برخورد با عوامل گسترش لوح فشرده "ظهور نزدیک است" از جمله تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه امروز مجلس بود.

به گزارش خبرآنلاین، سید جلال یحیی زاده نماینده تفت و میبد در تذکری به وزیر کشور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار برخورد قانونی با عوامل توزیع گسترده لوح  فشرده مشکوک و موهن "ظهور نزدیک است"، شد.

نمایندگان مشغول بررسی تشکیل کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی بودند که پس از اعلام رای آوری آن از سوی رئیس​مجلس، مصطفی کواکبیان با صدای بلند اعلام کرد که تصویب این طرح نیازمند رای دو سوم نمایندگان بوده است.

علی لاریجانی از ادعای این نماینده که مخالف تشکیل این کمیسیون بود، خنده​اش گرفت و گفت: این رای دو سوم را از کجا آوردید؟ تازه نازل شده؟ در آیین نامه داخلی مجلس که چنین قیدی نیست!

گفتنی است در پایان جلسه امروز نیز انتقاد عسگر جلالیان نماینده دیر و کنگان در تذکری از توزیع ماهی وارداتی در بوشهر انتقاد کرد و گفت: استان بوشهر 700 کیلومتر مرز آبی دارد و نیمی از مردم آنجا شغل صیادی دارند. اما با توجه به اینکه کشتی​های اماراتی، قطری و بحرینی در خلیج فارس مشغول صید ماهی هستند، صید و صیادی در بوشهر همچنان تعطیل است. مهمتر از این مساله حذف سهمیه ملوانی و عدم صدور مجوز برای صید ماهی است.

/111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 140667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =