مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان: جشنواره شعر طنز کرونا در همدان پذیرای ۱۶۰ اثر از سراسر کشور خواهد بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: ۱۶۰ اثر از سراسر کشور به جشنواره ملی شعر طنز کرونا ارسال شده و این آثار هم اکنون در مرحله داوری نهایی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ احمدرضا احسانی در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: این آثار شامل شعر، داستان و داستانک در موضوع زندگی و امید، نشاط اجتماعی، بهار کرونایی، همدلی و هم‌زبانی، کرونا و عید، در خانه بمانیم و فاصله‌گذاری اجتماعی است که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: داوران از میان ۱۶۰ اثر رسیده به دبیرخانه این رویداد ۷۰ اثر را واجد شرایط رفتن به مرحله نهایی اعلام کردند که توسط ناصر فیض شاعر طنز پرداز کشور انجام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان هدف از برگزاری جشنواره شعر طنز کرونا را تقویت روحیه نشاط و شادابی ذکر کرد و گفت: علاوه بر این جشنواره‌های کاریکاتور و استندآپ کمدی نیز در راستای نشاط‌بخشی به مردم برگزار شده است.

لازم به ذکر است، اختتامیه جشنواره مجازی ملی شعر طنز کرونا عصر پنج‌شنبه ۱۲ تیرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی شهر همدان برگزار و به گفته احسانی در این آیین از هشت اثر برتر نیز تقدیر خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =