بررسی مدیریت مصرف برق در بخش کشاورزی استان سمنان

نشست هم اندیشی مدیریت مصرف در بخش کشاورزی با حضور شماری از مسئولان دستگاه های اجرایی و اعضای خانه کشاورز، در شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این نشست بیان داشت: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش یک درجه ای متوسط دمای هوا در تابستان امسال و همچنین روند رشد مصرف برق، مدیریت بهینه مصرف در سمت تقاضا یک ضرورت محسوب می شود.

سید محمد موسوی زاده اظهارداشت: ترکیب مصرف انرژی استان تولیدی است و در بخش کشاورزی ۲۰ درصد صرف این تعرفه می شود و چاه های آب کشاورزی ۱۵ درصد پیک را به خود اختصاص می دهند.

وی با اشاره به این که سهم قابل توجهی از پیک بار استان به تعرفه کشاورزی اختصاص دارد گفت: باتوجه به سهمیه اعلام شده از سوی شرکت توانیر به میزان ۱۰ مگاوات در این بخش ، انتظار است تا با همفکری و همکاری مسئولان امر و مشترکان کشاورزی بتوانیم به این مهم دست یابیم.

وی تصریح کرد: بازه زمانی برنامه پیک بار تابستانی از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور است و مشترکان کشاورزی که در طی این بازه، از ساعت۱۲ ظهر تا ۱۶ بعداز ظهر، با انعقاد تفاهم نامه با شرکت توزیع برق همکاری کنند، از ساز و کارهای تشویقی پیش بینی شده در تعرفه بهره مند گردیده و این گروه مشترکین همکار، از برق رایگان استفاده خواهند کرد.

گفتنی است: این نشست با حضور جمعی از مدیران و معاونین اداره کل بازرسی، جهاد کشاورزی، حفاظت محیط زیست، آب منطقه ای، فرمانداری و نمایندگان خانه کشاورز در شرکت توزیع برق استان برگزار و حاضرین در جلسه پیرامون نحوه همکاری حداکثری مشترکان در برنامه پیک بار تابستان ۹۹ و بهینه سازی مصرف برق در بخش کشاورزی نقطه نظرهای خود را ارائه نموده تا براساس برنامه زمان بندی در پیک سائی مشارکت کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1394211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =