استخدام شدن در بهترین موقعیت‌های شغلی، شانسی نیست!

تلاش برای استخدام شدن در بهترین موقعیت‌های شغلی موضوعی است که تمام انسان‌ها در زندگی شغلی با آن مواجه می‌شوند و یا اینکه در آینده مواجه خواهند شد. نکته‌ی مهم این‌جاست که همه افراد باید بدانند که کسب یک موقعیت شغلی خوب و ایده‌آل هرگز تصادفی نیست و باید مواردی را در این زمینه رعایت کرد.

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای مدت طولانی دنبال کار گشته‌اید، اما کماکان بیکار هستید و دیگر از این وضعیت خسته شده‌اید؟ یا این‌که در پست شغلی مرتبط با علاقه و تحصیلات خودتان فعالیت نمی‌کنید و همه چیز برایتان تکراری و کلافه‌کننده شده است؟ شاید فکر کنید که دلیل کار پیدا نکردن شما بدشانسی و یا نداشتن پارتی باشد و بس! اصلاً این شانسی که تمام مشکلات را به گردن آن می‌اندازیم چیست؟ لابد فکر می‌کنید که شانس یک امر کاملاً تصادفی است و خودتان نمی‌توانید آن را به ‌وجود آورید. از نظر شما برخی افراد نسبت به بقیه خوش‌شانس‌تر هستند و ذاتاً خوش‌اقبالی در خون آن‌هاست. پس درنتیجه استخدام شدن در بهترین موقعیت‌های شغلی تنها از آن کسانی خواهد بود که بخت و اقبال همیشه با آن‌ها یار است! اگر اینگونه فکر می‌کنید، احتمالاً باید منتظر باشید تا با مدرک دکتری هم بیکار بمانید!

منفی‌بافی ممنوع! حتی شما دوست عزیز!

آقای برایان تریسی نویسنده‌ی کانادایی که در ایران با کتاب «قورباغه‌ات را قورت بده» شهرت پیدا کرد در رابطه با شانس این‌چنین می‌گوید: "من دریافته‌ام که خوش‌شانسی کاملاً قابل پیش‌بینی است. اگر در جستجوی خوش‌شانسی بیش‌تری هستید، شانس‌های بیش‌تری را امتحان کنید. فعال‌تر باشید و حضورتان را پررنگ‌تر کنید". این تمام آن چیزی است که شما برای استخدام شدن در بهترین موقعیت‌های شغلی به آن‌ها نیاز دارید. تنها در صورتی در این زمینه موفق خواهید بود که بتوانید تفکر و نگرشتان را نسبت به خود و محیط اطرافتان تغییر دهید. فراموش نکنید که شانس یک قابلیت جادویی نیست. پس هرگز فکر نکنید که شانس پیدا کردن شغل خوب، حاصل یک تصادف است. باید تا می‌توانید این توانایی در خود تقویت کنید که به موقع فرصت‌ها را به چنگ آورید و از آن‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

اگر در یک فرصت شغلی پذیرفته نشدید به‌جای آن‌که ناامید شوید، درصدد تقویت مهارت‌ها و صلاحیت‌های شغلی لازم که در آن آگهی استخدام آمده بود برآیید. پس از آن‌که به توانایی‌های لازم برای کسب شغل موردنظر دست یافتید، می‌توانید درخواست خود را با اطمینان بیش‌تری برای استخدام شدن در آن پست شغلی ارسال نمایید. مطمئن باشید که در این صورت شانس شما جهت رسیدن به نتیجه‌ی دلخواهتان هم افزایش خواهد یافت. برای استخدام شدن در بهترین موقعیت‌های شغلی هیچ‌گاه به کمترین‌ها قانع نباشید. برای خودتان رویاها و آرزوهای بزرگ در ذهن بسازید و جهت رسیدن به آن‌ها تمام تلاشتان را به‌ کارگیرید. از هر فرصتی که در سر راهتان قرار می‌گیرد استقبال کنید و بکوشید تا با قدرت در مسیر موفقیت گام بردارید.

استخدام شدن در بهترین موقعیت‌های شغلی را با چراغ تجربه کنید!

چراغ، نام یک سامانه‌ی هوشمند آموزش، استخدام و کاریابی است که با ارائه‌ی خدمات منحصر به‌فرد، برای استخدام شدن در بهترین موقعیت‌های شغلی از ابتدا تا انتهای مسیر در کنار شما خواهد بود. این سامانه با به کارگیری یک سری اقدامات نوآورانه، فرآیند استخدام و کاریابی را برای کارجویان عزیز در سراسر کشور جذاب و  دلچسب ساخته است. بنابراین همین حالا از شما دعوت می‌کنیم تا با ورود به سامانه‌ی چراغ و ثبت‌نام در آن از مزایای ویژه که در اختیارتان قرار خواهد گرفت بهره‌مند گردید. رزومه‌ساز حرفه‌ای و آنلاین، تست‌های شخصیت‌شناسی برای یافتن شغل متناسب با تیپ شخصیتی، تولید و ارائه‌ی محتواهای غنی جهت کمک به کارجویان و کارفرمایان در راستای مقابله با چالش‌های موجود در پروسه‌ی استخدام و کاریابی، فیلم‌ها و مقالات آموزشی برای تقویت مهارت‌های فردی و تخصصی و همچنین امکان جستجوی پیشرفته از جمله خدمات سامانه‌ی آموزش و کاریابی چراغ می‌باشند.

همه‌ چیز همینجاست!

درج آگهی شغلی از سوی مدیران و کارفرمایان شرکت‌های معتبر در سراسر کشور باعث شده است تا یک بانک اطلاعاتی ارزشمند و گسترده از بهترین فرصت‌های شغلی در چراغ وجود داشته باشد. فرقی نمی‌کند که در کدام نقطه از کشور باشید. برای استخدام شدن در بهترین موقعیت‌های شغلی می‌توانید روی سایت چراغ حساب جداگانه‌ای باز کنید. تمام مهارت‌های عمومی و فنی لازم برای ورود به جایگاه‌های شغلی معتبر در چراغ به شما آموزش داده خواهد شد. اصلاً مهم نیست که رشته‌ی تحصیلی شما چه باشد و از چه میزان توانایی و مهارت در کارتان برخوردار باشید. در سایت چراغ هرآن‌چه را که برای دستیابی به شغل مناسب و درآمد ایده‌آل نیاز دارید، از زبان بهترین اساتید و مشاوران آموزشی خواهید آموخت.

خدمات چراغ تنها برای استخدام شدن در بهترین موقعیت‌های شغلی نیست. حتی اگر شما ایده‌های کارآفرینی در سر داشته باشید اما ندانید که باید از کجا شروع کنید، می‌توانید با چراغ همراه باشید. در این سامانه نکات کلیدی و مهم برای موفقیت در راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا نیز به شما آموزش داده خواهد شد. خدا را چه دیدید؟ شاید یک روز هم شما به عنوان کارفرما و صاحب یک کسب و کار موفق برای جذب نیرو در سایت چراغ ثبت نام کردید!

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =