۰ نفر
۱۷ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۳

مهر نوشت:

بهروز افخمی از ارائه پیشنهاد خود به سازمان سینمایی عروج‌فیلم برای تبدیل نسخه به نمایش درآمده «فرزند صبح» در جشنواره فجر به یک اثر در خور توجه خبر داد. کارگردان و نویسنده فیلم سینمایی «فرزند صبح» در این ارتباط گفت: «در جلسه‌ای با شاهمرادی سرپرست سازمان سینمایی عروج‌فیلم پیشنهاد کردم در صورت موافقت، تدوین این فیلم را شخصا به تدوین مرحوم سیف‌الله داد برگردانم.»

وی افزود: «تصمیم دارم با هزینه شخصی برای کپی دیجیتال، تبدیل صدای فیلم به دالبی دیجیتال و حتی ساخت موسیقی برنامه‌ریزی‌های انجام دهم. بخش مهمی از این مراحل قطعا در خارج از کشور انجام می‌شود. البته در برابر این امتیاز، دریافت رایگان حق پخش خارجی «فرزند صبح» را از عروج‌‌فیلم را درخواست کردم.»

افخمی در ادامه بیان کرد: «البته بحث اکران عمومی این فیلم در ایران و پخش دی‌وی‌دی آن در اختیار عروج‌فیلم است. قرار است آقای شاهمرادی مدیریت جدید عروج فیلم با بنیاد حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) در این ارتباط صحبت کند. هم‌اکنون منتظر نظر نهایی برای آغاز کارهای فنی فیلم هستم.»

وی ادامه داد: «از نسخه «فرزند صبح» که در جشنواره فجر به نمایش درآمد، حدود هشت نمای بلند حذف شده بود. البته بخشی از بهترین برداشت‌ها به طور نابجا استفاده شده بود. به همین دلیل تصمیم دارم با تدوین مجدد صحنه‌هایی به آن اضافه و نماهایی مرده‌ای که بی‌اساس در فیلم دیده می‌شود حذف کنم.»

«فرزند صبح» با بازی عبدالرضا اکبری، هدیه تهرانی، محمدرضا شریفی‌نیا و الیکا عبدالرزاقی بخش‌هایی از زندگی حضرت امام خمینی (ره) را روایت می‌کند. این فیلم در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با واکنش‌های مختلف روبرو شد.

بهروز افخمی فیلم‌های سینمایی «عروس»، «شوکران»، «روز فرشته»، «روز شیطان» و... را کارگردانی کرده است.

54142

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =