هدف گذاری برای کسب درآمد صادرات کالاهای غیر نفتی گیلان

استاندار گیلان در آستارا اعلام کرد : امسال برای کسب ۶۰۰ میلیون دلار درآمد حاصل از صادرات کالاهای غیر نفتی برای گیلان هدف گذاری شد.

به گزارش خبرآنلاین از گیلان ؛ استاندار گیلان عصر امروز در جلسه توسعه صادرات غیرنفتی که در فرمانداری آستارا برگزار شد گفت : امیدواریم با همت تجار، بازرگانان ، اتاق اصناف و بخش خصوصی ۶۰۰ میلیون دلار درآمد نصیب استان شود.

ارسلان زارع با اشاره به شرایط ایران و دیگر کشورها با شیوع بیماری کرونا افزود :  با مدیریت درست و برنامه ریزی شده ، این آسیب ها در ایران کم تر اتفاق افتاده است و به رغم بسته بودن مرزهای کشور ، دادوستد از مرز زمینی شهرستان آستارا در جریان بود.

وی خواستار فعال شدن اتاق بازرگانی در شهرستان آستارا شد و اضافه کرد : فرمانداری،  ساختمانی برای این اتاق اختصاص داده است که امیدواریم اتاق بازرگانی گیلان با توجه به اهمیت موضوع ، نتیجه نهایی را به استانداری اعلام کند.

استاندار گیلان با انتقاد از لایروبی نشدن منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا تصریح کرد : از اداره کل بنادر و دریانوردی انتظار داریم تا پایان آذر ماه در خصوص لایروبی منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان اقدام و نتیجه نهایی را به استانداری اعلام کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1394716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =