اجرای طرح توسعه و بهسازی ۱۱۲ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان سمنان

مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان از اجرای طرح هایی برای اصلاح و توسعه شبکه ها و پست های توزیع برق و همچنین اقداماتی برای هوشمندسازی شبکه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مهدی پاک طینت گفت: به منظور تامین برق متقاضیان و مشترکان جدید و همچنین پایداری خطوط برق رسانی، ۱۱ هزار و ۳۲۷ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و یک هزار و ۲۲۳ متر شبکه روشنایی معابر در سطح شهرستان توسعه و بهینه سازی شده است.

وی با اشاره به این که برای تغذیه برق مشترکان، ۹ ایستگاه هوایی توزیع برق جدید در نقاط مختلف نصب و بهره برداری گردیده افزود: با نصب این تعداد ترانس هوایی، یک هزار و ۵۱۵ کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های توزیع برق شهرستان اضافه شده است.

پاک طینت باعنوان این که از آغاز سال جاری تاکنون، ۷۲ دستگاه کنتور هوشمند در قالب طرح فهام نصب گردیده یادآور شد: هم اینک تعداد یک هزار و ۴۸۵ دستگاه از کنتورهای مورد اشاره در این شهرستان نصب است.

وی اضافه کرد: ۳۱۷ پروژه عمرانی برق رسانی از شروع سال ۹۹ تا زمان حاضر در شهرستان سمنان به بهره برداری رسیده و مبلغ ۱۹ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال نیز سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: به منظور مشارکت مشترکان شهرستان در برنامه کاهش پیک بار تابستـان، با ۲۵۸ مشترک صنعتی، اداری، مولد اضطراری، سی ان جی و کشاورزی تفاهم نامه منعقد شده است.

مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: عملیات احداث پست زمینی پدمانتد خیابان شهید فیاض بخش، توسعه روشنایی معابر خیابان تعمیرکاران و بلوار فدک و همچنین برقراری چهار ایستگاه هوایی توزیع برق به قدرت ۶۱۰ کیلوولت آمپر در خیابان دقت واقع در شهرک غرب، پیرنجم الدین، خیابان صادق و بلوار هلال احمر، از جمله برنامه های پیش بینی شده این مدیریت تا پایان شهریور ماه امسال به شمار می رود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1409270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =