مدیر عامل صندوق تأمین اجتماعی گفت: ماهانه 1400 میلیارد تومان هزینه‌های صندوق تأمین اجتماعی است.

رحمت الله حافظی با اشاره به استقلال مالی و هزینه ماهیانه 1400 میلیارد تومانی صندوق تأمین‌اجتماعی، گفت: هزینه صندوق تأمین‌اجتماعی که عموماً مستمری بازنشستگان و ازکارافتادگان و بازماندگان و همچنین خدمات‌درمانی بیمه‌شدگان را در بر می‌گیرد از طریق دریافت حق‌بیمه تأمین می‌شود.

مدیرعامل صندوق تأمین‌اجتماعی همراهی و تعامل حداکثری را مبنای اصلی دریافت مطالبات عنوان کرد و گفت: استفاده از اختیارات قانونی آخرین مرحله از اقدامات تأمین‌اجتماعی برای وصول مطالبات است.

حافظی با اشاره به اختیارات مدیران‌کل تأمین‌اجتماعی استان‌ها برای تفکیک بدهی کارفرمایان تا 36 قسط و اختیارات مدیرعامل برای تخفیف تا 60 قسط گفت: تقسیط و تعیین نحوه دریافت مطالبات نیازمند تشکیل کمیته ای با حضور نماینده استاندار و مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان و نماینده کارفرما است که نظر این کمیته برای تقسیط بدهی قابل اجرا خواهد بود.

وی در ادامه افزود: که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بیمارستان تأمین‌اجتماعی یزد به تعداد کافی دستگاه دیالیز مجهز خواهد شد تا از این طریق خدمات مناسب‌تری به بیمه‌شدگان ارائه گردد.

44

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
    0 0
    این سازمان با سوء استفاده از عدم انعقاد قرارداد با موسسات جدیدالاحداث پزشکی از زیر بار مالی آن شانه خالی کرده و از جیب این موسسات یارانه دریافت میکند.لطفا در مورد گزارشی تهیه فرمایید
  • بدون نام IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
    0 0
    این سازمان با سوء استفاده از عدم انعقاد قرارداد با موسسات جدیدالاحداث پزشکی از زیر بار مالی آن شانه خالی کرده و از جیب این موسسات یارانه دریافت میکند.لطفا در این مورد گزارشی تهیه فرمایید