انتقاد ستاره سابق استقلال از طارمی؛نمی‌دانم چرا در پرسپولیس ماند

فریدون زندی ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال از دو مهاجم فعلی تیم ملی تعریف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فریدون زندی هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در لیگ آلمان را دارد و در تیم هایی مثل استقلال و استیل آذین هم بازی کرده، از دو مهاجم فعلی تیم ملی فوتبال ایران یعنی سردار آزمون و مهدی طارمی به تعریف و تمجید پرداخت.

زندی در این خصوص گفت: درباره سردار ابتدا باید بگویم که از روز اول که به روسیه رفت گفتم تصمیم خیلی خوبی گرفته که از سن پایین به یک لیگ نسبتا خوب رفته. حالا هم که به بهترین لیگ روسیه رسیده. به نظرم سردارکیفیت این را دارد که در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی بازی کند اما حس می‌کنم بازی او بیشتر به لیگ انگلیس یا آلمان بخورد. فکر می‌کنم ولی بزرگ‌ترین مشکل او این است که قیمتش زیاد است و نمی‌دانم باشگاهی توانایی پرداخت چنین رقمی به زنیت را دارد یا خیر؟ فعلا همچنین تصمیم باشگاه روسیه‌ای هم مشخص نیست. درباره طارمی هم چند سال پیش گفتم که یک مقدار دیر به فوتبال اروپا رفت. ولی نمی‌دانم در این چند سال در پرسپولیس و قطر چرا زیاد ماند و فرصت را از دست داد. از روز اول کیفیت حضور در اروپا را داشت اما الان به نظر من سخت است که راهی لیگی مثل انگلیس شود ولی در هر حال انقدر بازیکن خوبی هست که امیدوارم بهترین‌ها برایش اتفاق بیفتد.

مشروح مصاحبه اختصاصی زندی با خبرآنلاین را در اینجا بخوانید.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    6 20
    از بازى طارمى و شخصيتش هيچوقت خوشم نيامده. بازيكنى متقلب هم در زمين و هم در خارج از زمين.
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    24 13
    زندی خداوکیلی خجالت نکشیدی درمورد حضور طارمی در پرسپولیس حرف زدی. خودت کجای فوتبال بودی بعد به کجا رسیدی زمانی که مصدوم شدی کدوم استقلالی بدادت رسید ....پرسپولیس یعنی اخرت دنیا..کسی که در پرسپولیس بازی کرد بزرگترین افتخارش خواهد ماند...
  • سعید IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    20 8
    تو چرا از آلمان پاشدی اومدی استقلال !! اول یه سوزن به خودت بزن بعد برای بقیه برو بالا منبر .