لحظه‌ای که سردار سلیمانی به بن بست رسید /ماجرای دیدارهای متفاوت با رهبر انقلاب

حسین امیرعبداللهیان از دیپلمات های کشورمان می گوید: بارها من می‌دیدم وقتی که سردار شهید سلیمانی در پیچیدگی‌های مسائل منطقه و مشکلاتی که به ایشان روی آورده بود و به بن‌بست رسیده بودند. می‌رفتند با حضرت آقا ملاقات می‌کردند.

به گزارش خبرآنلاین، حسین امیرعبداللهیان از دیپلمات‌های سرشناس از نزدیک با سردار پیروز، حاج قاسم سلیمانی، همکاری نموده و ارزیابی دقیقی از رویکردهای حرفه‌ای، رفتار سازمانی و روش‌های مدیریتی فرمانده نیروی قدس ارائه می‌نماید. 

در همین رابطه بخوانید؛

علت تاخیر در حمله سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی عین الاسد بعد از ترور سردار سلیمانی

او در گفتگو با فصلنامه مطالعات سیاست خارجی تهران روایت خواندنی از ولایتمداری سردار شهید سلیمانی داشته است که در ادامه می خوانید؛

*بارها من می‌دیدم وقتی که در پیچیدگی‌های مسائل منطقه و مشکلاتی که به ایشان روی آورده بود و به بن‌بست رسیده بودند. می‌رفتند با حضرت آقا ملاقات می‌کردند؛ یا در جلسه‌ای که راجع به موضوع برگزار می‌شد و حضرت آقا در آنجا رهنمودها و توصیه‌هایی داشتند، وقتی ایشان بیرون می‌آمد مثل کسی بود که در یک چشمه‌ی آب زلال رفته، سیراب شده و بیرون آمده  است.

*مثلاً یکی از این موارد زمانی بود که حتی بعضی از بزرگان ما در کشور در موضوع سوریه حس می‌کردند دیگر در سوریه  بیشتر از این نمی‌توانیم جلو بریم و به مردم سوریه و برای حل معظل سوریه کمک بکنیم. وقتی جلسه شورای عالی امنیت ملی به ریاست مقام معظم رهبری برگزار شد، من یک ربع بعد از جلسه، ایشان را در منطقه‌ی پاستور و ریاست جمهوری که قراری داشتیم، دیدم. سردار سلیمانی متبسم و خیلی شاد و شاداب گفت امیرعبداللهیان، آقا تکلیف همه‌مان را روشن کردند و باید برویم با تمام توان هر کاری می‌توانیم انجام بدهیم چنین حالتی داشت و با یک شادابی و نشاط و انگیزه ویژه بود.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1403377

برچسب‌ها