اطلاع از روند درمان جمال شورجه و ادامه ساخت سریال «موسی (ع)»

مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با جمال شورجه، کارگردان و تهیه کننده پیشکسوت سینما، دیدار و روند درمان او را پیگیری کرد. ادامه ساخت سریال «موسی» از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمد طباطبایی، مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، در ادامه طرح «ساعت سعد؛ دیدار با پیشکسوتان هنر»  به همراه مدیران این موسسه به دیدار جمال شورجه رفت. در این دیدار که در منزل این کارگردان پیشکسوت انجام شد، سیداحمد میرعلایی، تهیه کننده سینما نیز حضور داشت.

جمال شورجه در این دیدار ضمن اشاره به مشکلات پیش‌رو برای ساخت سریال «موسی (ع)» بار دیگر بر تلاش برای رفع موانع و آغاز به کار تولید این سریال تاکید کرد.

او همچنین با اشاره به توانمندی‌های سینمای ایران بر ضرورت توجه به ساخت آثاری در حوزه موضوعات مرتبط با معرفی و تبیین جهان‌بینی اسلام و قرآن تاکید کرد.

همچنین در این دیدار، مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به جایگاه جمال شورجه در سینمای انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: «نقش و تاثیر آقای شورجه در سینمای بعد از انقلاب انکار ناشدنی است.»

طباطبایی به آثار ساخته شده توسط این سینماگر پیشکسوت گفت: «جمال  شورجه با اعتقاد فیلم می‌سازد. می‌توانیم آثارش را نقد کنیم اما باید اذعان کنیم که او با اعتقاد و باور فیلم ساخته است.»

او  با اشاره به سریال «موسی (ع)» و اظهار امیدواری برای رفع موانع تولید آن گفت: «از همه دوستان رسانه‌نگار خود می‌خواهم در این مسیر به کمک آقای شورجه بیایند تا با همراهی و همگرایی کمک کنیم شرایط تولید موسی (ع) فراهم شود.»

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت همچنین روند درمانی این پیشکسوت سینما را پیگیری کرد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =