رئیس واحد پیوند عضو علوم پزشکی همدان: اعضای بدن ۲ بیمار به ۶ بیمار نیازمند زندگی دوباره داد

رئیس واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اعضای بدن ۲ بیمار مرگ مغزی در همدان به ۶ بیمار نیازمند زندگی دوباره داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر حمید مجیدی به خبرآنلاین گفت: با گذشت و ایثار خانواده دو بیمار مرگ مغزی، ۶ بیمار نیازمند از مرگ حتمی نجات یافتند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده کلبعلیان از اهالی روستای نامیه شهرستان ملایر با اهدای اعضای بدن مرحوم فرهاد کلبعلیان که دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود، به سه بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشیدند.

مجیدی افزود: با رضایت کامل خانواده مرحوم فرهاد کلبعلیان جوان ۳۸ ساله ملایری که در اثر بیماری ریوی و نارسایی تنفسی دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود، کبد و دو کلیه‌ مرحوم به چند بیمار نیازمند پیوند زده شد.

وی در خصوص ایثارگر دوم نیز گفت: خانواده محمد محمودی از اهالی شهرازندریان ملایر نیز با اهدای اعضای بدن این مرحوم که دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود، ایثار و گذشت را بار دیگر معنا کردند.

رئیس واحد فراهم آوری اعضا پیوندی دانشگاه علوم پزشکی  همدان با تاکید بر اینکه ایثار این خانواده گرانقدر به سه بیمار نیازمند پیوند عضو، زندگی دوباره بخشید، اظهار داشت: با رضایت کامل خانواده مرحوم محمد محمودی ۱۸ ساله که در اثر سانحه تصادف دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود، کبد و دو کلیه این مرحوم به چند بیمار نیازمند پیوند زده شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1402013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =