می یابد.

دکتر معصومی با بیان اینکه ۱۴ هزار نفر مجروح و مصدوم توسط اورژانس در سال گذشته به بیمارستان منتقل شده اند، گفت: بر اساس دستورالعمل‌های جاری همه ادارات دولتی موظف شدند با ایفای نقش موثر در کاهش حوادث، سالی ۱۰ درصد از تعداد فوتی های حوادث ترافیکی کاسته شود که امیدواریم با این هدفگذاری، تعداد فوتی های حوادث در سالجاری به کمتر از ۴۰۰ نفر کاهش یابد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1393981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =