بصیرت، لازمه کار در حوزه تبلیغ است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: بصیرت لازمه کار در حوزه تبلیغ است و بصیرت‌افزایی از جمله مقولاتی است که اگر ضعیف باشد، همه چیز به ضعف کشیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه استان قزوین در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: در این مسئولیت تلاش کنید تا ضمن روی آوردن به تبلیغ تخصصی، مبلغان عمومی را نیز مورد توجه قرار دهید و کار عمومی و تخصصی را در کنار یکدیگر دنبال کنید.
او تصریح کرد: در عرصه‌های تبلیغ ‌باید سراغ شیوه‌هایی برویم که همانند شیوه‌های تبلیغی شهید مطهری، عقل را تسلیم و دل را آرام کند و همین امر سبب می‌شود تا کارمان مؤثر واقع شود.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: تقوا یکی از جدی‌ترین مسائل دینی محسوب می‌شود، به طوری که همه عبادت‌ها برای رسیدن به تقواست و سازمان تبلیغات اسلامی تلاش کند تا مبلغ متقی پرورش داده و مساجد را به آنها بسپارد.
عابدینی در استان قزوین بصیرت را لازمه کار در حوزه تبلیغی عنوان کرد و گفت: مبلغان باید در بزنگاه های دینی حساسیت جدی نشان دهند و بصیرت‌افزایی از جمله مقولاتی است که اگر ضعیف باشد، همه چیز به ضعف کشیده می‌شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: رفتن به محله‌ها و درگیر شدن با زندگی مردم کار درست و در راستای سیره و سنت رسول گرامی اسلام(ص) است و اثرگذاری بسیار زیادی برای رسیدن به اهداف تبلیغی دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1402589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =