ذوب آهن هم مثل سپاهان ، لیگ قهرمانان را با موفقیت پشت سر گذاشت و به صدر جدول گروهش تکیه زد.

نماینده‌ی ایران که در آخرین دیدار خود در دور رفت مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف الریان رفته بود، در پایان با نتیجه‌ی 3 بر یک به پیروزی رسید و صدرنشینی‌اش را در گروه D حفظ کرد.

 در این دیدار محمدرضا خلعتبری ابتدا در دقیقه‌ی یازده از روی نقطه کرنر به زیبایی دروازه‌ی الریان را باز کرد. البته اشتباه سنگربان تیم قطری هم در به ثمر رسیدن این گل نقش داشت.

 برتری ذوبی‌ها چندان دوامی نیافت و الماری یک دقیقه بعدگل مساوی را به ثمر رساند.

 ایگور کاسترو در دقیقه‌ی 25 بار دیگر برتری را برای اشگردان منصور ابراهیم زاده به ارمغان آورد. خلعتبری باز هم از جناح راست ضربه کرنر را ارسال کرد و کاسترو در دهانه دروازه موفق به گلزنی شد.

 در نیمه‌ی دوم الریان برای فرار از شکست خانگی حملات زیادی را انجام داد و ذوب آهن بیشتر چشم به ضدحملات داشت.

 بازیکنان الریان هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک تر می شدند با استرس بیشتری کار را دنبال می کردند و البته کنترل روانی خود را هم از دست می دادند. داور بازی می توانست در دقیقه‌ی 58 برای ذوب آهن پنالتی اعلام کند، اما بی جهت اجازه داد بازی دنبال شود. تصاویر آهسته تلویزیونی محرز بودن خطای مدافع الریان را به نمایش گذاشت.در دقیقه‌ی 60 باتیستا داسیلوا پس از این که با خطا متوقف شد کنترلش را از دست داد و عمدا با استوک به کمر هافبک ذوب آهن زد و پس از این حرکت غیرورزشی از زمین بازی اخراج شد.

 در دقیقه‌ی 70 قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوب آهن با شوتی سنگین از فاصله‌ی بیست و چند متری دروازه‌ی تیم میزبان را برای سومین بار و به زیبایی هر چه تمام‌تر فرو ریخت تا شاگردان ابراهیم زاده همانند دیگر تیم اصفهانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا پیروزی پرگل و قابل توجهی را به دست بیاورند.

 نایب قهرمان فصل گذشته‌ی لیگ قهرمانان آُیا مقابل الریان با ترکیب شهاب گردان، سید محمد حسینی، حسین ماهینی، فرشید طالبی، علی احمدی، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا خلعتبری، اسماعیل فرهادی، ایگورکاسترو، شاهین خیری و مهدی رجب زاده به میدان رفت.

 ذوب آهن با این پیروزی 7 امتیازی شد و در صدر گروه D باقی ماند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =