معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان هدف اصلی از وقوع حوادث تروریستی در سنندج را ایجاد رعب و وحشت در میان مردم عنوان کرد.

به گزارش مهر، ایرج حسن​زاده در جمع خبرنگاران استان کردستان گفت: اقدامات و حوادث تروریستی شب گذشته و یک هفته اخیر سنندج در راستای ایجاد رعب و وحشت و نا امن جلوه دادن استان کردستان صورت می گیرد.

وی ضمن محکوم کردن سومین حادثه تروریستی دوشنبه شب سنندج که منجر به زخمی شدن یک پلیس راهنمایی و رانندگی شد، عنوان کرد: افراد وابسته به آمریکا و اسرائیل و دشمنان نظام اسلامی با دست زدن به اینگونه اقدامات تروریستی می خواهند که مانع از توسعه و پیشرفت استان کردستان شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با اشاره به جزئیات حادثه دوشنبه شب در سنندج، یادآور شد: این حادثه در ساعت 22 و 32 دقیقه واقع در محله غفور روی داد که طی آن افراد مسلح از پشت سر به یک واحد گشت پلیس راهنمایی و رانندگی حمله کرده و یکی از پرسنل بومی راهنمایی و رانندگی و ساکن سنندج از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده است.

وی گفت: در این حادثه تروریستی همچنین یک سرباز وظیفه هم به صورت سطحی زخمی شد که خوشبختانه وضعیت عمومی هر دو نفر مساعد است و کسی در این حادثه آسیب جدی ندیده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شناسایی سرنخ های اولیه از عوامل حوادث تروریستی هفته اخیر در سنندج، یادآور شد: با توجه به سرنخ های به دست آمده این سه حادثه و حتی حوادث تروریستی سال گذشته در استان به هم ارتباط دارند و از سوی جریانی خاص انجام می شود. از سال گذشته تاکنون اقدامات مختلف پلیسی در راستای شناسایی عوامل اصلی این حوادث آغاز شده و نیروهای امنیتی و انتظامی تمامی تلاش خود را در جهت شناسایی و همچنین محاکمه این افراد به کار خواهند گرفت.

/111

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 139591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =