بولتون بمب خود را بر روی ترامپ پرتاب می کند

جان بولتون ، مشاور امنیت ملی سابق امریکا، در کتابی تصویری مخرب از رئیس جمهورامریکا را ترسیم کرده است. دونالد ترامپ برای انتخاب مجدد خود از همتای چینی خود درخواست کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرانسوا دالانسون در یادداشتی با عنوان جان بولتون بمب خود را بر روی ترامپ پرتاب می کند، خبرگزاری لاکروا فرانسه نوشت:

این بمبی است که در صحنه سیاسی آمریکا پرتاب شده است. او در کتابش فردی را ترسیم می کند که  مقام خود را ابزاری برای پیشبرد منافع شخصی خود می بیند.

دونالد ترامپ در اجلاس دو جانبه با همتای چینی خود در حاشیه اجلاس گروه 20 در اوزاکا ، ضمن اشاره به ظرفیت اقتصادی چین برای تأثیرگذاری در مبارزات انتخاباتی امریکا ، گفتگو را به سمت انتخابات ریاست جمهوری آینده هدایت می کند.

 این سخنان جان بولتون   با هزینه میلیون ها دلار توسط تیم انتخاباتی رئیس جمهور برای  تبلیغات تلویزیونی  درمورد قاطعیت رئیس جمهور امریکا در برابر چین مغایر است. جو بایدن، نامزد حزب دموکرات ، می گوید: «اگر این سخنان  درست باشد، نه تنها از نظر اخلاقی منفور است  بلکه این نقض وظیفه وی برای محافظت از منافع آمریکایی ها و دفاع از ارزش های ما است.»

جان بولتون در این کتاب رئیس جمهوری غیرقابل پیش بینی، سرکوبگر و فوق العاده ناآگاه را مورد تمسخر قرار می دهد.
به احتمال زیاد کتاب بولتون تضعیف ترامپ را در بین رأی دهندگان مستقل و معتدل جمهوری خواه در ایالات مهم مانند میشیگان ، ویسکانسین ، پنسیلوانیا ، کارولینای شمالی و آریزونا شدت ببخشد.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1402151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمس تبریزی IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    از ماهها قبل و پس از اخراج بولتون همه میدانستند که بولتون دنبال تسویه حساب با ترامپه. انتشار این کتاب به نظرم در میان طرفداران ترامپ تاثیری نداره چون این را به حساب عقده گشایی های خود بولتون به حساب میارن. حرفهای کسی که بالای یک سال مشاور امنیت ملی ترامپ بوده، علیه ترامپ تاثیری نداره. دموکراتها با دمشان پسته میشکنن کما اینکه وقتی فهمیدن بولتون قراره در جریان جلسات استماع کنگره شهادت بده، خیلی خوشحال بودن اما در هر صورت استیضاح رای نیاورد. در ضمن اونهایی که قبلا به ترامپ رای دادن خیلی اهل مطالعه و کتابخوانی نیستن. کتاب بولتون بعیده که روی آنها تاثیر بذاره. شما هم این تیترهای پر ملات را که قراره بمب روی ترامپ بندازه را نزنید. تیترهای شما بیشتر مصرف داخلی داره تا مردم را امیدوار کنید ترامپ رای نمیاره.
  • حسین IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    فكر ميكنيد چي شده كه بولتون كه نماينده جنگ طلب ترين جناح امريكا ست رودر روي ترامپ ايستاده؟ چون اين جناح به اين نتجه رسيده كه نمي تواند ترامپ را وادار به جنگ بكند وشانسش روي بايدن آلزايمري بيشتره. اگر ترامپ رييس جمهور يك دوره اي شودكه به احتمال زياد ميشود فقط بخاطر نه گفتن به جنگ خواهد بود وبقيه مسائل مثل نژادپرستي و جنبش سياهان و...همه در جهت همين هدف تقويت و شارژ خواهند شد ومتاسفانه مثل هميشه سود آزاديخواهي به جيب امپرياليست ها ريخته خواهد شد حال از ناداني كار يه عده بدبخت بجايي رسيده كه براي بولتن دست ميزنند ونمي دانند كه دارند براي خودشان گور مي كنندَ
  • حسین IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    فكر ميكنيد چي شده كه بولتون كه نماينده جنگ طلب ترين جناح امريكا ست رو در روي ترامپ ايستاده؟ چون اين جناح به اين نتيجه رسيده كه نمي تواند ترامپ را وادار به جنگ بكند وشانسش روي بايدن آلزايمري بيشتراست. اگر ترامپ رييس جمهور يك دوره اي شود كه به احتمال زياد ميشود فقط بخاطر نه گفتن به جنگ خواهد بود وبقيه مسائل مثل نژادپرستي و جنبش سياهان و...همه در جهت همين هدف تقويت و شارژ خواهند شد ومتاسفانه مثل هميشه سود آزاديخواهي به جيب امپرياليست ها ريخته خواهد شد حال از ناداني عده بدبخت كار به بجايي رسيده كه براي بولتن دست ميزنند ونمي دانند كه دارند براي خودشان گور مي كنندَ