۱ نفر
۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
سارق منازل شرق تهران دستگیر شد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس پایگاه چهارم پلیس از دستگیری سارقی خبر داد که با همراهی ۲ تن از همدستانش از منزل یکی از اقوام خود سرقت کرده بود.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: بیست و هشتم اردیبهشت سال جاری پرونده‌ای با موضوع دستگیری یک سارق منزل به هویت سیامک به همراه اموال مکشوفه به شرح مجسمه مسی، سماور مسی، کتری فلزی و چند وسیله موسیقی از کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: متهم که هنگام انتقال اموال سرقتی شناسایی و دستگیر شده بود، با قبول جرم ارتکابی اظهار داشت، به تنهایی از منزل اقوامم سرقت کردم و در زمان انتقال اموال مسروقه در خیابان دستگیر شدم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مال باخته که خانم میانسالی بود، شناسایی و به پایگاه چهارم دعوت شد، تصریح کرد: این خانم میانسال گفت، برای مسافرت کاری حدود ۳ روز از منزل خارج شدم و پس از حضور متوجه شدم پوشاک، طلا، لوازم منزل، ظروف مسی، ظروف آشپزخانه و ... به ارزش ۲ میلیارد ریال در نبود من سرقت شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد که سرقت در چند مرحله انجام شده است و سیامک این سرقت‌ها را به تنهایی انجام نداده است.

وی تصریح کرد: مجددا از سیامک بازجویی و متهم در اظهارات جدیدش ادعا کرد، به همراه دوتن از دوستانم به نام‌های حبیب و کریم سرقت‌ها را انجام داده ام و نقشه سرقت را من کشیده‌ام.

سرهنگ نثاری با اشاره به اینکه با هماهنگی قضایی هر دو متهم دیگر نیز در مخفیگاهشان دستگیر شدند، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی با سابقه ثبت سرقت در حوالی میدان امام حسین (ع) نیز کشف و متهمان به سرقت موتورسیکلت علاوه بر سرقت منزل اقرار کردند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان هر سه متهم با صدور قرار تأمین مناسب از سوی دادیار دادسرای ناحیه ۱۵ تهران به زندان معرفی شدند.

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1402644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =