همه جملات ضد و نقیض مهدی تاج درباره قرارداد ویلموتس؛ ۳میلیون یورو نه، ۳میلیون دلار آری!

به بهانه اعتراف نصفه و نیمه مهدی تاج مرور می‌کنیم بخشی از اظهارات او و بعضی مسئولان دیگر را درباره رقم قرارداد ویلموتس.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بارانی که بالای شهر ایستاده بود، عاقبت بارید. مهدی تاج، بعد از چند ماه افشاگری خبرورزشی، سرانجام قبول کرد رقم هنگفتی با مارک ویلموتس قرارداد بسته‌اند، اما انگار همچنان رقم درست را نمی‌گوید. او که مدام تأکید داشت رقم محرمانه است و اگر بگویند ویلموتس ناراحت می‌شود، در آخرین مصاحبه خود گفت: «قرارداد ویلموتس ۲میلیون و ۲۰۰هزار دلار بود. ۳۰ برنامه تلویزیونی و رادیویی پخش شده و در آن‌ها گفته‌اند که چرا مبلغ قرارداد ویلموتس را نمی‌گویید. مبالغی مثل ۸میلیون دلار و ۶میلیون دلار را گفتند که درست نیست.» در گزارشی که خبرورزشی منتشر کرده آمده است: البته تاج برای متهم کردن رسانه‌ها اصلاً به این موضوع اشاره نکرد که اگر رسانه‌ای نوشته ۸میلیون یا ۶میلیون، منظورش برای ۴ سال بوده است! از نظر رسانه‌ها تاج حداقل این‌قدر با قیمت مربیان خارجی آشنا بوده که دیگر بابت ویلموتس ۸ یا ۶میلیون دلار به ویلموتس ندهند. به بهانه اعتراف نصفه و نیمه تاج مرور می‌کنیم بخشی از اظهارات او و بعضی مسئولان دیگر را درباره رقم قرارداد ویلموتس.

گفته‌های مهدی تاج

* مبالغ ۳میلیون دلار منتشر شده در خصوص رقم قرارداد کادر فنی تیم ملی را قاطعانه تکذیب می‌کنم. با منتشرکنندگان این شایعه برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

* اگر هم قرارداد ویلموتس با دستیارانش سه میلیون دلار باشد که نیست، رقم قرارداد کی‌روش هم با دستیارانش همین حدود بود و شاید در آینده بگوییم و قرارداد را روی سایت می‌گذاریم. (کفاشیان در واکنش به این حرف گفت نهایت قرارداد کارلوس و دستیارانش با تیم ملی ۲میلیون دلار بود).

* ویلموتس وقتی به ایران آمد، قرارداد مالی خوبی با او بستیم که رقم آن ۳میلیون دلار نیست.

* اگر رقم قرارداد ویلموتس ۲میلیون دلار باشد و او فسخ کرده باشد، باید به ما غرامت بدهد!

* رقم قرارداد ویلموتس منطقی است!

* قرارداد ویلموتس و دستیارانش حدود ۳میلیون دلار بود!

* با اطمینان می‌گویم سه ماه خسارت از مارک ویلموتس می‌گیریم. (در مجلس)

* نهایتاً سه ماه به مارک ویلموتس خسارت بدهیم!

* قرارداد شخص ویلموتس سالانه ۲میلیون و ۲۰۰هزار دلار بود. (البته که قرارداد به یورو بود چون فدراسیون تصور می‌کرد اگر قرارداد به دلار نباشد، برای انتقال آن کار راحت‌تری دارد. از سویی سه عضو خارجی کادر فنی هم روی هم بالای یک میلیون یورو قرارداد بسته بودند که نشان می‌دهد ۳میلیون یورویی که خبرورزشی برای اولین بار اعلام کرد، کاملاً صحت داشته است).

* قرارداد ویلموتس و دستیارانش حدود ۳میلیون دلار بود! (البته یورو؛ و این تأیید تمام افشاگری‌های خبرورزشی بود).

اظهارات دیگران

* قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس: قرارداد ویلموتس ۳میلیون یورو است/ فقط ۱۵۰هزار یورو به بانک‌ها کارمزد دادند برای انتقال ۲میلیون یورو. برای ویلموتس و کادرش ۲میلیون دلار؟ نه! قرارداد ۳ میلیون یورو است.

* ابراهیم شکوری سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال: دستمزد سالانه مارک ویلموتس و دستیارانش حدود ۲میلیون و ۶۰۰هزار یورو بود!

این مطلب را هم از دست ندهید: ابهام در سرنوشت درآمد پرسپولیس از لیگ قهرمانان

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    2 0
    مدیریت وقاهت