عملیات اجرایی احداث ۲ هزار واحد مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود

ایرنا نوشت: رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: با حضور معاون رئیس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور عملیات اجرایی احداث ۲ هزار واحد مسکن محرومان در این استان آغاز خواهد شد.

علی شهریارپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: دیدار از پروژه احداث کمربند شمالی شهرکرد، شرکت در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های سفر محمدباقر نوبخت به این استان است.
وی افزود:دیدار از جاده شهرکرد به شلمزار، آغاز همزمان عملیات اجرایی چهار محور مواصلاتی به ‌طول ۴۵ کیلومتر، افتتاح نمادین افزون‌ بر یک‌هزار واحد مسکونی محرومان و آغاز عملیات اجرایی همزمان احداث ۲ هزار واحد مسکونی جدید در سفر نوبخت به چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است.
شهریارپور تصریح کرد:دیدار از پروژه احداث تونل زره کیار، بازدید از واحدهای تولیدی گز در بلداجی، افتتاح بیمارستان بروجن و آغاز عملیات اجرایی جاده دسترسی به این جاده از برنامه‌های سفر نوبخت به استان خواهد بود.
وی یادآور شد: رییس سازمان برنامه و بودجه در این سفر از پروزه احداث راه‌اهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد و جاده فرادنبه به سفیددشت ، دیدن خواهد کرد.
گفتنی است ، محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه ایران و جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در استان چهارمحال و بختیاری سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ به مدت یک روز در شهرکرد حضور دارد.
۳۱ مرداد سال گذشته عملیات اجرایی احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه نیازمندان چهارمحال و بختیاری با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شد.
چهارمحال و بختیاری به حدود پنج هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان و روستاییان نیاز دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1409754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =