رئیس پلیس راه همدان: واژگونی و سپس آتش سوزی خودرو پراید ۲ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در واژگونی و سپس آتش سوزی پراید، دو کودک ۲ و ۶ ساله پس از پرتاب شدن از داخل خودرو، در دم جان باختند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: ۵ سرنشین سواری پراید که در حال بازگشت از کرج به همدان بودند در ۱۰ کیلومتری شهر همدان، پس از واژگونی کشته و مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان خواب آلودگی راننده پراید را علت این سانحه دانست و گفت: سواری پراید پس از برخورد با گاردریل جاده در آبراهه حاشیه جاده در حوالی شهر جورقان سقوط و سپس واژگون شد.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: متاسفانه در این سانحه رانندگی ۲ کودک ۲ و ۶ ساله به علت نداشتن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب شده و در دم جان باختند و ۳ سرنشین دیگر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از خارج کردن سرنشینان مصدوم از داخل خودروی پراید، به علت برخورد مخزن گاز کولر با پایه گاردریل، خودرو دچار حریق شد و در آتش سوخت.

لازم به ذکر است، طی ۱۵ روز نخست خرداد امسال ۱۶ نفر در ۱۰ سانحه رانندگی در جاده‌ های استان همدان جان خود را از دست دادند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =