زنوزی: اسم همه تیم‌ها را بگذارند پرسپولیس و لیگ را برگزار کنند!

مالک تراکتور به قرارداد ویلموتس واکنش نشان داد و گفت: کسی که یک دهم کی‌روش نبود را با قیمت دو برابر کی‌روش آورده‌اید و پاسخگو هم نیستید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا زنوزی مطلق در گفت‌وگوی تلفنی با رادیو ایران اظهار کرد: اعضای هفت باشگاه تا روز گذشته این طومار را امضاء کرده بودند که تعداد باشگاه‌های امضاء کننده لحظه به لحظه افزایش می‌یابد.

وی در ادامه افزود: حرف ما با آنان یکسان بوده و معتقدیم که برگزاری بازی‌ها در چنین شرایطی امکان‌پذیر نیست.

زنوزی با بیان این‌که دو قشر از برگزاری بازی‌ها سود می‌برند، بیان کرد: ما مخالف برگزاری بازی‌ها هستیم؛ چرا که شرایط برگزاری وجود ندارد، وقتی وزیر بهداشت می‌گوید به زور از من امضاء گرفته‌اند، دیگر چه بحثی باقی می‌ماند؟ شما نماینده ما در فدراسیون فوتبال هستید، ما که نماینده شما نیستیم؛ همه به جز فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش، با برگزاری بازی‌ها مخالف هستند.

مالک باشگاه تراکتور با تأکید بر اینکه برخی از رسانه‌ها عدالت را رعایت نمی‌کنند، اظهار کرد: ۱۵ باشگاه مخالف برگزاری لیگ‌برتر هستند و تنها یک باشگاه موافق است؛ پس نوع انعکاس اخبار باید با نسبت ۱۵ به یک باشد؛ البته تعداد زیادی از رسانه‌های ورزشی عدالت را رعایت می‌کنند و تنها تعدادی از آن‌ها نگاه رنگی دارند.

وی با اشاره به مخالفت ۱۵ باشگاه با برگزاری مسابقات، گفت: پیشنهاد می‌کنم نام ۱۵ تیم را به تیم قرمز رنگ تغییر داده و بین استان‌ها تقسیم کرده و لیگ برتر برای آنان برگزار کنند و برای ما نیز لیگ جداگانه تدارک ببینند و یا اینکه اسم ۱۵ تیم را به تیم قرمز پوش فلان تغییر داده و لیگ را شروع کنند.

وی با اشاره به صحبت‌های جواد نکونام در یکی از برنامه‌های رادیویی، گفت: ما هم قبلاً همان پیشنهاد آقای نکونام مبنی بر برگزاری ۳۹ بازی به صورت متوالی از شهریور ماه را داده‌ایم و از این فرصت چند ماهه برای ایجاد زیرساخت‌ها استفاده کنیم.

زنوزی با اشاره به عدم آمادگی بازیکنان لیگ‌برتری، مطرح کرد: چندین بازیکن در روزهای اخیر رباط پاره کرده‌اند و آمار مصدومان با شروع بازی‌ها افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه هزینه بازیکنان مصدوم را باشگاه‌ها متحمل می‌شوند، اظهار کرد: بنده پیش از این هم اعلام کرده‌ام که تحت هر شرایطی صد درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کنم و امروز نیز ۱۰ درصد دیگر از مطالبات اعضای تیم را پرداخت کردیم تا بیشترین پرداختی را تیم‌های تبریزی بین باشگاه‌های لیگ برتری داشته باشند.

زنوزی ادامه داد: امروز ۶۰ مورد ابتلای جدید به کرونا در کشور چین ثبت شد که به همین دلیل کل ورزش چین بار دیگر تعطیل شد؛ اما آمار جان باخته‌ها در کشورمان طی دیروز و امروز سه برابر شده که نشانگر سیر صعودی کرونا در ایران است. بر اساس شنیده‌ها، این ویروس به تازگی حتی علایم هم نداشته و فرد مبتلا را طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت از پای در می‌آورد. ما اکنون نمی‌دانیم که یکی از اعضای کادر ماشین‌سازی به دلیل کرونا فوت کرده یا دلیل دیگری داشته است؟ جوابگوی این مسائل چه‌کسی است؟

وی در خصوص صحبت با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، توضیح داد: آقای سهیل مهدی یک بار با بنده تماس گرفت و تلفنی صحبت کردیم که ایشان همچنان حرف خودشان را می‌زد، به من اعلام کرد که «با یک اسپانسر قرارداد داریم و از طرفی به ویلموتس هم بدهکار هستیم» که من هم گفتم آقای سهیل مهدی، ۹۵ درصد این پول متعلق به باشگاه بوده و تنها پنج درصد آن سهم فدراسیون فوتبال است. دنبال این هستند که از اسپانسر پول بگیرند و هزینه آن هم بر دوش باشگاه‌هاست.

مالک باشگاه تراکتور در پاسخ به این سئوال که تکلیف لیگ قهرمانان آسیا در صورت تعطیلی لیگ‌برتر، چه می‌شود؟ گفت: این موضوع مشکل من نیست، بقیه لیگ‌هایی که تعطیل کردند می‌خواهند چه کار کنند؟ مگر سایر کشورها باشگاه آسیایی ندارند؟ ۱۲ باشگاه اماراتی خواستار تعطیلی لیگ این کشور شده‌اند.

وی ادامه داد: با بازیکنان و مربیان تیم‌ها تماس برقرار کرده و تهدیدشان کرده‌اند و کمیته‌ی انضباطی نیز با صدور بیانیه‌ای مصاحبه کنندگان را تهدید به محرومیت کرده است. من را محروم کنند، من یک هوادار هستم، ما به محرومیت‌ها عادت داریم. همه را محبوس می‌کنند، مگر می‌شود جلوی دهان همه را بگیرند تا آقایان به منافع‌شان برسند؟

زنوزی ادامه داد: ما چهار باشگاه خصوصی لیگ برتر فردا به طور رسمی از طریق اتوماسیون اداری، نامه‌ها را به فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم و اگر تا ۴۸ ساعت آینده خبری نشد، ما اسناد مصاحبه‌های وزیر بهداشت، مصاحبه رئیس فدراسیون پزشکی را در گذشته و الان به همراه صحبت‌های مدیران باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان را به فیفا ارسال می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال اعلام کرده باشگاه‌های انصراف دهنده را به مراجع قضایی معرفی می‌کند گفت: مگر فوتبال مراجع قضایی هم دارد؟ آقایان هر موقع لازم باشد پشت منافع ملی قایم می‌شوند و هرجا هم نیاز باشد، پشت فیفا قرار می‌گیرند. با خودشان تعیین تکلیف کنند، زیرمجموعه‌ی فیفا هستند یا نه؟ چه ربطی به منافع ملی دارد؟ ما می‌گوییم که ضمانت‌های لازم را برای برگزاری مسابقات به ما بدهید.

مالک باشگاه تراکتور ادامه داد: چهار باشگاه خصوصی از جیبشان هزینه می‌کنند، ولی مدیران سایر باشگاه‌ها به نوعی وابسته به دولت هستند و ما چهار باشگاه هم در هزینه‌ای که برای سایر باشگاه‌ها می‌شود سهیم هستیم. اصلاً به ما جوابگو نیستند، من می‌گویم که جلسه‌ای با مدیران عامل ۱۶ باشگاه برگزار کنید و هر تصمیم که گرفته شود، می‌پذیریم.

وی افزود: از جیب مردم در کجا هزینه می‌کنید؟ این پول‌ها کجا می‌روند و چه کسی حسابرسی می‌کند؟ کسی که یک دهم کی‌روش نبود را با قیمت دو برابر کی‌روش آورده‌اید و پاسخگو هم نیستید. بنده استاد فردی که با او قرارداد ۲.۲ میلیون یورویی بسته‌اید را با ۳۰۰ هزار یورو آورده بودم.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1399970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 1
    پرسپولیس شده خاری در چشم ...........تازه به دوران رسیده هایی که فکر میکنن با پول .............هر کاری میتونن بکنن.
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 1
    بابا جامو بدید اینا دست از سر مردم برندارن
  • بی نام IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 1
    یک تنه مقابل مافیا ایستاده.دمت گرم.حتی کامنتهای ما هم سانسور میشه چون مافیا تو رسانه ها دست و پا داره
  • حمید رضا IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    1 0
    با این طرز صحبت کردنت مشخصه چجوری پولدار شدی.
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    0 1
    #ترسو