ثبت بیش از ۳۰ میلیون تردد در جاده‎‌های اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: طی ۴ ماه گذشته ۳۰ میلیون و ۲۸۴ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، کلیم‌الله وثوقی در بازدید از محور اردبیل - آستارا و گردنه حیران اظهار کرد: طی ۴ ماه گذشته ۳۰ میلیون و ۲۸۴ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل توسط ۶۸ سامانه تردد شماری ثبت شده است.

وی افزود: بیشترین ترددها با ۲ میلیون و ۸۶۵ هزار مورد در محور اردبیل - آستارا و بالعکس، محور اردبیل - مغان و بالعکس محدوده سه‌راهی صحرا با ۲ میلیون و ۱۴۹ هزار تردد و محور اردبیل - سه‌راهی سرعین و بالعکس با ۲ میلیون و ۹۵ هزار تردد، به ثبت رسیده است.

کاهش ۲۳ درصدی ترددها نسبت به سال گذشته

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.

وثوقی بیان کرد: میانگین سرعت در استان ۷۱ کیلومتر بر ساعت بوده و از مجموع تردد ۴ ماه گذشته استان ۱۱ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

وی گفت: هوشمندسازی جاده‌های استان را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل است و علاوه بر ۶۸ سامانه تردد شماری، ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۵۲ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1414076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =