فیروز کریمی: با چه منطقی باید ۱۷۰ میلیارد تومان به ویلموتس بدهیم؟

فیروز کریمی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال و از پیشکسوتان فوتبال کشورمان از اتفاقات این روزهای فوتبال ایران انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فیروز کریمی در گفت‌وگوی رادیویی با برنامه چهار چهار دوی رادیو جوان، ضمن ابراز دلتنگی برای اهالی فوتبال درباره امتیاز فروشی برخی تیم‌های حاضر در وسط جدول اظهار داشت: اساس مسابقات ورزشی، انجام مسابقات جوانمردانه است. تاکنون هیچ تیمی که امتیاز فروشی کند را مشاهده نکرده‌ام‌. تیم‌ها بر یکدیگر اثر گذارند. تیم‌هایی که در وسط جدول قرار دارند با آرامش خاطر بیشتری در مسابقات حاضر می‌شوند، بنابراین باید با تمام وجود بازی کنند تا سرنوشت جدول جوانمردانه تعیین شود.

وی با اشاره به اینکه در ورزش همه با یکدیگر در ارتباط هستند، افزود: این شرایط ناجوانمردانه در فوتبال ما وجود ندارد و فدراسیون فوتبال نیز باید بر این امر نظارت کند. کیفیت بازیکنان لیگ یک و دو باید به گونه‌ای باشد تا توانایی جلب رضایت مدیران و مربیان را داشته باشند.

مدیر فنی تیم اترک بجنورد درباره برگزاری مسابقات در شرایط کرونا گفت: اگر قرار بر این بود تا بازی ها انجام نشود، باتوجه به اینکه پرسپولیس اختلاف امتیاز چشمگیری داشت باید این تیم را قهرمان اعلام می‌کردند و مسابقات را قطع کرده و فصل بعد را آغاز می‌کردند. هزینه این مسابقات که حدود هفت هشت میلیون یورو شده است را به جای پرداخت ناحق به مربیان، بین تیم‌های لیگ یک و دو تقسیم می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اسب قرمزها با ترابی برای قهرمانی زین شد

کریمی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات هیچ لطفی ندارد، گفت: یکی از مسابقات در لیگ آلمان با چند صد توپ برگزار شده، این در حالی است که در ایران موارد بهداشتی به درستی رعایت نمی‌شود.

وی با اشاره به محرومیت تماشاگران از حضور در ورزشگاه‌ها به خاطر ویروس کرونا تأکید کرد: بازیکنان، مربیان، مدیران، روزنامه‌نگاران و نیروی انتظامی نیز در معرض ابتلا به کرونا قرار گرفته‌اند و تنها کرونا مخصوص تماشاگران نیست.

کریمی درباره بی‌اطلاعی برخی مدیران در انتخاب مربیان خارجی بیان کرد: کسانی که سرمایه کشور را به باد می‌دهد نباید احساس راحتی کنند، به صرف اینکه آن فرد مسئول فدراسیون است نباید کسی را انتخاب کند. با چه منطقی باید 170 میلیارد تومان به ویلموتس دهیم؟ جای تأسف است که مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال هم از این قرارداد بی‌خبر است.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در پایان با اشاره به وقفه چهار ماهه مسابقات تصریح کرد: بازیکنان مراقب باشند تا مصدوم نشوند. مربیان نیز باید به آنها انرژی دهند.

251 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    1 0
    با منطق اینکه کشور ما گرفتار دلالی است.
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    1 0
    با صد و هفتاد میلیارد تومان میشه تقریبا ده هزار شغل ایجاد کرد.