بیش از ۲۸ هزار هکتار ازاراضی شهرستان زیر کشت گندم دیم قرار دارد

مهندس جهان میرزایی ازافزایش نرخ خرید نسبت به سال گذشته خبر داد وگفت:بیش از ۲۸ هزار هکتار ازاراضی شهرستان زیر کشت گندم دیم قرار دارد

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی،مهندس جهان میرزایی در جلسه ستاد خرید گندم که با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد با بیان اینکه در سال زراعی جدید بیش از ۲۸ هزار هکتار ازاراضی شهرستان زیر کشت گندم دیم قرار دارد بیان کرد : به لطف خداوند سال پر محصولی را انتظار داریم و همچنین با توجه به افزایش نرخ خرید نسبت به سال گذشته استقبال کشاورزان از تحویل محصول خود به مراکز خرید را خواهیم داشت. 

 وی با اشاره به نظارت های مستمر و کارشناسی های و اقدامات فنی و ترویجی از شروع سال زراعی تصریح کرد : طرح ارتقای امنیت غذایی ، پایش های آفات و بیماری های مزارع به خصوص سن غلات که گامی موثر در راستای جهش تولید خواهد بود پیش بینی تولید بیش از ۳۰هزار تن گندم را خواهیم داشت. 

 مهندس جهان میرزایی اضافه کرد: شهرستان به جهت فعالیت های زراعی و دام وطیور پتانسیل خوبی داشته و بایستی بهره برداری مناسب با توسعه کشاورزی نوین جز اهداف و سیاست های کاری مجموعه باشد .

 در این جلسه از بر گزیدگان جشنواره ملی زنجیره گندم ،آرد، نان آقایان عارف بهمنی به عنوان سیلودار برتر و محمود شاکری به عنوان کشاورزپیشرو در تولیدو تحویل محصول گندم به مراکز خرید دولتی تقدیر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =