شما نظر دهید/ با بازگرداندن محدودیت‌ها به تهران برای مقابله با کرونا موافقید؟

وضعیت شیوع کرونا در تهران هشداردهنده شده و آنطور که مسوولان ستاد ملی مقابله با کرونا می‌گویند پایتخت وارد پیک دوم ابتلا به این ویروس شده است. 

به گزارش خبرآنلاین، به خاطر همین وضعیت است که مسوولان دوباره به فکر بازگراندن محدودیت‌ها برای تهران افتاده‌اند و آنطور که سخنگوی وزارت بهداشت گفته، در صورت اعمال محدودیت، این محدودیت‌ها ابتدا به صورت یک هفته‌ای خواهد بود.


شما با بازگرداندن محدودیت‌ها به تهران موافقید؟ نظرتان را در قالب کامنت با ما در میان بگذارید.

۲۳۵۲۳۵

کد خبر 1405509

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 89
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    بله 100%
    • انسان عاجز IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      خیر، کرونا را همانند ایدز، هپاتیت و دیگر بیماری های لاعلاج بپذیرید. موفق باشید
    • GB ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      6 0
      کرونا با ایدز یکی میدونی !!! یعنی همون اسمی که انتخاب کردی برازنده ات است
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      2 0
      مگه جون ما مهمه؟!!
    • SC ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
      7 0
      واکسن کرونا تا چند ماه دیگر عرضه می شود فقط اشکال اینجاست که واکسن آستارازنکا و آکسفورد را کشورهای اورپایی ریختند و پیش خرید کرده اند و واکسن های شرکت های امریکایی مادرنا و فایزر و جانسون و چند شرکت دیگر را هم بقیه دنیا دنبال پیش خریدش هستند و البته ما نشسته ایم تا از اسمان برایمان واکسن ببارد.
    • حمید IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
      6 0
      دانشمند کرونا مثل ایدز اپیدمیه؟؟؟
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
      4 0
      محدودیت مسکنه وقتی دوباره برگرده همون آش و همون کاسه است بهترین راه حل اجبار قانونی زدن ماسکه البته با توزیع رایگان بین مردم
  • فربد IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    191 8
    من موافق محدودیت ها هستم هر چند که به بعضی کسب و کارها آسیب میزنه . باید در نظر بگیریم که الان شرایط استثنایی در جهان هست و باید بین زندگی و مرگ درآمد یکی را انتخاب کرد. تا محدودیت برقرار نشه کاهش پیدا نمیکنه چون همون طور می می بینیم خیلی ها رعایت نمی کنند.
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      9 0
      به نظرم مشکل اصلی اینه که دولت فقط اقداماتی انجام میده که هزینش بر دوش مردمه و خودش حاضر به هزینه نیست. مثلا اتوبوسرانی اصفهان بخاطر کاهش مسافران؛ برای کاهش هزینه های خودش اتوبوسهای واحد نو رو کنار گذاشته و اتوبوسهای اسقاطی رو به خطوط برگردانده!!!
  • فریدون زرگری IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    127 6
    بله
  • Bardia IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    150 6
    صد در صد به مدت دو هفته
  • فیروزه IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    166 3
    با اجباری کردن استفاده از ماسک کاملا موافقم.
  • محمد IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    165 6
    من صد در صد با برگرداندن محدودیت ها موافق هستم و معتقدم هر چقدر در این کار تأخیر بیوفته اوضاع خطرناکتر خواهد شد. خواهش میکنم به فکر کادر درمان و مردم باشید، لطفاً
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    110 6
    بله بنده موافقم چون هر روز آمار بالاتر ميره
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    80 5
    بله
  • شایان IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    28 83
    با سلام ، موافق محدودیت هستم اما نه خیلی سفت و سخت ، ترجیحا استفاده از ماسک و دستکش ضروری بشه خیلی بهتره و اینکه محیط های پر ریسک و سربسته حتما ضد عفونی انجام بشه مثل سینما ، رستوران و ... ، البته با بازگشایی استخرها کاملا مخالفم
    • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      51 8
      دستکش هیچ تاثیری نداره
    • IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
      1 0
      دستکش تاثیر بسیار بالایی داره
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    39 7
    من با رعایت بهداشت فردی ، وعمومی موافقم ، هم بهداشت رو رعایت کنیم ! دیروز توفیق شد خیابان آزادی حد فاصل جیهون تا توحید رو پیاده طی کنم وطلعاً با استفاده از پلهای هوایی این محدوه ! بوی ادرار در کناره ضلع جنوبی خیابان آزادی در محدوده پلهای عابر پیاده وروی پلها آزار دهنده ست ، درسته که بحث کرونا بود ، میخاستم بگم خانه از پای بست ویران است!!!
  • علی IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    66 2
    بله صددرصد موافقم حتی به نظرم باید خیلی بیشترازیک هفته محدودیت رفت وآمد برقرارباشه تا زنجیره انتقال قطع بشه وهرچه دیرتر این اقدامات انجام بشه هزینه انسانی ومالی بیشتری بایدپرداخت بشه ازمسولین به عنوان یک شهروند تقاضادارم زودتر محدودیتهارو با شدت ونظارت بیشتر اعمال کنن
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    65 1
    استفاده از ماسک در تمامی نقاط ، برخورد با کسانی که در مکانهای عمومی مانند مترو واتوبوس ماسک نمیزنند، ارزان کردن ودر دسترس قراردادن ماسک به تمام مردم و حذف طرح ترافیک در تهران
  • SE ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    64 1
    با بازگرداندن محدودیت های اجتماعی از جمله تعطیلی سه ماهه زیارتگاهها و اماکن متبرکه ، مساجد ، تکایا و هیأت های مذهبی ، مهد های کودک ، مدارس و دانشگاهها ، اجتماعات عمومی همچون راهپیمایی ها ، مراکز عمومی و خرید غیرضروری ، آرایشگاهها ، رستوران ها و اغذیه فروشی ها ، استخر و سونا ، چایخانه ها ، قهوه خانه ها ، آبمیوه و بستنی فروشی ها ، قلیان فروشی ها و جگرکی ها و همچنین ادامه فعالیت سایر کسب و کارها و مشاغل اداری منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی موافقم به شرطی که دولت برای تعطیلی موقت سه ماهه کسب و کارهای پرخطر به صاحبان اینگونه کسب و کارها در مدت تعطیلی فعالیت در صورت مستأجر بودن یارانه اجاره بها محل و بخشودگی مالیات و عوارض و همچنین بیمه بیکاری در حد حقوق و مزایای یک کارمند متوسط برقرار نماید وگرنه خدا را خوش نمی آید زیان و خسارات مادی وارده از ویروس کرونا را به صاحبان حرف و مشاغل آزاد و افراد تحت تکفل آنها تحمیل نمائیم!
  • عاقلانه IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    38 2
    عاقلانه این است اونی که راست راست بدون کاری تو خیابون بدون ماسک میگرده جریمه سنگین بشه. جریمه برای کار غیرضروری وضع یشه.. بعد ببینید چطور مردم در خانه می‌مانند. فقط دولت هم تکونی به خودشون بدند... قرار بود قبل عید ماسک مجانی بین مردم پخش کنند .. باید بریم در خونه رئیس جمهور تا ماسک بگیریم؟؟؟!!! وزیر بهداشت در این آزمون کاملا مردود شد... باز شدن کارهای غیرضروری خیلی مفتضحانه بود... کار شغل منظورم نیست... تو ادارات اصلا رعایت نمی‌کنند.. دوتا پلاستیک زدند ولی عملا هیچ رعایتی نمیشه نه ماسک زدن خودشون نه دستکش... تازه صندلی ها هم برچسب فاصله گذاری نخورده.. نمونش دفتر خدمات قضایی الکترونیک یکی از شهرستان ها که هیچ کدوم از کادر ماسک نداشتند؟؟؟؟؟؟ و مردم بغل هم نشسته بودند از شلوغی زیاد!!!!! رعایت فقط مردم نیست که همش گردن مردم بیافته ... دست دولت هم هست... بسته ۱۵ تایی ماسک یک لایه شده ۲۰ هزار تومن... خیلی ندارند تهیه کنند تازه ماسکش شدیدا بی کیفیته... تالارها همه باز شدند چرا؟!!@!! اوضاع خوب شده ما خبر نداریم...
  • US ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    43 0
    زمانی که آمار داره بالا میره ، زمانی که دکتر مردانی در مصاحبه با روزنامه آفتاب میگه ما واکسن رو نه پول خریدش رو داریم و نه میتونیم وارد کنیم ، موقعی که دکتر های در خط مقدم میگن به داروی فاواپیراویر و ردمدسیور احتیاج دارن ولی پشت میز نشین ها کاری نمیکنن ( تو گلایه تمام پزشکان این هست از وزارت خانه ) ، بله که باید محدودیت ها برگردانده شه ، به مردمی که توان مالی ندارند ماسک و مواد ضدعفونی و مایحتاج زندگی ( خودم حاضرم مبلغی کمک کنم حتی - خودم هم بیکار شدم ولی از من محتاج ترم هست ) بدیم ، جلوی تمام مسافرت ها اعلام بشه که گرفته میشه و فقط میتونن به محل زندگیشون برگردن نه ویلا هاشون ( مردم شمال و جاهای دیگه که گناه نکردن ) - باید به معنای واقعی تمام کارها الکترونیکی بشه ، باید آنلاین بشه ! حتی ویزیت پزشک آنلاین و در صورت تشخیص مراجعه به مراکز درمانی ! کادر درمان گناه داره ! تا مهر ماه 100 هزار کشته میدیم با این روند ! مگر اینکه نیت این باشه که با تهیه نکردن دارو ها و واکسن و برقراری محدودیت ، بمیریم که دولت نگران بیکاری و یارانه و نباشه این حس رو آدم میکنه !مثل کره و ژاپن رفتار کنیم !
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    24 0
    اگر ورودی به بیمارستان ها از خروجی آن بیشتر باشد، بله. سیستم درمانی باید قدرت رسیدگی به بیمار را داشته باشد. بیمار را که نمی شود در خیابان بستری کرد. کلی دم و دستگاه نیاز دارد و تعداد زیادی از پرسنل و امکانات درمان را گرفتار خود می کند. مردم با بی توجهی فشار مجدد بر سیستم درمان تحمیل کردند.
  • مممدرضا سلیمانی IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    38 0
    ۱۰۰٪ مو به جهت جلوگیری از شیوع ۱۰۰٪ موافقم.
  • علی IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    28 0
    بله موافقم
  • مهندس 128 IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    35 1
    بله صد در صد واقعا وضع نگران کننده ای هستش باید یک ماه همه تهران رو قرنطینه کنن
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    37 3
    بله دور کاری ها هم حدقل یکماه باشه کارمند بانک هستیم و خیلی در معرض خطر
  • جهانگیر IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    38 0
    بازگرداندن محدودیتها و جریمه برای افراد بدون ماسک
  • حسین IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    21 1
    باید باشه به غیر از این امکان نداره چرا نکنند من از دسته های هستم که سه ماه حقوق 1800 شده 1 تومن چون در آمد نداریم حالا سلامتی همه مهمتر از کسب و کار انشاالله اگر بتونند مدیریت کنند درست میشه سختی داره ولی جان انسانها مهمتر اینو یادمون نره امید به خدا
    • محمد IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      4 5
      یا دروغ می گویی که درآمدت یک میلیون تومانه و یا اگر با یک میلیون زندگی می کنی آیا این زندگی کردن اصلا ارزش داره
    • US ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
      2 0
      محمد آقا، حقوق حداقلی و چند شیفت کار و تازه بیکار شده زیاد داریم. حداقل ۳۰ درصد جمعیت کشور. دورو بری های خودتون را فقط نبینید. اینها هم از این آب و خاک اند ولی سهم نفت شان را نگرفته اند.
  • ابری IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    14 0
    موافقم
  • شهرام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    6 11
    محدودیت مثل قبل خیر، . . .اما با اجباری شدن ماسک، پرهیز از سفرهای غیرضروری، خودداری از برگزاری دورهمی ها، جشن ها و سایر مراسم مشابه و رعایت جدی تر پروتکلهای بهداشتی بله موافقم
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    21 1
    چرا فقط تهران؟کل ایران بایستی محدودیت ایجاد بشه.
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    11 1
    بله
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    12 2
    قطعا موافقم
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    14 1
    بله كاملآ موافقم
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    10 18
    نه تو را بخدا بیچاره میشیم. فقط دانشجو و دانش آموز ها را توی این مدت قرنطینه کنن. بخدا اکثر مریضی نتیجه امتحان نهم و پیش دانشگاهی بود. ما خرج داریم هزار دردسر ( یا اینکه کارمند ها بتونن دورکاری کنن یه طوری نصف مردم که نیاز دارند باشند باقی که میتونن توی خونه باشن. ولی خدایی بچه مهدکودکی و دانش آموز و دانشجو فعلا تعطیل حضوری چون وحشتناک رفتار میکنن بخاطر هیجانات جوانی و نوجوانی.
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    14 2
    نظر من ملت کی تا حالا مهم شده؟ ارایشگاهها و رستورانها و پاساژها باید. تعطیل شن سفرهای برون شهری ممنوع شن و زدن ماسک از درب منزل اجباری شه و نزدنش جریمه داشته باشه ملت شعور. اینو ندارن کرونا مرگباره
  • کامبیز IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    12 1
    بله قرنطینه کامل
  • پارسا IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    8 1
    بله
  • ناشناس IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    29 0
    اسپانیا که وحشتناک بود با قرنطینه ۳ ماهه آمار مرگ به صفر رسیده و مبتلایان دو رقمی .اینجا بعد تو‌گوش ملت کردن باید زندگی کرد با کرونا!!!
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      4 0
      واقعا ! من هر روز آمار اسپانیا رو نگاه میکنم و حسرت میخورم. البته خدا رو شکر که آمارشون کم شده ولی فرق فرهنگی و بنیه دولتی کاملا به چشم میاد
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    14 0
    با توجه به گزارش اماری که داره داده میشه محدودیتها باید اعمال بشه
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    4 12
    ذرات معلق در هوا را از لحاظ وجود ویروس کاش میشد بررسی کنند چون میزان همه گیری خیلی طبیعی نیست و من کسانی را میشناسم که در منزل شان خود را قرنطینه کرده ولی متاسفانه دچار این بیماری شدن. به نظرم این ویروس مثل یک جبهه هوا کره زمین را مدام دور می زند
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
      0 0
      احتمالا یکی رفته کنار کولرشون سرفه ای چیزی کرده!!!!
  • مادر IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 0
    بله
  • عباس IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    1 0
    100 درصد موافقیم.
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    4 0
    بله، مگه میشه نباشم وقتی هموطنهام دارن میمیرن، خودم و خانوادم در خطریم و کادر درمان مظلوم واقع شدن دورکاری، لغو طرح ترافیک، ممنوعیت سفر، تعطیلی مساجد، حرمها، تالارها، رستورانها، باشگاهها، امتحانات حضوری، بازارهای خیابانی، اعلام جرم برعلیه کسانیکه اقدام به برپایی مجالس عزا و عروس میکنن، جریمه برای کسانیکه ماسک ندارن، جریمه کاسبهایی که به افراد فاقد ماسک خدمت ارائه میکنن، نظارت بر اتوبوسهای بین شهری و هواپیماها، از همه مهمتر اینکه: نظارت مستمر باید باشه و دولت چابکتر عمل کنه ! یک تصمیم میگیرن بعد منتظر میشن که آیا رئیس جمهور موافقت کنه یا نه. مگه ستاد کرونا قدرت تصمیم گیری نداره؟ بجنبید تا دیرتر نشده
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    3 0
    باید از تجربه ی دیگر کشورها استفاده کرد ابتدا میزان تست باید افزایش پیدا کنه آخر هفته ها محدودیت ها اعمال بشه سفرهای بین استانی قطع بشه مکانهای دارای تجمع تعطیل بشن
  • بنده خدا IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    3 0
    بازگشت محدودیت ها باید به صورت دورکاری ۱۰۰% ادارات، شرکت های خصوصی که کارهای غیر خدماتی ارایه میدن و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها باشه. از طرف دیگر باید استفاده از ماسک در همه جا اجباری بشه.
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    2 0
    تو را به خدا به فکر خانواده ما کنکوری ها هم باشید.رواست من با دو تا بچه برم چهار ساعت سر جلسه کنکور ارشد با استرس کنکور و کرونا بشینم؟تو را به خدا بندازید اوایل پاییز.
  • حمید IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    1 0
    بله قطعا موافقم . همه ی کشورهایی که به موفقیتی درمورد کرونا رسیدند به خاطر اعمال محدودیت های سخت گیرانه بوده . طبیعیه که ۸۰ ملیون ادم رو با صرفا توصیه نمیشه متقاعد کرد که از خیلی از ازادی هاشون بگذرند . کافیه فقط یک نفر رعایت نکنه تا ده ها نفر که رعایت میکنند رو هم گرفتار کنه.
  • بی نام IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 0
    بلی
  • بی نام IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 0
    بلی
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 0
    بله موافق هستم. چون کار دیگه ای نمیشه کرد. کشوری مثل ایرلند با اینکه روزانه زیر 20 تا در روز مورد جدید داره هنوز همه جاها بسته هستند و قوانین فاصله گذاری به شدت رعایت میشن. اینحا ساده ترین قوانین رعایت نمیشه
  • محمد IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    1 0
    چرا فقط تهران. شهرستانها مهم نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • اردوان IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 0
    هر محدودیتی باشه من عمرا دیگه توجه کنم .بدبختمون کردن.یک ماه محدودیت ایجاد کردن الان داریم به بهونه همون چوبشو میخوریم.اجاره خونه ها چند برابر .قیمت ماشین چند برابر.قیمت برنج قیمت مرغ‌...همه به بهونه اینکه یکی دوماه کاسبی بخاطر محدودیت ها نداشتن همه چیو چند برابر کردن.بسه دیگه خسته شدیم
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 0
    بله کاملا
  • مرتضی مرادی IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 0
    محدودیّت‌های حداکثری تا ان شاءالله این جرثومه ناپدید گردد.
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 0
    بله به خصوص دانشگاها
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    1 0
    یک هفته؟ تقلیل ساعات کاری ؟ محدودیت تردد؟ این ها اگر جواب می داد که قبلاً داده بود! چرا جرات قرنطینه کامل و بلند مدت ندارید؟ سیاست یکی به نعل یکی به میخ، کج دار و مریز جواب نمی دهد. اینکه هی می گویند یاد بگیرید با کرونا زندگی کنید فقط رفع مسوولیت است. چرا از بقیه کشورهای دنیا مثل نیوزیلند و جدا اسپانیا و ژاپن یاد نمی گیرید؟ بازی می کنید با جان مردم!
  • امین IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    1 0
    موافقم و یه چیز دیگه جریمه سنگین پاسخ کسایی که ماسک نمیزنن میان بیرون . این مهمتره
  • ناصر IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    1 0
    استان های قرمزراقرنطینه کنن
  • فرهاد CA ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 0
    قطعا قطعا
  • علی IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 0
    با اجباری کردن ماسک و البته دستکش نیازی به سختگیری زیاد نیست هم چنین دستگاه جدیدی به نام( پلاسما سرد ) که شبیه کولر اسپلیت هست و میکروب ها و ویروسها رو میکشه برای ادارات و مراکز بسته خیلی لازمه..
  • عباس IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 0
    کاملا موافقم بشدت بیشتر و اعمال قانون
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 0
    شهرداری دست از درآمد زایی به قیمت جان مردم دست بر دارد از گرفتن عروسی در تالارها و باغها اطراف واقعا ممانعت بعمل و مجازات سنگینی برای عدم رعایت مقررات چه مردم و چه سازمانها در نظر گرفته شود صد در صد موافقم
  • رضا IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 0
    دستکش حتی از ماسک هم مهمتره .لطفا در بانک ها از ورود افراد برای کارهایی که میشه با عابر بانک انجام داد خودداری کنند . یا یک نفر کنار عابر بانک گذاشته بشه تا نیاز به ورود به بانک نباشد .با این پول ها و فضای بسته بانک جان کارمندان در معرض خطر میباشد
  • پویا IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 1
    بنده هم موافقم اما نه مثل قبل، فراموش نکنیم که دوره قبل خیلی از کسانی که کسب و کارشون تعطیل شد خیلیییییی دشار مشکل شدم، این رو هم بگم که تو کار من،کسانی هستند که وقتی دوره قبل بهشون گفتیم دیگه نیاین سر کار هر روز با اشک و نفرین تماس میگرفتن و میگفتن پول روزانه هم ندارن حتی واسه خرید نان!!! بنده هم واقعا متاسفم میشدم هرچند که خیلی ناچیز کمک میکردم بهشون اما واقعا تحت فشار بودن، یکی از کارگرا میگفت به خدا اگر من نیام سر کار از پس اجاره خونه (تازه تو قیام دشت تهران) بر نمیام و باید خونه رو تخلیه کنم. پس لطفا بجای اینکه بگید باید مشاغل تعطیل بشه ماسک و دستکش رو اجباری کنید،بخدا خیلیییییی از مردم محتاج نون شب هستن
  • علی IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 0
    بله موافقیم
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    1 0
    صددرصد به مدت یکماه
  • ثریا IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 0
    صد در صد موافقم
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 0
    خیر!
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 0
    بهتره که مسائل تخصصی رو به اونی که تخصصش رو داره سپرد. اینکه ما مردم عادی موافق یا مخالف چیزی هستیم دال بر درست بودنش نیست. مسائل تخصصی دموکراسی بردار نیست!
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    1 0
    من موافقم ولی فکر کنم روحانی موافق نباشه
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    2 0
    باید مسافرت های بین استانی در تابستان ممنوع شود. بیشتر مبتلایان مسافرت داشتن. آخه مردم شهرهای میزبان چه گناهی کردن؟
  • كوروش IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    1 0
    مخالف 100درصد
  • مریم IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    1 0
    کاملا موافقم ....ماسک به طور جدی باید اجباری شود . مردم برای خرید ضروریات بیرون بیایند . تا شیوع کم شود
  • شیربن IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    1 0
    راستش ما از اولش هم موافق بودیم...
  • فرید IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    2 0
    فقط کافیه ساعت 7 صبح از اتوبوسهای تندرو تهران بازدید کنید تا به عمق فاجعه فاصله گذاری اجتماعی پی ببرید وقتی قشر ضعیف جامعه قادر به تامین کردن ماسک نیست بحث اجباری کردن و جریمه کردن مردم بی معناست
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 1
    بله موافقم
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 1
    پوشیدن ماسک را در بیرون خانه برای همه اجباری کنند، نیروهای نظامی هم به شدت کنترل کنند، و فاصله گذاری اجتماعی را هم همچنین در ادارات و همه مکان ها، مطمئنن نیازی نیست همه محدودیت ها برگرده، ولی متاسفانه مهمترین فاجعه کشور ما ضعف مدیریت هست. کاش جون آدم ها مهم بود
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 1
    بله
  • علی IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    0 2
    خیر مردم باید خودشون رعایت کنند نه بخاطر یک عده کاسبی همه تعطیل بشه
  • رضا DE ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    1 1
    بله صد در صد موافقم اول هم باید از مراکز دولتی شروع کرد که هیچ گونه امکانات مراقبتی در اختیار کارمندان قرار نمیدهن باید دور کاری و یک سوم نیروهای دولتی سر کار باشن
  • رضاعطایی IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 0
    به اعتقاد من باز گرداندن محدودیت ها بسیار ضروری است ،چرا که بعضی از مشاغل نشان دادند که هیچ توجهی به پروتکل ها نکردن زیرا آمار این رانشان می دهد،به اعتقاد من برخی مشاغل کاذب که در حالت عادی هم مضر هستند چه برسد به این وضعیت بطور مثال همه ما واقف هستیم که مصرف دخانیات در مکانهای عمومی یکی ازراه های رایج انتقال این بیماری است .قهوه خانه ها که قلیان عرضه می کنند یکی از انهاست

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین