۰ نفر
۱۴ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۷

مسئولان انگلیسی و افسران سرویس اطلاعات این کشور از تلاش سیف الاسلام قذافی برای جانشینی پدرش و خیانت به وی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نوشته روزنامه دیلی میل، مسئولان انگلیسی و افسران سرویس اطلاعات خارجی ارتش به این کشور "ام آی 6" اعلام کردند که با نزدیکان سیف الاسلام قذافی، پسر رهبر لیبی طی سه هفته گذشته مذاکراتی انجام داده‌اند.

این مسئولان هم چنین اعلام کردند که آماده ارائه راهکاری برای خروج خانواده قذافی از کشور هستند.

روزنامه دیلی میل هم چنین نوشت: هم پیمانان سیف الاسلام که با مسئولان انگلیسی دیدار کردند در خصوص ایفای نقش سیف الاسلام در آینده لیبی بعد از قذافی رایزنی کردند اما مسئولان انگلیسی با این مساله مخالفت کردند.

مسئولان اطلاعاتی انگلیس هم‌چنین تاکید کردند: سیف الاسلام قصد نزدیک شدن به سرویس اطلاعات انگلیس و ایتالیا را داشت تا بدین وسیله نقش مهمی در لیبی بعد از برکناری پدرش ایفا کند این مساله بیانگر آن است که سیف الاسلام به فکر خیانت به پدرش است.

منابع امنیتی نیز اعلام کردند: سیف الاسلام درصدد بررسی شرایط است تا ببیند اگر از لیبی فرار کند کشورهای غربی چگونه با وی برخورد می کنند.

نزدیکان سیف الاسلام در دیدار با مسئولان انگلیسی تاکید کردند که معمر قذافی هیچ قصدی برای خروج از کشور ندارد و معتقد است که می تواند علیه مخالفان پیروز شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 140353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گاوا IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
    0 0
    حواشي خبر واقعي بنظر ميرسد. بطور خاص ايجاد كريدور مطمئن فرار براي سيف اسلام كه رژيم پدرش را در خطر سقوط مي بيند تنها دغدغه پيش روست. واي به حال انهايي كه از اين همه درس تاريخي عبرت نمي گيرند و مغرورانه در مقابل مردم خود ايستاده و انها را ناچيز ميشمارند! كي فكر ميكرد مظهر اقتدار و غرور.. قذافيي ديوانه به چنين احوالي دچار شود؟!