۰ نفر
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
افشین قطبی و تیمش در گروه مرگ/عکس

تیم شیجیاژوانگ در گروه دوم سوپرلیگ چین باید در شهر گوانژو به رقابت با ۷ تیم دیگر بپردازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از شیوع ویروس کرونا سوپرلیگ چین ۴ ماه به تعویق افتاده و حالا گفته می‌شود که قرار است از مرداد ماه در دو گروه ۸ تیمی از سر گرفته شود. آنطور که رسانه های چینی نوشته‌اند، این دو گروه بر اساس نوعی سیدبندی چیده شده و آرایش معقولی دارند اما با این حال گروه دوم با حضور ۴ تیم قدرتمند، شرایط ویژه ای را بر خود می‌بیند.

در گروه نخست که بازی های آن در دو شهر نزدیک به هم شانگهای و سوژو برگزار خواهد شد، گوانژو اورگراند، جیانگسو سونینگ، شاندونگ لوننگ، هنان جیانی، دالیان پرو، گوانژو R&F، ژینگذائو و شنزن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. حضور قهرمان فصل گذشته به همراه شاندونگ و دالیان سبب شده تا این گروه نیز جذابیت های خود را داشته باشد.

در گروه دوم تیم های دوم و سوم لیگ گذشته یعنی بیجینگ گوان و شانگهای SIPG مهم ترین مدعیان هستند. حضور ووهان زال، تیانجین تدا و همچنین شانگهای شنهوا سبب شده تا رقابت برای حضور در بین ۴ تیم نخست به اوج خود برسد. این در حالی است که هبی و چونگینگ هم در کنار شیجیاژوانگ با هدایت افشین قطبی سه تیم دیگر این گروه به شمار می‌روند.

بنابراین کار افشین قطبی برای قراردادن تیم خود در بین ۴ تیم نخست که در پلی آف قهرمانی و سهمیه آسیا تلاش می‌کنند بسیار سخت خواهد بود. او باید تلاش کند تا تیمش در بین رتبه های ۵-۶ گروه جای گیرد تا در پلی آف بقا، شرایط بهتری داشته باشد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =