۶۰پروژه عمرانی در شهرکهای صنعتی قزوین اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: در سال جهش تولید و در راستای توسعه شهرک‌های صنعتی، ساماندهی زیرساخت‌ها در شهرکها و نواحی صنعتی استان بالغ بر یک هزار میلیارد ریال جهت پروژه‌های عمرانی و زیربنایی هزینه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اعلام این مطلب گفت: با توجه به ارتقاء شرکت استانی از گروه دو به یک و اضافه شدن برنامه های عملیاتی در سال جاری بیش از ۶۰پروژه عمرانی و زیر بنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت ها با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان در شهرکهای  نواحی صنعتی تابعه استان سرمایه گذاری می شود.
او یادآور شد: سرمایه گذاری انجام شده برای آماده سازی ، اجرای شبکه های آبرسانی، تصفیه خانه، برق رسانی، گازکشی، مخابرات، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت کشی خیابان ها و معابر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است.
خانپور خاطرنشان کرد: با صرف این هزینه ها شرایط را برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فراهم می کنیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: با توجه به حمایت و مشوق های خاص، ظرفیت های قابل توجه اقتصادی و همچنین نزدیکی به پایتخت، تمایل سرمایه گذاران برای فعالیت و سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان بالاست و در این راستا باید تسهیلگری و امنیت سرمایه گذاری را بالا ببریم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1404300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =