گچساران در وضعیت قرمز قرار گرفت/صنوفی که به دستورالعمل های بهداشتی بی‌توجهی کنند،
پلمپ می شوند

فرماندار شهرستان گچساران گفت: با ورود به پیک دوم بیماری کرونا ویروس شاهد وضعیت قرمز در این شهرستان هستیم.

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین از گچساران؛علی خوان‌پایه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: گچساران از اولین مناطقی بود که در ابتدای شیوع کرونا به وضعیت سفید رسید ولی متاسفانه با ورود به پیک دوم شاهد وضعیت قرمز هستیم.
شاید عادی‌نگاری مردم و حتی مسئواین و همچنین مراودات با استان‌های خوزستان و بوشهر و فعالیت شرکت نفت در این شهرستان سبب ایجاد چنین وضعیتی شده است.
تصمیم بر آن شد که صنوف با تجمع بالا را به مدت یک هفته تعطیل کردیم و صنوف رستوران و اغذیه به صورت بیرون بر فعالیت می‌کنند.
در شهرستان گچساران پنج تیم نظارتی در حال گشت و کنترل هستند و صنوفی که به دستورالعمل‌های بهداشتی بی‌توجهی کرده پلمپ و تعطیل می‌شوند.
تعداد مبتلایان بستری در بیمارستان‌های شهرستان ۴۸ نفر بوده و از این تعداد ۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه است.
پیش بینی برای فضا و تجهیزات انجام شده و دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه تامین پرسنل انسانی همکاری لازم را داشته‌اند و هنوز در این زمینه کمبودهایی وجود دارد که انتظار توجه بیشتری را داریم.
خوان‌پایه با بیان اینکه در چهار روز گذشته خوشبختانه فوتی نداشته‌ایم، گفت: تالارها در شهرستان گچساران تعطیل بوده و مردم در زمینه برگزاری مراسمات عروسی و عزا خوشبختانه همکاری لازم را دارند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =