عباسعلی: پزشکان هنوز اجازه شروع تمرینات را صادر نکرده اند

روابط عمومی فدراسیون کاراته نوشت: نخستین بانوی المپیکی کاراته ایران می‌گوید امیدوارم پرقدرت تر از قبل به روی تاتامی برگردم.

حمیده عباسعلی درباره آخرین وضعیتش پس از جراحی پایش اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات فیزیوتراپی و توان بخشی خود را دنبال می کنم. در کنار اینها پزشکان تمرینات خاصی را نیز در نظر گرفته اند تا قدرت بدنی ام تقویت شود و  هر چه زودتر به شرایط مطلوب برسم.

وی افزود: با توجه به شرایطی که به واسطعه شیوع کرونا بر جامعه حاکم کرده ، فعلا انجام تمرین در باشگاه مقدور نیست. البته شرایط بدنی من نیز به صورتی نیست که بتوان تمرینات کاراته را شروع کنم. فعلا پزشکم این اجازه را به من نداده است. پس از اجازه پزشکم و باز شدن سالن بدنسازی آکادمی ملی المپیک، تمرینات بدنسازی ام را نیز شروع می کنم.  

نخستین بانوی المپیکی کاراته ایران ادامه داد: خانم خوشقدم به عنوان مربی در جریان کامل برنامه هایم هستند. به محض اینکه اجازه شروع تمرینات صادر شود، با هماهنگی ایشان تمرینات کاراته را نیز آغاز می کنیم. همانطور که پیش از این نیز اعلام کردم عجله ای برای شروع تمریناتم ندارم، ما مسابقه ای پیش رو نداریم که برای بازگشت عجله داشته باشم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوران مصدومیت برای هر ورزشکار دشواری های خاص خودش را دارد. من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. امیدوارم این روزها هر چه سریعتر به پایان برسد و بتوانم پرقدرت تر از قبل به روی تاتامی بازگردم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =