من و جدایی از پرسپولیس؟دروغ است

مدافع میانی سرخپوشان که در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود درباره مسائل مختلف حول این باشگاه و همچنین خودش به توضیح پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حضور غیرمنتظره شجاع خلیل زاده در فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی باعث شد تا او بعد از خروج برابر خبرنگاران حضور یافته و به توضیح درباره دعوتش به این کمیته بپردازد. خلیل زاده همچنین درباره شروع دوباره مسابقات و اظهارات زنوزی و دعوت به تیم ملی هم حرف زد که در ادامه می‌خوانید.

خلیل زاده درباره شروع دوباره مسابقات گفت: اول از فدراسیون بابت شروع مسابقات تشکر می کنیم. فوتبال کار و رشته ماست و امیدوارم هر چه زودتر بازی ها شروع شود. عشق ما فوتبال است و انشاالله بتوانیم با بازی های خوب امسال هم قهرمان شویم.

مدافع سرخپوشان درباره دلیل حضورش در فدراسیون فوتبال نیز گفت: کار شخصی بود و درباره هر چیزی که نباید توضیح بدهم.

پیشنهاد نداریم و همه دروغ است و اینجا قرارداد دارم و فصل تمام شود و بعد صحبت می کنم

خلیل زاده در واکنش به اینکه چرا در کمیته انضباطزی حضور یافته گفت: چه اشکالی دارد مگر حضور در کمیته انضباطی؟ پرونده‌ای نداشتم و هفته ای دو سه بار می آیم. سر می زنیم و دلمان تنگ می شود. یک پرونده ای قبلا بوده و آمدیم صحبت کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه آیا فصل آینده در این تیم خواهد ماند گفت: فعلا که اینجا هستیم. انشاالله فصل با قهرمانی تمام شود و صحبت می کنم. بابا پیشنهاد نداریم و همه دروغ است و اینجا قرارداد دارم و فصل تمام شود و بعد صحبت می کنم.

خلیل زاده درباره اینکه زنوزی اعلام کرده فدراسیون و ... دوست دارند پرسپولیس قهرمان شود گفت: هر کس نظر شخصی خودش را می دهد اما بهتر است هر کس درباره تیم خودش حرف بزند. مگر ما درباره تیم های دیگر حرف می زنیم. پرسپولیس 40 میلیون هوادار دارد و ما برای قهرمانی می جنگیم.

مدافع سرخپوشان درباره دیدار تدارکاتی روز گذشته تیمش مقابل شهرخودرو نیز گفت: بازی خوبی بود و شهر خودرو تیم خوبی است و ما آماده شدیم برای بازی با پیکان و انشالله بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. بازی حساسی داریم و نباید خودمان را قهرمان بدانیم و همه بازی ها را باید جدی گرفت.

خلیل زاده درباره اینکه صحبت های زیادی درباره دعوتش به تیم ملی مطرح شده گفت: چهار سال است که اسم من مطرح است اما مگر به تیم ملی رفته ام؟ نظر سرمربی تیم ملی است و به آن احترام می گذاریم.شاید یک نفر از من خوشش نیاید و شاید شما هم از قیافه من خوش تان نیاید. شاید از سبک بازی من خوشش نیاید و من امیدوارم تیم ملی موفق باشد و به جام جهانی صعود کند. برای اسکوچیچ آرزوی موفقیت می کنم.

وی درباره اینکه آیا با کریم باقری درباره حضور در تیم ملی صحبتی داشته گفت: نه چنین صحبتی نداشتیم. آقا کریم تاکنون با هیچکس در اینباره حرفی نزده است. امیدوارم تیم ملی هم به جام جهانی برود تا فوتبال مان بیشتر پیشرفت کند.

بیشتر بخوانید: شجاع خلیل‌زاده به کمیته انضباطی رفت

خلیل زاده درباره مصدومیت انصاری و اینکه آیا نگران تمرینات پرفشار و مصدومیت از این بابت نیستند، گفت: طبیعی است و سه ماه فوتبال نبود. عصب و عضله شاید ناهماهنگ و ناآماده باشد. برای رضا آذری، مرتضی تبریزی و انصاری آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم و آنها دوستان ما هستند. امیدوارم قوی باشند و محکم برگردند. ما با استقلال کری داریم اما آنها دوستان ما هستند و امیدوارم زود برگردند. ما رقیب هستیم و کری داریم اما رفاقت هم جای خودش را دارد. همیشه برای رقیب آرزوی سلامتی دارم.

مدافع پرسپولیس درباره بازی بدون تماشاگر در ادامه لیگ گفت: خیلی سخت است. خدا را شکر خبرنگاران نیستند. اما امیدوارم هواداران و رسانه ها هم بیایند و همه از فوتبال لذت ببرند.

خلیل زاده در پایان درباره مشکلات مالی باشگاه گفت: مشکلات در همه باشگاه ها هست اما امیدوارم همه چیز خوب شود. بازیکن وقتی قرارداد می بندد همه پولش را بگیرد و روی آن حساب می کند و امیدوارم هر چه زودتر مشکل پرداختی نیز حل شود.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1402243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =