استان فارس در تامین ‌طرح پویش "ایران همدل" ۱۶۰ هزار بسته معیشتی سهم دارد

مدیرکل امداد فارس گفت: سهم این استان تامین ۱۶۰ هزار بسته معیشتی در طرح پویش ایران همدل است که از تمام خیران همیشه در صحنه استان درخواست همراهی را داریم.

به گزارش خبرآنلاین از شیراز : محمدبذر افشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس، پویش ایران همدل را بزرگترین پویش مردمی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و گفت: در مرحله اول این پویش شاهد همکاری بسیار خوب دستگاه‌های حمایتی و مشارکت حداکثری خیران بودیم.

بذرافشان با اشاره به زمان آغاز مرحله دوم پویش مردمی ایران همدل، افزود: مرحله دوم این پویش برزگ با توجه و عنایت به فرامین مقام معظم رهبری از عید غدیرخم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

مدیر کل امداد فارس افزود: سهم استان فارس در این حرکت عظیم مردمی، تامین ۱۶۰ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۲۰۰ هزار تومان است که امیدوارم همچون مرحله نخست خیران در کنار امداد، ما را در رسیدن به هدف یاری کنند.

وی  به راه‌های مشارکت مردم در این پویش اشاره کرد و گفت: مردم نیک اندیش استان می‌توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا و در این پویش مردمی سهیم باشند.

بذرافشان تصریح کرد: کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #۰۷۱*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰  به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص یافته است.

بذرافشان  افزود: همچنین خیران و مردم نیکوکار استان می‌توانند با نصب اپلیکیشن‌های سکه، سنا و تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ و سایت امداد امام خمینی(ره) به نشانی emdad.ir  نیز اقدام به ارائه کمک های خود به نیازمندان کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1412340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =