بهره برداری از بیمارستان جدید بشرویه تا ۱۴۰۰

فرماندار بشرویه گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ساختمان بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشرویه تا پایان امسال تکمیل و تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان جنوبی  :  شهرستان بشرویه هم اکنون یک بیمارستان قدیمی و کوچک دارد که این بیمارستان جوابگوی نیاز جمعیت ۲۰ هزار نفری شهر بشرویه نیست و مردم خواستار راه اندازی بیمارستان جدید در این شهرستان هستند.

ساخت بیمارستان جدید از سال ۱۳۹۰ آغاز شد که تا سال ۹۵ تخصیص اعتبار داشت، اما از سال ۹۶ تا کنون با پیشرفت ۷۰ درصدی متوقف شد و نیمه تمام ماند.

فرماندار بشرویه یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان را راه اندازی بیمارستان جدید دانست و افزود: خوشبختانه با تأمین اعتبار در سال ۹۸ و ۹۹ و تخصیص ۱۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، ساخت بیمارستان از سر گرفته شد.

به گفته شفیعی، آی سی یو، سی سی یو، دیالیز، سی تی اسکن، قلب، جراحی و اورژانس از جمله بخش‌های بیمارستان ۳۲ تختخوابی در حال ساخت بشرویه است که تاکنون ۹ میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

فرماندار بشرویه تاکید کرد: با تکمیل فضا و ساختمان، نیازمند تجهیزات هستیم که از اعتبارات استانی و ملی امکانات و تجهیزات مورد نیاز تأمین می‌شود.

استاندار خراسان‌جنوبی سال گذشته در سفر به شهرستان بشرویه از بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشرویه بازدید کرد و دستور داد اعتبار باقیمانده برای تکمیل این بیمارستان از مسئولان ملی پیگیری و تخصیص داده شود.

در این بازدید گفته شد تکمیل این بیمارستان، ۱۲ میلیارد تومان نیاز دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =