در مورد بیمه تکمیلی با پوشش کرونا چه می‌دانید ؟

در این مقاله قصد داریم از خرید آنلاین بیمه ‌نامه درمان تکمیلی انفرادی با پوشش کرونا در سامانه بیمه شو صحبت کنیم. بدین منظور ابتدا باید با شرایط بیمه ‌نامه درمان تکمیلی انفرادی آشنا شویم تا پس از آن بتوانیم به مزایای آن در مقابل بیماری کرونا که امروزه در تمامی جهان فراگیر شده است، اشاره کنیم. در انتها نیز به شرایط و مزایای خرید آنلاین بیمه‌ نامه درمان تکمیلی انفرادی با پوشش کرونا خواهیم پرداخت.

حتما همه شما این روزها نام ویروس کرونا یا همان کووید- 19 را شنیده‌اید. قطعا از روز اول نیز تمامی شما سعی بر رعایت کردن اصول بهداشتی کرده‌اید و به نظافت و بهداشت شخصی خود پیش از پیش توجه کرده‌اید. علاوه بر این هنگام خروج از منزل پروتوکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را نیز احتمالا رعایت کرده‌اید، اما با تمام این موارد اگر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اید، هزینه‌های درمان آن چگونه پرداخت خواهد شد؟

از خرید آنلاین بیمه‌ نامه درمان تکمیلی انفرادی با پوشش کرونا چه می‌دانید؟

پاسخ خیلی ساده است. اگر شما دارای بیمه نامه درمان تکمیلی هستید، این بیمه نامه هزینه‌های درمان ویروس کرونا را پرداخت خواهد کرد. ناگفته نماند بیمه نامه هر شخص با توجه به سقف تعهدات و پوششی که در نظر گرفته شده است، وارد عمل خواهد شد. این مورد را با ذکر یک مثال برای شما روشن‌تر می‌کنیم. برای مثال دو نفر که هر دو از یک بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی با پوشش کرونا استفاده می‌کنند، بسته به میزان حق بیمه‌ای که دریافت می‌کنند، خدمات متفاوتی نیز دریافت می‌کنند. برای نمونه بیمه نامه شخص اول هزینه ویزیت و دارو به همراه هزینه‌های خدمات آزمایشگاهی را پوشش می‌دهد. در حالی که بیمه نامه شخص دوم هیچ کدام از این هزینه‌ها را پوشش نمی‌دهد یا فقط یکی از آن دو را پوشش می‌دهد. نکته مشترک بین دو بیمه نامه، پوشش هزینه‌های بستری ناشی از درمان ویروس کرونا می‌باشد. طبیعتا حق بیمه‌ای که شخص اول پرداخت می‌کند، بیشتر از حق بیمه‌ای است که شخص دوم پرداخت می‌کند. در مورد بیمه نامه درمان تکمیلی نیز باید گفت این بیمه نامه به دو صورت گروهی یا دسته جمعی و انفرادی ارائه می‌شود. معمولا بیمه نامه درمان تکمیلی گروهی توسط یک کارفرما برای کارمندان خود انتخاب می‌شود و به صورت ماهانه میزان مشخصی از حقوق کارمندان در قبال این بیمه کسر می‌شود. اشخاصی که شغل آزاد دارند یا به هر دلیلی دارای بیمه نامه درمان تکمیلی گروهی نیستند، می‌توانند از  سامانه بیمه شو ، بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی را دریافت کنند. البته تمامی شرکت‌های بیمه‌ای این نوع بیمه نامه را ارائه نمی‌دهند.

بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی با پوشش کرونا در چه زمانی استفاده می‌شود؟

در خصوص اینکه بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی با پوشش کرونا در چه زمانی استفاده می‌شود، باید گفت علاوه بر بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی که برخی از شرکت‌های بیمه‌ای آن را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند، بیمه عمر و یا زندگی نیز این بیمه نامه را ارائه می‌دهند. این در حالی است که برخی از شرکت‌های بیمه‌ای این بیمه را در قالب بیمه مسافرتی با پوشش کرونا ارائه می‌دهند. همچنین برخلاف سایر بیماری‌های که در بیمه ‌نامه درمان تکمیلی انفرادی باید مدت زمان انتظار 6 ماهه را برای آن‌ها در نظر گرفت، در خرید آنلاین بیمه‌نامه درمان تکمیلی انفرادی با پوشش کرونا، این دوره از 6 ماه به 3 ماه کاهش پیدا می‌کند. علت این امر نیز مقابله صحیح و اصولی با این بیماری است. همچنین برخی از شرکت‌های بیمه‌ای، این پوشش را قالب بیمه نامه‌ مسافرتی به مشتریان خود ارائه می‌کنند. به عبارتی دیگر این نوع بیمه نامه‌ها، بیمه حوادث هستند که با توجه به تعهداتی که شرکت بیمه در قبال بیمه‌گذار در نظر دارد، حوادث خاصی را در مسافرت تحت پوشش قرار می‌دهد. یکی از این حوادث، پوشش بیماری کرونا می‌باشد.البته برخی از شرکت‌های بیمه‌ای بنا بر دلایلی، این پوشش را از بیمه‌های مسافرتی خود حذف کرده‌اند.

لزوم خرید آنلاین بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی با پوشش کرونا چیست؟

در این قسمت با لزوم خرید آنلاین بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی با پوشش کرونا آشنا می‌شویم. امروزه با توجه به افزایش هزینه‌های درمان به خصوص با وجود بیماری‌های نوظهوری مانند کرونا، خرید آنلاین بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی با پوشش کرونا اهمیت بسیار زیادی پیدا کنید. تصور کنید در صورت ابتلا به این بیماری، مجبور شوید تمامی هزینه‌ها را به تنهایی پرداخت کنید. حال تصور کنید یک حامی در کنار شما باشد و شما را در پرداخت هزینه‌های مربوط به بیماری‌های مختلف از جمله کرونا تنها نگذارد، این مسئله قطعا بسیار سرنوشت ساز خواهد بود و در آینده شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. گرچه بسیاری از افراد ممکن است تصور کنند داشتن بیمه پایه برای پرداخت هزینه‌های درمانی آن‌ها کافی خواهد بود. اما حتما این افراد نیز هنگام مراجعه به مراکز درمانی مختلف متوجه شده‌اند که بیمه پایه آن‌ها مانند بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی و نیروهای مسلح تمامی هزینه‌های درمانی به خصوص در مورد بیماری جدید الورود کرونا را پوشش نخواهد داد. در این صوت خرید آنلاین بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی با پوشش کرونا بسیار پر اهمیت خواهد بود.

مراحل خرید آنلاین بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی با پوشش کرونا در بیمه شو به چه صورت است؟

در این قسمت به بررسی مراحل خرید آنلاین بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی با پوشش کرونا در سایت بیمه شو می‌رویم"

ابتدا به وبسایت www.bimesho.com  مورد نظر مراجعه کنید.

پس از دریافت مشاوره، فرم پرسشنامه سلامت را با دقت کامل کنید. از پنهان کردن بیماری‌های خود جدا خودداری کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات شخصی خود مانند سن، جنس و ... حق بیمه پرداختی خود را انتخاب می‌کنید. پس از آن بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی شما صادر می‌شود.

در هنگام انتخاب حق بیمه خود، جدولی برای شما به نمایش در می‌آید که میزان تعهدات شرکت بیمه‌ای را در قبال حق بیمه پرداختی شما مشخص می‌کند. همچنین هزینه‌هایی را که پوشش می‌دهد مانند حق ویزیت و دارو در مورد بیماری کرونا، هزینه‌های بستری ناشی از کرونا، خدمات آزمایشگاهی مربوط به کرونا و ... را نیز با توجه به حق بیمه شما مشخص می‌کند.

امیدواریم با توضیحات فوق در مورد خرید آنلاین بیمه نامه درمان تکمیلی انفرادی با پوشش کرونا  از بیمه شو  بتوانید بهترین گزینه را برای خود و خانواده خود انتخاب کنید.

همچنین بیمه شو امکان نرخ‌گیری و خرید بیمه نامه ثالث ،بیمه بدنه ، بیمه آتش سوزی ،بیمه مسئولیت و ... را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، برای مشتریان را فراهم نموده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405017