۵۶۳ میلیاردتومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان گلستان پرداخت شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۴۲ واحد صنعتی، گردشگری و کشاورزی در استان مبلغ ۵۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

به گزارش خبرآنلاین ازگرگان :  حسین طلوعیان ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهارداشت: بانک‌ها و دستگاه‌های مختلف باید کمک کنند تا موانع موجود بر سر راه تولید و تولیدکنندگان برطرف شود.

وی گفت: طرح رونق تولید و تسهیلاتی که به تولیدکنندگان پرداخت می‌شود یکی از مهم‌ترین کارهایی است که دولت در چند سال اخیر به ویژه امسال در دستور کار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: از سال گذشته تاکنون ۱۴۲ واحد تولیدی شامل واحدهای صنعتی، گردشگری و کشاورزی ۵۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

وی یادآور شد: پرونده ۲۸۸ واحد با پیش بینی تسهیلات یک هزار و ۹۷۵ میلیارد تومان نیز در بانک‌ها وجود دارد که امیدواریم در پرداخت تسهیلات تسریع شود.

طلوعیان ادامه داد: از محل تسهیلات تبصره ۱۸ نیز ۸۳ درخواست در کارگروه تسهیل به پیش بینی تسهیلات ۵۷۲ میلیارد تومانی مصوب شده که تاکنون ۱۸ واحد موفق به دریافت ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات شده‌اند.

وی همچنین اعلام کرد: در این مدت ۱۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی به ۴۳ واحد تولیدی در استان پرداخت شده است که از این نظر گلستان رتبه پنجم را بین استان‌ها دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1412764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =