حمله تندِ میثم مطیعی به غلامرضا کویتی‌پور به‌خاطر کلیپی که منتشر کرده است

میثم مطیعی، در پستی که در صفحه شخصی خود منتشر کرد، در انتقاد از قطعه تازه‌ای که غلامرضا کویتی‌پور خوانده است، او را مداحی عاشقِ استودیو و ساز و تنبک خواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشار کلیپی تصویری از غلامرضا کویتی‌پور، از نوحه‌خوانان و حماسه‌سرایان هشت سال دفاع مقدس، که در یک استودیو در حال اجرای یک قطعه با همراهی صدای دختری ۱۳ ساله به نام پریچهر است، اعتراض برخی از مداحان کشور را برانگیخته است.

این کلیپ و قطعه را کویتی‌پور به مناسبت روز دختر منتشر کرده است.

در اعتراض به این کلیپ، میثم مطیعی، از مداحان جوان کشورمان، متنی انتقادی را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. او نوشته:

«وقتی ساز و تنبک در مداحی وارد شد، نتیجه‌اش می‌شود همین غلام کویتی‌پور که با دختری هم‌ترانه شود. مراقب پدیده مداحان عشق استودیو باشیم که همراه با موسیقی و ادا و اطوار، آن هم با هزار توجیه ناروا، صدمات جدی به سنت‌های دینی و میراث معنوی ما وارد می‌کنند.»

۵۷۵۷

کد خبر 1403190

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 193
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی CH ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    خجالت بکش! اونموقع که این آدمها جونشون کف دستشون بود تو ... بودی...
    • AE ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      نمیخوام از کسی طرف داری کنم ولی این آقای خواننده جونش کف دستش نبود امثال ممد جنگیدن ولی اون آقا میخوند کار خاصی کرده ؟؟؟
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      79 53
      دمت گرم
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      آقا احساسی نشید، کار کویتی پور زمان جنگ ارزشمند بود، کار الانش هم محکومه، میثم مطیعی هم گناهی نکرده متولد زمان جنگه
    • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      62 16
      ملاک حال افراد حال کنونی آنهاست
    • AL ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      114 0
      فقط این وسط تنها کسی که رستگار شد همون ممد بود که "نبود ببینه"
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      18 55
      چرا شلوغش میکنید . بالاخره انتقاد داره. اونموقع نون تو مداحی بوده حالا تو خوانندگی . اونی که باید خجالت بکشع کویتی پوره
    • NO ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      15 7
      من کردستان عراق بودم خط مقدم تو کجا بودی
  • TR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    صدمه را شما متظاهرین به سرزیمن ما و زندگی ما زدید که مردم را افسرده کردید
    • IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      54 54
      الان شما با دایره دمبک شاد میشی و افسردگی نمیگیری
    • سعیدی کیا IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      پرچمت بالاس میثم مطیعی،اصن بعضیا منتظرن تو حرف بزنی جبهه بگیرن جلوت چون ازت عقده دارن،کاری ام ندارن چی میگی فقط میخوان بکوبنت
  • رحیمی IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    او هم مثل تو که با فحش دادن ه روحانی وبزرگان نظام کسب شهرت کردید . از قدیم گفته اند بچه ها پا را پیش بزرگترها دراز نمی کنند بچه جان .
    • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      57 19
      الان روحانی شده بزرگتر؟
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    ساز و تنبک خیلی بهتر از افکار کثیف و تفرقه افکنانه جنابعالیه!
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      کاش میشد هزار تا لایک بزنم
    • حسین IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      87 22
      لایک
    • سردار CA ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      31 58
      تفرقه افکنانه؟ انتقاد بجا و منطقی رو میگی تفرقه افکنانه؟
  • علی IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    اون زمان که آقای کویتی پور قطعه ی بیادموندنی و ماندگار ممد نبودی رو خوندن شما کجا بودی اقای مطیعی
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      78 13
      نبود....
    • شمس تبریزی IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      بحث ممد نبودی نیست آقا. این هم ظاهرا میخواد بشه جواد ذبیحی جمهوری اسلامی. یا باید برای امام حسین بخونه یا برای قرتی بازی. این دو با هم جمع نمیشه. همه چیز را به گند و کثافت کشیدید. خجالت بکشید. همه چیز را به مسخره و لودگی گرفتید
  • مهدی IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    آقا ایشان دوس دارد این طوری بخواند حالا چون یک زمانی چند تا شبه مداحی را برای رزمنده ها خوانده مداح است.دستش هم درد نکند که به جای خودش تاثیرگذار بوده.والا سرود الله الله را هم آقای رویگری خوانده که فکر نکنم حزب اللهی ها ایشان را از خودشان بشمارند.من همان دهه شصت هم یادمه یک جایی از ایشان برای مداحی دعوت کردند که درخواستهای منفاوتی را آقا غلام مطرح نمودند
  • آسو IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    آخه بچه بهت دور دادن و آوردنت بدون هیچ استعدادی چون فقط فحش و سفارش میخونی،اندازه ات چیه در مورد کویتی پور حرف بزنی،حمایت نداشتی مسجد سر کوچه هم راهت نمیدادن،چیزهایی که شماها میخونین به تعبیر همه علما و فقها آفته و نمیدونم به چه حمایتی میتونین بخونین،حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن که بلدی،خاک کف دره برای قله کوه سنگ میندازه و فکر میکنه بلندتره چون باد بلندش کرده، پر رو لطفا تایید کنید،
    • شمس تبریزی IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      آسو، تو همیشه طرف بازنده ها هستی. شم سیاسی نداری که بدونی باید کدوم طرف بایستی. یاد بگیر تو زمانی که موتور پمپ ساخته شده زیر علم شاه عباس که 1000 تا آب انبار داشت سینه نزنی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • شمس تبریزی IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      آسو! جای دیگه برو عقده تکانی کن. تو خودت هم میدونی کویتی پور هم به همون جاهایی وصل بوده که مطیعی وصله. تو دردت کویتی پور نیست. تو ناراحتی ات چیز دیگری است. منتها مثل خیلی ها احول هستی و سر تنگ و گشاد سرنا را همیشه اشتباه میکنی. اینه که صداهای بدی از سرنایت خارج میشه. دفعه پیش هم همین حرفها را درباره حیاتی زدی. میگم آسو، شنیدم ستار هم میخواد ترانه ممد نبودی را با ارکستر بخونه. فکر کنم اولین کسی هم که بیاد در خبرآنلاین بهش اعتراض کنه تو هستی
    • آسو IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      فعلا هم که بازنده محض همیشه تویی،اتفاقا سینه میزنم برای آب انبار چون اون موقع که اون آب انبار ها ساخته شد و کل ایران آب یخ تمیز میخوردن به اون همت و سرمایه گذاری و برنامه ریزی جاهای دیگه آب جوب میخوردن،شم سیاسی تو رو هم دیدم ،بوقچیه پوپولیستها،دیدم سرمای خودت چقدر خوش صداست،ببینم فرق نهاد دولتی و خصوصی رو یاد گرفتی؟یا میخوای شنگولیات خودت رو که ریشه کدوم ثروت فاسده و کدوم سالم رو تکرار کنی،این که منو بازنده خطاب میکنی یاد یه تیکه نمیشی کلاه قرمزی افتادم که تیم فامیل دور ۵۰ به دو باخته بود و میگفت من بردم چون ۵۰ از ۲ بیشتره،خوردن هم که خوبه،
    • آسو IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      98 25
      در ضمن قبل افاضات و قضاوتها اولا ببین به حساب میای بعد در فشانی کن،تو دوره پمپ وقتی پمپ کار نکنه انگار نیست،یاد بگیر، ستار حق داره هر چی دلش میخواد بخونه،بدم بیاد گوش نمیدم،نمیام شنگولیات بدم بیرون،
    • شمس تبریزی IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      33 68
      به قول تو کل ایران تو زمان شاه عباس آب خنک میخوردن. الان هم آب خنک میخورن. حاصل این آب خنک خوردن چی بوده؟ اون موقع که ملت دنبال یخ در بهشت خوردن بودن، کپلر قوانین منظومه شمسی را کشف کرده بود و نیوتن هم قوانین مکانیک را تدوین کرده بود. همون قوانینی که سازه خونه ای که توش نشستی بر اساس آن طراحی شده. اینها همه معاصر شاه عباس هستن. راستی از حموم شیخ بهایی که برای حرمسرای عباسیه ساخته بود چه خبر؟ ملاصدرا که سوگلی محفل عباسیه بود، برو ببین همزمان با گلیله و کپلر چه در کتاب مظاهر الالهیه اش درباره کاینات نوشته. شما اول اینها را یاد بگیر. بحث دولتی و خصوصی و خصولتی پیشکش ات. اینقدر هم سنگ شاه عباس را به سینه نزن. اونی که تو کله تو کرده که اینها آب جوی میخوردن، بهشون بگو آب جوی بخوری و بدانی زمین روی مدار بیضی حرکت میکنه بهتر از اینه که آب یخ بخوری و بگی زمین روی شاخ گاو ایستاده . خخخخخخخخخخخ
    • شمس تبریزی IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      31 74
      عزیز دلم، شما آب خنک تان را میل بفرمایید و کلاه قرمزی را تماشا کنید. این بحثها برای شما زوده. به جای بحث درباره مطیعی و کویتی پور هم کارتون پلنگ صورتی را تماشا کنید خخخخخخخخخخخخخ
    • آسو AE ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      79 20
      تو که هنوز درک نکردی مخاطب کلاه قرمزی های چند سال اخیر بزرگسال است یا کودک از زود و دیر نگی بهتره،در ضمن تو عهد صفوی همه ایران میدونستن زمین گرده و رو شاخ گاو نیست و اوروپا بود که گالیله رو دادگاهی کرد،همان نیوتن و کپلر هم نصف بیشتر دستاوردهاشون از ترجمه آثار ابوریحان و خواجه نصیر و ... بود،ولی تو که مغزت رو پروپاگاندای اینترنت شستشو داده اصلا اوتی،شما برو همون اسکار و برنارد نگاه کن به خودشناسی برسی، حمام شیخ بهایی هم همه میدونستن کاربری عام داره چون محل استقرار پشت بازار اصفهانه نه داخل عالی قاپو و چهلستون منتهی تو سواد دوستانش رو نداری،که حتی اگر بود هم از ارزش مهندسی و علمیش چیزی کم نمیشد(اولین سازه براساس گاز فاضلاب در جهان)،همان طور که از ارزش مهندسی چهلستون و آکوستیک بودن عالی قاپو و ... چیزی کم نمیشه،بی سوادی نسبت به مملکتت معلوم میکنه چقدر عقبی،امثال تو بودن که مدرسه رشدیه و کزازی رو آتیش زدن تا بچه شون کافر نشه و معتقد باشه دنیا سر شاخ گاوه،شماها از علم چیزی نگین بهتره
    • آسو AE ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      58 13
      با نظریات خودت خوش باش،آدمی خالی از ظرفیت و علم که فکر میکنه دو مثقال اطلاعاتش دایره المعارف جهانیه،مونده تا بزرگ بشی و بفهمی دنیای دور و بر چه خبره،بهت گفتم اول ببین به حساب میای بعد برو رو منبر
    • شمس تبریزی IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      11 68
      مخاطبان امروز کلاه قرمزی بنا به ادعای تو بزرگسال هستن چون متوسط ضریب هوشی ایرانی ها در 30 سال گذشته از 105 به 86 رسیده. دلیل اینکه کلاه قرمزی مخاطبان بزرگسالی مثل تو داره همینه. اونهایی که نظر گالیله را رد کردن کلیسا نشینانی از جنس عقب ماندگان دربار صفوی بودن که امثال شیخ بهایی ها با یک شمع ! برایشان حمام را گرم میکردن و همزمان کشکول می نوشتن. آدم حسابی ها نظر او را رد نکردن. کشیشان و اسقفان رد میکردن. انسانی خوانده هایی که از عهده محاسبه یک انتگرال ساده بر نمیان، بهتر است درباره علم و تاریخ علم صحبت نکنن. کسی که سازه و فونداسیون را مثل شاه عباس کیلویی میسازه بهتر است درباره مهندسی بودن یک سازه حرفی نزنه. ممد بنا هم پس از سالها عملگی به تجربه فهمیده که چقدر خاک سنگ را باید با سیمان مخلوط کنه اما کار مهندس بتون چیز دیگری است. کار دومی علمی است که تو و ممد بنا ازش سر در نمیارید و البته تو هم ممد بنا را مهندس صدا میکنی چون تاریخ علم را در کتاب داستانهای علوم انسانی خوانده ای. عرض دیگری ندارم. عزت زیاد
    • آسو IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      44 9
      اتفاقا پروفسور برق و الکترونیک خواندم،اونم تو دانشگاهی که تو رو راه نمیدن توش،حمام شیخ هم با شمع کار نمیکرد با گاز فاضلاب کار میکرد(اولین در جهان)،آکوستیک عالی قاپو هم علمیه و کار ممد بنا نیست(اینم اولین در جهان بود)،فقط تویی که کاملا بی سوادی و فقط شنیده هات رو علم حساب میکنی حتی اون پلهای ساده هم کار ممد بنا نیست،چون کارهای ممد بنا مثل کار تو ۲۰ ساله میاد پایین نه این که اینقدر دقیق باشه که بعد ۴۰۰ سال قابل استفاده باشه بی سواد،اون موقعی که ابوریحان بیرونی شعاع زمین رو حساب کرد پدر جد گالیله هم به دنیا نیامده بود و وقتی که خیام تقویم جلالی رو محاسبه کرد تو اوروپا کسی نه از حرکت وضعی چیزی می دونست نه از حرکت انتقالی،ضریب هوشی پایین اومده هم باعث شده تو نفهمی ایرج تهماسب چی میگه، بی سوادی فنی از سر و روی حرفات میریزه، دانشگاه آزاد رو گل بگیرن که هر بی ظرفیتی رو کرده مهندس،اونم یه انتگرال یگانه درجه اول حل میکنه فکر میکنه شده لاپلاس،گفتم اول باید به حساب بیایی بعد بری رو منبر،شاید یه روزی از سر تجربه اش به ممد بنا بگم مهندس اما هیچ وقت به تو نمیگم،
    • آسو IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      34 6
      در ضمن مردم رو خونه خراب نکن برای بتن سیمان رو با ماسه قاطی میکنن نه خاک سنگ، رحمت به ممد بنا،
    • امیر IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      16 0
      ایول
    • شمس تبریزی IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      10 31
      این جمله را تازه دیدم. نوشته « همان نیوتن و کپلر هم نصف بیشتر دستاوردهاشون از ترجمه آثار ابوریحان و خواجه نصیر و ... بود». خواجه نصیر و ابوریحان؟ خخخخخخخخخ میگم خجالت نکش. بگو نسبیت هم ترجمه آثار منجمان و طالع بینان دربار صفوی بوده. دقیقا داری همان حرفهایی را میزنی که توی کتابهای مدرسه آموزش میدن تا جنابعالی را وارد عالم خلسه کنن و متوجه نشی از کجا عقب افتادی. تیکو براهه پدرش درآمده و مریخ و عطارد و .... را رصد کرده و کپلر بیچاره با کنار هم گذاشتن داده های رصدی تونسته نظم حاکم بر این داده های رصدی را در قالب روابط ریاضی کشف کنه اونوقت تو اومدی میگی نصفش را ابو ریحان و خواجه نصیر نوشته بودن؟؟؟؟ ابوریحان نتوانست حرکت پیچیده مریخ را توضیح بده. چون سیستم اش زمین مرکزی بود. با سیستم زمین مرکزی هیچ یک از قوانین مکانیک را نمیشد کشف کرد. شما تا خورشید را مرکز نگیری نمیتوانی قوانین کپلر را بنویسی. کی اینها را به شما گفته که خواجه نصیر اینها را میدانسته و کپلر از رو دستش کپی پیست کرده؟ خخخخخخخخخ. نصیر الملة والدین اگر اینها را میدانست که شما الان تحریم نمیشدی. خیلی جلوتر از اینها بودی خخخخخخخ
    • شمس تبریزی IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      9 33
      شما توهم داری جانم. درست مثل اون بنده خدا که میرفت توی خرابه های شیراز و میگفت کورش جان آرام بخواب که من بیدارم. عصبیت جاهلی ملی گرا و متدین را به یک اندازه نواخته. اون از حاجی تبریزیان که کتاب توی منقل مینداخت و مثل تو گمان میکرد هریسون، تمام حرفهای ابن سینا را کپی پیست کرده و این هم از تو. به شما توصیه میکنم هر روز سوره مبارکه تکاثر را 100 بار قرائت کنید. به خصوص آیه شریفه حتی زرتم المقابر را با توجه و حضور قلب بخوانید. شما فراتر از اعراب جاهلی رفتید. آنها قبرهای اموات را شمارش میکردن تا به تعداد آنها تفاخر کنن اما شما کارت به جایی بالاتر از شمارش قبور رسیده و داری زحمت دیگران را به اسم اموات خودت تمام میکنی. کار بدی میکنی.
    • GB ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      47 0
      آسو بهترین کار اینه ، این تبریزی نادیده بگیریش و جواب شو نداد. فکر میکنه از همه چیز سر در میاره و همه چیز دان است
    • سردار IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      12 48
      آسوی عزیز شما خودت ادب حرف زدن نداری، اول یکم تمرین ادب کن بعد اظهار نظر، قشنگ معلومه اصلا کاری به اصل ماجرا نداری و فقط میخوای یه جناح و بکوبی،آدم باید حق و ببینه،شیطنت خوب نیست،البته که خبرآنلاین همیشه شیطنت کرده و شما هم یاد گرفتی ازشون،به هر حال خدا عاقبت هممونو بخیر کنه. یاحق
    • آسو IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      28 17
      فقط همان نظریه در باب ابوریحان و زمین مرکزی نشان داد صفر هم نمیدانی،ظاهرا درسته باید نادیده گرفته بشی،به دوستانت هم بگو از ادب چیزی نگن،چون باید چیزی را داشته باشی یا حداقل دست مردم دیده باشی،نظرم در مورد مطیعی عین انصافه چون بچه بی تربیتی که به بزرگان بی ادبانه میندازه اونم نه به پشتیبانی دانش(به پشتیبانی رانت) باید بهش توپید،نادیده گرفتن خیلی بهتره،
    • شمس تبریزی IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      11 8
      از خواندن نوشته هایت خیلی تاسف خوردم. نمیخواستم وارد این بحث شوم اما با دیدن این مطلب که گفتی مهندسی شوکه شدم و نتوانستم تاب بیاورم. وظیفه داشتم بهت بگم. اولا عرض کنم که من مهندس نیستم ثانیا ابدا باور نکردم که تو مهندسی خوانده ای. حرفهایی که زدی نشون میده حتی مقدمات فیزیک را هم بلد نیستی وگرنه نمی نوشتی «وقتی که خیام تقویم جلالی رو محاسبه کرد تو اروپا کسی نه از حرکت وضعی چیزی می دونست نه از حرکت انتقالی». دوست عزیز، در مدل زمین مرکزی که مبنای محاسبات تمام کسانی که قبل کوپرنیک کار میکردن بوده ، اصلا حرکت انتقالی و وضعی مطرح نبوده. دلیلش هم روشنه مگر اینکه ندانی حرکت نسبی است که برای یک مهندس واقعا باعث تاسفه. تو واقعا خیال کردی خیام از حرکت وضعی و انتقالی خبر داشته؟ نوشتن تقویم ربطی به حرکت وضعی و انتقالی نداره. بطلمیوس هم که خیلی پیش از خیام بوده، بدون دانستن حرکت انتقالی و وضعی، زمان خسوف و کسوف را محاسبه میکرده و البته با خطای بیشتر. تو واقعا خیال میکنی بدون دانستن حرکت انتقالی و وضعی نمیشه اینها را حساب کرد؟ وقتی میگم درباره تاریخ علم، قصه خوانی کردی، بهت بر میخوره.
    • شمس تبریزی IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      9 9
      کار کوپرنیک، گالیله و کپلر از آن جهت عظیمه که با تغییر نگاه از مدل زمین مرکزی به خورشید مرکزی، نیوتن توانست قانون گرانش را کشف کنه. قوانین سه گانه مکانیک چیزی بود که نیوتن کشف کرد و ابوریحان و خواجه نصیر کلمه ای درباره رابطه نیرو و جرم نمیدانستن. نیایی بگویی گرانش زمین را ابوریحان هم میدانسته. هر بچه ای از زمان آدم و حوا میدانست که زمین اشیا را جذب میکنه پس گرانش داره. بحث من چیزی دیگری است و آن هم قانون عکس مجذور فاصله است که تا قبل نیوتن کسی آن را نمیدانست. اینها را پدر جد ابوریحان هم نمیدانسته و تو آمدی میگی نیوتن از روی آثار ابوریحان و خواجه نصیر نوشته. درباره محاسبه شعاع کره زمین هم باز متوجه عمق قضیه نمیشی و دایم روی سطح می لغزی. متد محاسبه شعاع زمین مختلف بوده و افراد مختلف بر اساس متدهای مختلف محاسبه کردن اما ابوریحان نخستین کسی نیست که شعاع کره زمین را حساب کرده. این اشتباه تو از آنجا ناشی شده که خیال میکنی شما تخم دو زرده کردید و نخستین فرد در دنیا بودید که متوجه کروی بودن زمین شدید. ابدا چنین نیست
    • شمس تبریزی IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      8 10
      خیلی پیش از شما هم میدانستن زمین کروی است. اراتوستن که 200 سال قبل میلاد مسیح زندگی میکرده با دقت بالایی نسبت به زمان خودش شعاع زمین را حساب کرد. درباره آکوستیک بودن چه و چه هم که میگی علمی بوده، باز هم اشتباه میکنی. من از ممد بنا مثال زدم تا متوجه شوی منظورم چیست اما تو متوجه نشدی دارم چی میگم و بحث ماسه و خانه خرابی را پیش کشیدی. وقتی هم میگم فلانی تیله بازی میکرده، خیال میکنی واقعا دارم از تیله بحث میکنم. استعاره را نمیفهمی چون ذهنت مانند کودکان کلاه قرمزی ببین، توان درک مجردات را نداره. این را بکن توی کله مبارک که علمی بودن یعنی باید بتوانی تجربه را در قالب فرمولبندی کلی ارایه دهی. فرق حیوان با انسان این است که حیوان از تجربه درس میگیرد اما نمیتواند از جزیی به کلی برسد. تجربه حیوان به همان تجربه جزییات محدود است. در این بحث سالن آکوستیکی که تو مطرح میکنی، یک تجربه ای در کار بوده اما کار علمی نکردن. ماندگاری یک بنا به مدت 400 سال یا هزار سال دلیل علمی کار کردن نیست. معنای علمی را متوجه نمیشوی. فرضا ممکنه بگویی فارابی موسیقیدان بوده. میگم کار علمی میکرده؟ میگویی بله.
    • شمس تبریزی IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      9 10
      میگم چند تا قطعه ای را که فارابی نواخته نت اش را به من بده تا من هم بنوازم. من مال بتهوون و موتسارت را به تو نشان میدم و تو هم مال فارابی را. حله؟ امیدوارم با این مثال متوجه منظورم شده باشی. داستان حمام شیخ هم جالبه. ایشان ظاهرا خیلی علاقه داشته مردم را در شیش و پنج کارهاش نگهداره و نگه چه میکنه. اینه که یه شمع گذاشته سر راه تخلیه گازهای ناشی از فضولات حیوانی و اینطور وانمود کرده که من با یه شمع حمام را گرم میکنم. اگر چنین تردستی ای نکرده بود، ملت مرتب درباره راز گرم شدن حمام با یه شمع قصه بافی نمیکردن. بندگان خدا از قانون بقای انرژی خبر نداشتن و شیخ هم سرشان را به طاق کوبیده .بگذریم که روشن شدن آن حمام با گاز متان به این معنا نبوده که او اسم این گاز را میدانسته. فرضا ممکنه یه چاه فاضلاب نشتی داشته و شیخ هم موقع ساییدن سنگ چخماق متوجه شده از سوراخ چاه آتش زده بیرون. همین و بس. همین تجربه موجب شده بین چاه و حمام کانال کشی کنه تا گاز هدایت بشه زیر تون حموم. بعد هم برای اینکه خلق را به تحیر بندازه، نگفته داستان چیه و گفته با یک شمع روشن کردم.اینها کار علمی نیست جانم. بذار مثال بزنم.
    • شمس تبریزی IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      8 10
      جرقه کشف قانون اجسام شناور توسط ارشمیدس در هنگامی که ارشمیدس آب تنی میکرد خورد و بعدا فرمومولش را هم گفت. این شیخ صاحب کرامت شما کجا، فرمول گرم شدن حمامش را توضیح داده؟ روکن اصل ترمودینامیک شیخ بهایی جان ات را. رو کن ببینم. بذار من هم یاد بگیرم. مهندس بودن شما هم مثل دکتر مهندس بودن احمدی نژاده که احتمالا مثل شما رد کشفیات هسته ای دختر 16 ساله را در کتابهای خواجه نصیر و ابوریحان دنبال میکرده. او هم در دانشگاهی درس خوانده که به آسانی نمیشود وارد آن شد اما علم و علمی بودن نمیدانست چیه وگرنه میفهمید که امروز عصر ابوریحان نیست که در 16 سالگی کاشف شوی. احمدی نژادهای مثل تو کم نداریم. به حال اون مملکتی که مهندس اش چون تویی باشد و این اباطیل را به اسم کار علمی به هم ببافد باید گریست. آقازاده! راستی اون معادلات مکسولی را که خواندی، احتمالا ترجمه آثار بیرونی و خواجه نصیر نبوده که این مکسول بی شرف به اسم خودش ثبت کرده باشه ؟
    • شمس تبریزی IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      7 9
      نکنه لاپلاس هم معادله اش را از شاه عباس بیچاره کش رفته باشه؟ آخه بی نوا، من هم با غرب ضدیت دارم اما نه اونقدر که مثل تو بیام تمام زحمات آن بیچارگان را به اسم آسمون جل های وطنی خودمون ثبت کنم و بگم اونها از ما آموختن. تو تقصیری نداری. تقصیر کسانی است که اطلاعات غلط بهت دادن و خیال کردن ضدیت با غرب، یعنی دروغگویی و نام و نشان نداشته را به اسم خود ثبت کردن. تو حتی حماقت کردن را با ناسیونالیسم بی هویت ایرانی خلط کردی وگرنه این پرت و پلاها را درباره نیوتن و کپلر و عباس و بها و نصیر نمی نوشتی. برو خوش باش با آن نصیر الملة و الدین ات. تا امثال تو عهده دار کار علمی در این کشور هستید، این مملکت روی آبادی نخواهد دید.
    • شمس تبریزی IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      8 8
      ببین جانم. من همون دیشب بهت گفتم برو کلاه قرمزی را نگاه کن و مزاحم من نشو. شما فقط داری با توهین و عقده تکانی بحث را پیش میبری اما چیزی در چنته نوشته هایت نیست. تو کلا زمین مرکزی و کرویت و شعاع زمین و همه چیز را با هم قاتی کردی. بهت گفته بودم اطلاعات تو در حد ژورنال نویسی و کتاب داستانه اما نخواستی قبول کنی. هر یک جمله ای را که نوشتی، وقت زیادی از من میگیره تا ثابت کنم داری اشتباه میکنی. واقعا و حضرت عباسی وقت چنین کاری را ندارم که بخوام از الف ب شروع کنم و آموزش بدم. اجازه بده بحث را همینجا پایان بدیم. ممنون از وقتی که گذاشتی و تشکر از خبرآنلاین به خاطر فرصتی که برای بحث فراهم آورد. خدا نگهدار همگی
    • آسو IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      7 12
      تو به من آموزش بدی؟؟؟؟؟!!!!!!،تنها کاری که بعد دیدن تو انجام بدم تحویل دادنت به یه موسسه روانپزشکی معتبره،گفتم اول ببین به حساب میای،یه مشت اسم حفظ کردی و هیچی دیگه نمیدونی،به درد کتاب اطلاعات عمومی هم نمیخوری،
    • آسو IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      7 9
      یه نگاه هم بندازی می فهمی کی کنایه و استعاره رو نمیفهمه،که حتی وقتی حرف خودت رو بهت برگردوندم نفهمیدی چی گفتم فکر کردی معنی کنایه رو نمیدونم،تعطیل بودن حدی داره،جمعه تموم شده،ولی فقط وقتی ملا لغتی و دستگاه کپی باشی همین میشه فکر میکنی تمام علم همونه که تو میدونی،در حالی که فقط منبع تحت فرمان خوندی،
    • حمید IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
      0 0
      احسنت
  • جابر IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    به تو چه ربطی داره.........
    • امیر IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      11 3
      ای آ سووشمس تبریزی چه کل کلی میکننددرحدلالیگاتازه گیرشون آ وردم خیلی باحالن هروقت پست گذاشتن بمنم بگیدبیام یکم بخندم
    • آسو IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      8 2
      مغزت میکشه ببینی ما چی میگیم؟؟؟
    • GB ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      5 7
      امیر دادا اونی که پست میذاره یا همون مطلب خبرآنلاین است ، آسو، من و شما اینجا نظر میذاریم نه پست
  • NL ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    این آشی بود که خودمون پختیم که امثال مطیعی این طور زبان درازی می کنند.
  • GB ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    با دخترش خونده مريض معنوي،انقدر كه زندگي و سياه ميبينين تاريكي سرتاسرتونو گرفته
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    مواظب مداحان متملق هم بیشتر باشین
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    با پاراگراف اول حرفش کاملا مخالفم! اما با پاراگراف دومش شدیدا موافقم. "مداحان عشق استودیو"....
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    مطیعی ارزش کامنت گذاشتن نداره
  • بهلول IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    حرف گنده تر از جایگاه خودش زده است اهمیت نداردچ
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    شما خودت هم کم حاشیه نداری؟
  • سهراب IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    خدا آخرعاقبتمون رو ختم بخیرکنه...اره حالا میشه فهمید یاران چرا غریبانه رفتند ازاین خانه...خراب کردی داش غلام!!! همون بهتر ممد نیست ببینه شهریکه غلام میخوند ازش آزادشده...روزیکه دم ازهنرپیشه اونطرف آبی زدی فهمیدم یحورایی شدی...خداحافظ داش غلام
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      بهتر که ممد نبود تا ببینه شهری که به خاطرش خون یارانش ریخته شد توسط شما به چه روزی افتاده
    • جمشید IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      66 22
      هنرپیشه اونور آبی مگه چکار کرده که ازش حرف بزنی میشی آدم بده بابا بس کنید این عقده ها را
    • AE ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      1 0
      تو چی میگی
  • زینب IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    حالا شما خودتو ناراحت نکن نه اونو توقبرتو میزارن نه تورو توقبر اون اینقدر مداح ها خلاف کردن که چه قدر صدمه به دین زدن یکی صداش درنیومد حالا برای خوندن ایشون که دیگر مداحی نمی کنه فوری صداتون درمیاد
  • سید حسام یگانه IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    لازم نیست بصورت مکتوب به هم توهین کنیم شاید اقای کویتی پور هم حرفی برای دفاع از خود داشته باشه.حرمت سن و سالش رو حد اقل نگه دارید.ملت ایران با ایشون کلی خاطره دارن.بخصوص از زمان جنگ.
  • پاد دلواپس IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    33 48
    بازم دلواپسی شروع شد!!از وقتی شعرگفتن شد مدح گفتن و مداحی بازم مراقبت می کردیم نه الان؛حااااج میثم
    • سردار IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      5 4
      دلواپس؟ یادمه به اونا که میگفتن برجام نتیجه نداره میگفتن دلواپس...به نظرم دلواپسیشون مقدس بوده چون الان و میدیدن احتمالا،و جالبتر اینکه یسری ها مسخره میکردن و همچنان هم چون منطق ندارن مسخره میکنن،اما در کل با هم دوست باشید
  • GB ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    81 5
    آینده همه چیز را مشخص میکند و تاریخ ما را قضاوت میکند.
  • یعقوب IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    74 16
    با سلام نظر من اینه که ما هنوز برای جلب توجه کردن و تو چشم رفتن خودمان گاهی یا بهتر بگم اغلب یادمان میره که در باره چه کسی اظهار نظر میکنیم جوجه مداحان یادشان باشد این خون شهیدان و پیروزی ها و دلاوری های شهدا با اهنگ دلنشین کویتیپور و اهنگران به دست میامد اخرین باری باشد که به خودمان اجازه نظردهی به عزیزان و سرورانمان میدهیم ...
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    شما خودت به فکر مداحان پول محور باش چه میفهمی از این احوال.
  • علی IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    صددرصد آقای مطیعی داره بی ربط حرف میزنه. هر مداح و هنرمندی سبک خودش رو داره و آقای کویتی پور اتفاقا عالی اجرا کردن ضمن اینکه شما با اشاره با ادبیاتت توهین کردی به همه اساتید موسیقی. متاسفم
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    113 6
    عجب پس چطور نوحه گو میتونه همراه با تبل و سنج و شیپور و ... در مراسم بخونه اما !!! از کدام مبنای عقلی کمک گرفتی
  • فرهاد IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    104 8
    شما به تمام موسیقیدانها و جامعه هنر موسیقی توهین کردید. ببخشید شما کارشناس و صاحب ن طی ر در تمام مسائل سیاسی وهنری هستید که ما خبر نداریم؟
  • DE ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    مطیعی کیه؟
  • FR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    میثم مطیی کی هست؟
  • علی FR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    89 10
    ...خوب کاری کرد
  • اهل منطق IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    75 5
    خانه از پای بست ویرانست خواجه در ..........
  • علی IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    دوست این آقا در مرثیه خوانی که داشت گفت فردی در حال تاس بازی (قمار)کردن با امام حسین بود . این اقا میثم شنید و صداش در نیومد حالا ....؟
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    6 80
    حتما کویتی پور هم مخاد بره کانادا
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    99 17
    یکی به این بگه تو تو قنداق هم نبودی که کویتی پور با رزمندگان نوحه می خواند... حدود خودت را بدانی بد نیست.
  • امید IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    98 18
    خود تو از اون بدتری مداح وابسته!
  • امیر IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    47 5
    درووود.مشکل این مملکت از این همه دخالت به اینجا رسیده که الان ایرانی برای ایرانی احترام نمیزاره
  • ابراهیم IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    91 18
    اقای مطیعی یادتون رفته همین چندسال پیش تودسته های عزاداری محرم شماهاارگ اورده بودیدوهرهیئتی که ارگش بزرگتربودبه به وچه چه بهش میگفتندشماهاصداتون درنیومدحالاچی شده
  • مریم IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    30 87
    راست گفته مطیعی
  • سپهر IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    ساز و تمبك كه بهتر از هفت تير كشى و اختلاس بيت الماله ! والله بخدا
  • محمدمهدی AU ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    آقای مطیعی! شما و همفکران شما نیز با هزار توجیه ناروا و ادا و اطوارهای سیاسی؛سیاست زدگی را به مداحی و اعتقادات مذهبی مردم کشانده اید و سالهاست صدمات جدی و جبران ناپذیر به معنویت و میراث دینی این سرزمین وارد کرده اید.گناه شمایان از هنجارشکنی آقای کویتی پور کمتر نخواهد بود....سنگ اول را به خودتان بزنید بعد بقیه را سنگسار کنید.
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    63 9
    مشکل دلار ۲۰ هزار تومنیه!!!
  • محمد مقدس IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    16 62
    جناب مطیعی سلام . بنده شمارا دوست دارم واینکه کار کویتی پور اشتباه است قابل قبول . ولی اینکه رسانه ملی وتریبونهای خاص مثل نماز جمعه وعید فطررفقط در اختیار جنابعالی وتعدادی از دوستان شماست وراهی برای جدیدترها که نیست هیچ !حتی پیشکسوتها هم به فراموشی سپرده شده اند خود جای تامل دارند.احترام به پیش کسوتها نباید فقط شعار باشد. نمیدانم تا به حال جویای حال افرادی مثل کویتی پور بوده اید یا اینکه نشستید و همه بی مهری ها را نسبت به ایشان فقط تماشا کردید
  • حسین IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    93 20
    آخه آدم قحطه گفته میثم مطیعی رو باید باز نشر کنید
  • ناشناس IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    41 12
    با سلام. احتراما جناب میثم مطیعی، ان شالله که حمله تند شما به جناب غلامرضا کویتی پور از روی جوانی و کم تجربه ای بوده باشد. کویتی پور ها خود را در طی 8 سال جنگ تحمیلی در میدان عمل ثابت کرده اند. اقای مطیعی، روا نیست تازه از ره رسیده ها و در میدان عمل نبوده ها به خاطر امتیاز دنیوی بیشتر، کویتی پور ها را مورد شماتت و سر زنش قرار دهند. سخن پدید کند کز از من و تو مردم کیست، که بی سخن من و تو هر دو نقش دیواریم
  • محسن IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    اون موقع که مطیعی توی کمد پدرش بود حاج غلام کویتی مداح بود خجالت بکشید نون به روز خورهای فرصت طلب
  • وحید رضا اسماعیلی IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    71 13
    مطیعی، تو در حد و اندازه ای نیستی که به آقای کویتی پور ایراد بگیری، تکلیف تو که مشخصه، حد و اندازه تو بدون
  • کیومرث IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    75 14
    این آقا در حدی نیست که بخواد درباره آقای کویتی پور حرف بزنه .. چی میگه تو در قدو غواره تو نیست که بیخودی بیای نظر بدی .. مگه کار حرام کرده که خودتو انداختی وسط .. تو برو پولتو بگیر واسه مداحیت
  • ali IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    36 10
    کاشکی به جای این حرفا یه کم به فکر درست کردن واعتراض به وضعیت مردم بدبخت هم بودید
  • محمد CA ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    59 10
    ای همیشه در صف اول ، یادت هست از تنگ نظری حواست فقط به برجام بود تا اول تر باشی . هر چه فاصله ی امثال شما با قدرت کمتر شد فاصله ی مردم از ارزشهایتان بیشتر شد .
  • سام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    93 18
    مشکل مملکت ما افرادی ریاکار، کم‌سواد و فرصت‌طلب با طرز فکر همین مطیعی هستند. متأسفانه رسانه هم که دارند.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    27 27
    کلا مداحان یا مثل شما سیاسی شده اند یا بقول شما عشق استودیو! هر دو گروه دیگر پیش مردم اجر و قربی ندارند. مداح کسی است که تنها عشق حسین در سینه دارد و به جز او مرادی ندارد و جز مرثیه حسین آوایی ندارد.
  • حامد حقیقت IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    3 10
    اینطور که معلومه فعل غلط است. ولی به نظر می رسه که با متن شعر مشکلی ندارند و کاملن صحيح است. آش خیلی بدمزه شد...
  • علی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    39 8
    زمان نشان خواهد داد که در آینده شما چگونه خواهید بود. کمی صبر لازم است جوان!!
  • DE ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    13 6
    وقتی فقط بازیکنان خاص باشند و دیگران را ببازی نگیریم در بازی دیگر شرکت میکنند.
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    57 10
    آقای کویتی پورمداح قدیمی وکسی است وکه دستگاه موسیقی رابه خوبی می‌شناسد توهنوز بچه ای
  • محمد IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    55 16
    بنظرم ایشون در حدی نیست که بخوان در مورد کویتی پور صحبت کنند،چون کویتی پور در اوج جنگ اونهمه اظهار ارادت کرد به مقام مدافعان میهن و قابل احترامه،و ساز وتنبک هم ربطی به کسر شان کسی نداره
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    42 1
    اگر جناب کویتی پور عشق استدیو بود تا الان حداقل یک آلبوم بیرون میداد. زمانی که مداحی ایشان قوت قلبی بود برای مدافعان وطن شما نبودید و نشنیدید. عشق به مردم بهتر از عشق به سیاست زدگی است
  • DE ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    12 55
    ایشالله همیشه موفق باشی حاج میثم .میدونم پیش خدا وائمه ابرو داری خیییییلیییییی بیشتراز این گزافه گویی ها ک بهت میکنن توباخداباش پادشاهی کن .حاج میثم .
  • م IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    57 7
    کی دیگه مداحی گوش میکنه اخه زندگیمون همینجوری مداحی شده
  • میلاد IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    14 73
    سلام منافقین هرچه خواهند گویند لیکن وجود صدای زن و موسیقی در مداحی اشکال است وحق با جناب میثم مطیعی می‌باشد کارباتوهین درست نمی‌شود انشاالله خدا همه ما اصلاح نمایید
  • معصومی IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    14 84
    عشق است میثم مطیعی بدخواهانش کوووور
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    29 8
    هر کدام ما وظیفه خودش رو باید درست انجام دهد و ما در مورد حال قضاوت میشویم نه گذشته اگر یک یک سری مداح کار اشتباهی انجام دادن دلیل نمیشه در مورد همه کارهایشان سکوت کنیم در شان شخصی مثل اقای کویتی پور نبود که باهمخوانی یک خانم اجرا کنند اگر هرکس وظیفه خودش رو درست انجام بده کشور گلستان میشه
  • مریم IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    58 25
    خیلیم خوب بود من خوشم اومد به امید روزی که دختران سرزمینم آزادانه بخونن ولذت ببرن
    • شمس تبریزی IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      10 24
      همشیره، شما فروردین ماه در بخش بین الملل خبرآنلاین نوشتید یا امام زمان ظهور کن. خیلی دلم برات تنگه و خسته ام. چی شده تو این دو ماهه نظرتان عوض شد؟ تا یه خرده خطر شیوع کرونا کم شد، امام زمان یادتان رفت و دنبال خوانندگی دختران سرزمین تان افتادید؟
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    12 16
    مشکل مردم الان اینه!!
  • محمدی از اهواز IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    78 10
    آقای مطیعی پور حتی همخوانی یک پدر با دخترش را تاب نمی آوری ، شاید متن آن آهنگ تو را آزار میدهد متنی که پر از واقعیت است .
  • سید رضا IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    6 21
    سلام شمایی که رگ‌گردنتون واسه میثم مطیعی زده بیرون ،، یادتون نره چند روز پیش چه جوری به محمود کریمی فحاشی میکردید ،، تازه اون عذرخواهی هم کرده بود همه چیزا را با عقده گشایی سیاسی قاطی نکنید ،، خبر آنلاین مرد باش نظر منم بذار
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    50 6
    آقا میثم تو که صدات در میاد 1بار از درد مردم گفتی. تو که خوب مداحی میکنی درد مردم پس چی. این نشد نون اب
  • من IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    26 4
    شما نظرت در مورد مداحی حاج آقا کریمی که در حرم رضوی ماه مبارک رمضان انجام شد چی بود
  • الن IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    10 1
    خدا لحظه‌ای به خودمون وانگذارمون... کاش عاقبت به خیر میشد... کاش عاقبت به خیر شیم....
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    40 12
    این ...فکر کرده کیه که درمورد هرکسی با بی ادبانه‌ترین الفاظ حرف میزنه؟ فقط یه مداح پارتی داره که همه‌جا دارن نشونش میدن که بزرگش کنند ولی بزرگی به این چیزا نیست آقا میثم! حداقل اسلامی که تو لافشو میزنی این نیست
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    7 6
    من نمی دونم چرا کار اشتباه رو دوستان توجیه میکنن
  • میثم IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    37 2
    کویتی پور انسانی دل پاک با عقایدی کاملا میانه‌رو هست. خدا عمر طولانی به ایشان بده و از نظر بدخواهانشون دور کنه.
  • ُیوسف IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    9 20
    مکتب حاج قاسم را اجرایی کنید ،به همدیگه گیر ندیم ،شاید کویتی پور خواسته باشد یه کار متفاوتی انجام بده شاید....برگرده پشیمان بشه ،
  • SE ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    2 1
    اگر شخصی از مسیر اشتباه به مسیر درست تغییر وضعیت بدهد نه تنها اشکالی بر آن وارد نیست بلکه مطلوب و پسندیده هم هست ولی اگر فردی به عمد به خاطر کسب منافع زودگذر و فانی دنیوی از مسیر درست به ورطه اشتباه بیفتد نه تنها پذیرفتنی نیست بلکه مذموم و نکوهیده هم هست.
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    29 6
    کشور به این روز انداختید مردم همه افسرده گرفتار تورم گرونی زندگیشا در سختی نداری شما دنبال حرفهای بیخودی
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    6 7
    هردو طرف دو روی یک سکه هستند ای مردم فریب نخورید. به احتمال قریب به یقین بازی جدیده
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    21 9
    در حد و اندازه خودت حرف بزن
  • Amir IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    38 12
    از وقتی هم که سیاست وارد مداحی شد نتیجه اش میشود امثال میثم مطیعی و دیگران که تریبون مقدس مداحی را آلوده به مسائل سیاسی و سلیقه‌ای برای طرفداری و مدح یک جناح خاص میکنند
  • امین IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    44 13
    با چاپلوسی می شود راه صد ساله را یک شبه رفت
  • محمد IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    24 9
    شما اقای مطیعی چطور مداحی هستید؟ مداح عشق سیاست؟!
  • علیمرد IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    32 7
    بچه ... موقعی که تو و امثالت تو قنداق بودین این آقا تو جبهه های جنگ برای رزمندگان میخواند . حالا سهم تو الف بچه از این انقلاب بیشتره یا این آقای عشق تنبک؟
  • امید IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    10 5
    برو بابا
  • ناشناس IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    40 19
    کلا" مطیعی راخیلی جدی نگیرید, چندوقتی است به خاطر لغوجلسات به دلیل کرونا نتوانسته به حسن روحانی بد و بیراه بگوید, دارد تلافی اش را سر جناب غلامعلی کویتی پور عزیز در می آورد
  • حسین عبدالکریمی IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    24 22
    شاید کمتر از یک درصد از دوستان قلبا حامی آقای کویتی پور هستن واینجا حمایت میکنن،، بقیه دوستان به خاطر خصومتی که با آقای مطیعی دارن نظر مخالف میدن حالا خودشون و وجدانشون،، آقای کویتی پورم خوب بود تا زمانی که نوحه های و صداش خرج اهل بیت و شهدا میشد ،، ولی با حمایت از خواننده غربی که با دشمنان ما دوسته خودشو زیر سوال برد ،، خدا همه رو عاقبت به خیر کنه،امین
  • عای IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    8 0
    حرمت نگه دارید
  • حسینی DE ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    17 37
    زنده باد میثم مطیعی
  • RO ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    17 14
    جناب مطیعی خداوند انسان را آزاد آفریده است در ضمن مشکل از شما نیست مشکل ازکسانی است که از شما بعنوان ابزار رسیدن به مقاصدشان استفاده می‌کنند تا دیگران را تخریب کنند نمونه تخریب جناب آقای رئیس جمهور. شاعر میفرماید ادب پیرایه نادان وداناست خوش آنکس باادب خودرا بیاراست.
  • مهدی IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    17 3
    درود به شرفت کویتی پور ما قدرشمارومیدونیم
  • عباس IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    5 1
    حاج میثم جان اگه اشکالی وضعفی درمداح همکارت دیدی خواهشاخوبیهاشوهم ببین این دیگه دادزدن نداره میرفتی اهسته به خودش میگفتی.
  • مجتبی IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    4 0
    جناب آقا میثم مطیعی بهتر دراینگونه موارد فقط از خدا طلب عاقبت به خیری بفرمایید
  • سید US ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    3 12
    دمت گرم میثم همه جا رو این مغنی ها بگند کشیدن دستگاه اهل البیت جای این کارا نیست
  • گمنام IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    2 13
    واقعا داریم به کجا کشیده میشیم چرا مداح با این سابقه باید اینکارو کنه واقعا جای تاسف داره
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    3 0
    وهمینطور سیاست زدگی امثال حضرتعالی بیشتر به مداحی ضربه میزنه
  • شهریار IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    4 5
    آقای مطیعی عشق شهرت امثال شما هستین که برای معروف شدن هرکاری میکنی از فحش تا متلک گفتن به افراد مثل رئیس جمهور به قول خودت کار اصلی شما مداحی هست نه متلک گفتن به مسئولین اون موقع که مردم با صدای امثال کویتی پور روانه جبهه میشدن کمتر از جبهه رفتن نبوده الان با شعر واقعیت جامعه رو روایت کرده
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    4 3
    برو بچه دوغتو بنوش
  • مهدی IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    2 12
    پیری برای بعضی ها خرفتی میاره. از قدیم گفتم که از خدا عاقبت به خیری بخواین
  • RO ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    5 1
    من قصدطرفداری از کسی رو ندارم مطیعی هم فردا معلوم نیست چه دسته گلی به آب بده همه شماحرام و حلال رومیشناسید فرق بین عمل خوب وبد روهم همینطور چرا پشت یه سری توجیه نامربوط قایم میشیدراحت بگیدازدین خسته شدیدبگید میدونیددین چی میگه ولی نمیخواید گوش بدید چون به نفع منافع شخصیتون واهدافتون نیست برای رسیدن به دلخواهتون چراحرام خداروحلال و حلال رو حرام جلوه میدیدخوانندگی زن ازکی تاحالا تودین اسلام حلال شده که برخی میگن مگه کویتی پورچه فعل حرامی مرتکب شده مداحی نوحه سرایی برای کسانی که راه خدارورفتن و مظلومانه کشته شدن افسردگی نمیاره اون چیزی که افسردگی میاره زیاده خواهی برخی وبی کفایتی برخی ازمسئولین هستش که هیچ ربطی به نوحه سرایی برای ائمه بزگوارنداره کویتی پورروز دختروتبریک میگه درحقیقت روزتولدحضرت معصومه در کجای سیره وروش زندگی این بزگوارخوانندگی جایی داره
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    16 1
    بی شک ارزش یک هنرمند در تاثیر کارش بر مخاطبان مشخص میشه. کمتر ایرانی هست که الا یا ایها الساقی کویتی پور، نینوای استاد علیزاده و باز این چه شورش است محتشم کاشانی واسش کلی تصویر درست از عاشورا رو تداعی نکنه و خونش رو بجوش نیاره. ولی از جناب دکتر مطیعی چیز خاصی در صندوقچه ذهنمون پیدا نمیشه ......
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    17 5
    ما از مسئولین خواهش می‌کنیم کل کشور رو بدن دست دانشگاه امام صادق که دیگه خیالشون کلا راحت باشه
  • خودم و خدای خودم IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    2 3
    آقای مطیعی خوب میخونی و خوب انتقاد پس لطفا برای حقوق کارگران و کارمندان ؛نبود کار که اگر هم باشه حقوق مناسب پرداخت نمیشه ؛جوانانی که برای ساخت زندگی معمولی مثل یک خانه و ....نیاز دارن تا ازدواج کنن ولی از محالات کشور جمهوری اسلامی شده برای رانت ها و دزدی ها آن هم نه از نوع دزدی بیگانه که از دزدی آشنایان چسبیده به سفره مثلا انقلاب هم انتقاد کنید یا اینکه شما هم برید در استودیو ولی برای مردم بسرایید و برای مردم بگویید با جسارت بگووید از حق مردم بگویید پس لطفا نترسید و نترسانید که نتیجه ای جز سر خوردگی جوانان نیست یا علی
  • سید ح IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    8 11
    به شما ربطی ندارد که انسانهای ریشه دار و با غیرتی مثل کویتی پور چه خوانده و با که خوانده و اجازه توهین ندارید. شما ابدا اسلام را نمی شناسید و مظهر اسلام نیستید . جو گیر شده اید . کمتر سخن بکنید.
  • IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    5 15
    این متن عزیز دلمون حاج میثم مطیعی بزرگوار اسمش حمله نیست!!! من باب اطلاعتون؛ بهش میگن «انتقاد» توی تیتر زدن یکمی انصاف هم جای دوری نمیره آقای خبر انلاین...
  • کاربر خبر خوان IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    7 1
    کی بشما گفته که او مداح است کی ب شما گفته که نمیتواند موسیقی کار کند کی ب شما یاد داده بیحرمتی ب کسی که اگر همچنان در روضه ها میخواند عزیزو بزرگ بود چ فرقی کرده حالا بجای خواندن برای در اوردن اشک مردم برای دل خودش میخواند کی ب شما قضاوت یاد داده کی بشما اجازه داده تا به شکل زننده ای بگویی( هم ترانگی با دختری ) کاش این افراد در اظهار نظر و اظحار وجود اول نوع ادبیاتشون رو یاد بگیرن بعد ادب بعد یاد بگیرن که دین چیه . از دین چی بلدی جناب میثم مطیعی ! در پناه حق
  • کاربر خبر خوان IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 0
    جالبی ماجرا اینجاست که راجب این موارد زیاد حرف میزنن و اخبار شده کی ب کی تو اینستا چی گفت کدوم سلبریتی چی کرد خب من که خیلی وقته فهمیدم تو ایران خبر معنی نداره ولی هنوز هستن کسایی که سرشون با اینا گرم میشه یه روزی ارزوم خبر نگار شدن بود گوشی بدست تو اینستا دنبال سوژه اما سوژه ای اصلی تو یه قاب دیگست
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    13 7
    مطیعی کی هس ک دارین واسش اظهار نظرمیکنین....؟!!! شاه غلامو عشقس ازآدمای متملق وچاپلوس وپول بگیر گریه کن بترسید...
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    12 4
    اونوقت که تو به سیب زمینی می گفتی دیب دیمینی غلام کویتی پور حماسه حضور مردم را در جنگ صد چندان می کرد
  • سمانه عباسی IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    2 23
    تو خوبی!!!!!!!
  • سعید IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    23 5
    چقدر زیبا گفته .به من مداح نگویید . مداح ها جز اینکه تو این وانفسای اقتصادی اشک مردم رو در بیارن کار دیگه ای بلد نیستن. مطیعی هنوز خیلی بچه س خیلی چیزهارو درک نمیکنه . شاید هم خواسته خودشو پیش بعضیها عزیزتر کنه!!!!!!!
  • آتنا IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    3 18
    دمت گرم مطیعی که همیشه حق و میگی و از حمله به خودت نمیترسی،دمت گررررررررم
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    5 2
    آخه بچه تو مال این حرفها نیستی..آقای کویتی پور برای ما اسطوره یادآوری جنگ بوده و ما به این مرد با تجربه و عاشق خط امام افتخار می کنیم..خواهش می کنم شما که معلوم نیست فردا کدوم جناح باشی از مرد دوران جنگ که جای پدری نشسته ناسنجیده حرف نزنی
  • شاهد ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    2 14
    ملاک حال فعلی افراد است ابن ملجم هم درجنگها با پیامبر بود آخرش چی شد حق با میثم جونه
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      1 3
      احسنت
    • سهیل IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
      0 0
      شما مردم کی خدا شدید ما نفهمیدیم واسه خودتون قضاوت میکنید میبرید میدوزید یه نگاه به عمل وقیح خودت بنداز که داری پهلوان کشورت رو با ابن ملجم یکی میکنی
  • یاد آور AE ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    9 2
    اعتراض چند بچه که بعد از جنگ بدنیا آمده اند و آن دوران را درک نکرده اند هیچ تاثیری در حماسه هایی که به همراه صدای معنوی و تاثیر گذار شما خلق گردید ندارد. هنوز هم مو بر بدن ما سیخ می شود وقتی نوحه های آن سالها را می شنویم. حیف که به جبر زمان دور افتاده ایم.
  • یاس IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    3 20
    سلام‌ دوستان ، قبول کنید اقای کویتی پور خراب کرد ، حالا ان شالله ایشون هم‌ به اشتباه خودشون پی میبرن ، اینجور ادمهایی که برای شهدا و ائمه ( ع ) می خونن ، خیلی باید مراقب باشن ،خدا هممون رو عاقبت بخیر کنه
  • دوست GB ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    8 1
    ضربه رابه دین متملقینی زدند که درغالب مداحی هزاران تهمت رابه افراد میزنن.حاج میثم.اون موقع که غلامرضا به قول خودت غلام!کویتی پور میخواندن مردم عشق میکردن.مثل حالا نبودکه مردم بادیدن امثال توتلویزیون راخاموش کنن.حاجی مفت ومجانی
  • ناشناس IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    8 1
    اقای مطیعی مداح حکمتی حداقل مطابق ظاهر سازیتون ادب داشته باشید مگه اعتقاد ندارید اسم هر کس رو کامل صدا کنید غلام؟؟؟
  • محمود IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    8 2
    جان خودت . فقط حرف نزن . حالا تو شدی مداح . استاد کویتی پور شد تنبکی.
  • N IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    6 1
    آقای مطیعی خود شما با خوندن یه شعر معروف شدی و مورد توجه قرار گرفتی اونم چون تو شعرت به بقیه انتقاد کردی تو صلاحیت انتقاد از امثال آقای کویتی پور رو نداری حداقل اون جنگ و عوارض و عواقبش رو دیده توچی که با ناز و نعمت و پاروی اسم و رسم دیگران گذاشتن خودتو بالا کشیدی
  • _ IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    2 6
    إنا هَدَیناهُ السَبیل إما شاکِراً و إما کَفوراً قطعا ما راه راست را ب انسان نشان دادیم خواه شکر گذار باشد ،خواه کفر بورزد آیه۳سوره مبارکه انسان
  • علاقمند IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    6 1
    دمش گرم خیلی هم شعر واهنگ خوبی داشت و تو چند بیت همه چیز بود شما در ان زمان نبودی ببینی جوانان مخلصانه به جبهه میرفتن واان بعیضی ها خود را وارث ایران میداند وحق چپاول رو به خود میدهند از واقعیت خوانده نه مثل شما از خرافات
  • NO ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    7 5
    مگه مملکت آزاد نیست ؟ پس دوست داره بخونه شما گوش نکن
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    8 4
    چرا قصاوت بی خود میکنید . مگه حالا گناه کبیره انجام داده که همه کارهای خوبش را به فنا میدید . حالا هم کا خلاف شرع نکرده . بهتر اول حرفهاش را بشنویم و بعد قضاوتش کنید . هرچی باشه بیشتر از آقای مطیعی به این مملکت خدمت کرده
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    11 3
    مثلا تو که مداحی از موسیقی چی می فهمی بیسواد
    • AE ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
      3 1
      مطیعی به مملکت خدمت نکرده
  • نوید IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    1 1
    یه روزی اون مداحی کرد هواشا داشتن حالا تو داری مداحی میکنی وعشق وحال... هرکی یه روزی برا گذران زندگیش تغییر میکنه تو برو حالش را ببر
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    13 2
    در حق بودن کویتی پور همین بس که میثم مطیعی بهش حمله کرده
  • AE ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    8 11
    آقای مطیعی کجا بودی وقتی کویتی پور و امثال کویتی پور تو جبهه داشتن از جونشونو میگذشتن تا تو الان راحت زندگی کنی شما در این حد و اندازه نیستی که در مورد ایشون نظر بدی
  • AE ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    8 7
    آقای مطیعی حمله تند رو به اختلاس گرها بکن که سرمایه مملکت رو غارت کردن نه به کویتی پور که مرد جنگه
  • AE ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
    0 6
    میگذرونن
  • ناشناس IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    4 0
    با عرض سلام من صحبتم با آقای مطیعی هست. دوست عزیز برادر گرامی این که آقای کویتی پور قبل چی خونده الان چی خونده گیر به این بابا دادای زورت مرسه واسه اونایی که جا نماز آب می‌کشند و تو مجلسشون میری دو کلمه میخونی طرف زار زار گریه میکنه که فکر می‌کنید دلش شکسته نه داداش دلش نشکسته واسه سادگی شما داره گریه میکنه کجای کاری برو به اونا گیر بده نه به کویتی پوری که هنوز بلد نبودی حرف بزنی چند تا ترکش خورد
  • علی ـ ع IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 0
    بابایه مقدارم انصاف داشته باشبد.والله انصاف هم خوب چیزیه،حداقل جوابیه ی این بنده خدارو اول بخونید،بعدشروع کنیدبه سرزنش وقضاوت کردن.
  • M IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    5 3
    همه چی تو اینجا سریال میشه. بابا اون زمان تکلیفش رو ادا کرده از قضاوت دست برداریم. الان یه اهنگ خونده تو بوق کردید شده معضل شماره یک جامعه؟ منم سالها مرز جنگیدم با گروهک ها حالا به من چه ارتباطی داره این بنده خدا چی میخونه. به میثم هم ارتباطی نداره یه الف بچه
  • Ghasem IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    13 13
    یجوری میگه با دختر هم ترانه شده انگار دختر اصلا انسان نیست . همین دختر میشه مادر خواهر همسر و فرزند من و شما متاسفم برای عقاید کهنه و پوسیده ای که در این دوران هنوز هم ما رو آزار میدن به امید روزی که دختر و پسر زن و مرد همه و همه در آرامش کنار هم زندگی کنیم
  • ناشناس IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    1 0
    حالاا نگار چیکارکرده، خونده
  • ماندانا IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    0 3
    سلام به همه کسانی که اینجا دارن همدیگرو میخورن و آبروی مردم رو میبرن.این مساله باید به دور از سیاسی بازی بررسی بشه.کسی که مداح اهل بیته باید تو همون دم و دستگاه دم بزنه، باید حرمت صداش رو بدونه و حرمت کسی که براش میخونه.بنظر من آقای مطیعی با تمام تندروی های بی موقعی که تا حالا انجام داده و دیگران رو روی خودش حساس کرده، اما این یه رقم رو درست گفته.کویتی پور از مردم عذرخواهی کن
  • جیم IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    1 5
    آقای میثم مطیعی ، لطفا ساکت باش ،
  • ح IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    3 0
    از این به بعد دور دور مطیعی هاست. این به اونی که «در صف اول نشسته بود» حمله کرد کویتی پور که جای خود داره.
  • مامان مهرسام IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    3 3
    بابا ول این حرفها کنید گول این بازها نخورین این دو تا باهم همدست شدن که شما رو گول بزنن و شما درگیر بشین معلوم نیست تو مملکت چه اتفاقی میخواد مثل همیشه بیافته که پول دادن به دو نفر که شما رو سرگرم کنن و شما نفهمین داره چی میشه یه کمی هوشیار باشین و به گوش باشین گول این بازهای سیاسی رو نخورین
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    3 0
    اون موقع که آقای کویتی پور میخوندن حضرتعالی تو قنداق تشریف داشتین،مشخصا هیچکس سر جای خودش نیس
  • اکبر IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    4 25
    میثم مطیعی کیه دیگه که بخواد نظرم بده
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    3 18
    کویتی پور یک اسطوره است .
  • طاهری IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    1 0
    میثم خودخواهانه نگاه میکنه.
  • محمدرضاجعفرزاده IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    1 1
    ممد کجاست ببینه
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
    3 24
    غلام کویتی پور شهید زنده است من شاهدم که خط مقدم هم بود . انسان شریفی ست اما نان به نرخ روز خور نیست متاسفانه . جانمازآبکش نیست متاسفانه . اکثر قریب به اتفاق شهدا اینطوری بودن اون تصویری که از شهدا ساختن فیکه اصلاً واقعیت نداره .

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین