نه مثل رئال می شویم نه مثل بارسلونا؛ما همان پرسپولیس و استقلال هستیم

کری ابتدایی سرپرست باشگاه پرسپولیس با نشان دادن عدد"4" هنوز هم باور کردنی نیست.

می خواستم بگویم از اینکه چه خوب می شد اگر مثلا باشگاه استقلال به صورت رسمی قهرمانی پرسپولس را تبریک می گفت و برای رقیب دیرینه اش آرزوی موفقیت می کرد.حتی متنی را نوشته بودم که انتقاد کنم از شرایط فرهنگی حاکم بر فوتبال کشور که چرا مثلا استقلال مثل بارسلونا که قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت چنین حرکتی انجام نداد.چرا به جای اینکه قهرمانی تیم رقیب را تبریک بگویند پیشکسوتان این تیم در فضای مجازی،موضوع را به وزیر و خدم و حشم ربط می دهند و سعی در این دارند تا این قهرمانی را زیر سوال ببرند؟

حتی قصد نوشتن و انتشار چنین مطلبی را هم داشتم که یکدفعه چشمم خورد به عکس آقای رسول پناه؛سرپرست محترم باشگاه پرسپولیس.ظاهرا ایشان شب گذشته و برای استقبال از بازیکنان راهی فرودگاه شده بودند که یک شاهکار جدید خلق کردند.شاهکاری کاملا پوپولیستی و احتمالا برای جا باز کردن در قلب هواداران.آقای سرپرست واقعا با خودتان چه فکری کرده اید که وارد کل کل های هواداری شده و عدد 4 را به رخ تیم رقیب کشیده اید؟آیا شان و شخصیت شما این بود که مقابل دوربین ها لبخند بزنید و با آن ژست مخصوص "4"نشان بدهید وعکس بگیرید؟

داشتم می نوشتم که چرا باشگاه استقلال به پرسپولیس برای این قهرمانی تبریک نگفته است که حالا می گویم خوب کاری کردند که تبریک نگفتند! تبریک بگویند که چه شود؟به قول مرحوم حجازی همه چیزمان به همه چیزمان می آید.حافظه من که یاری نمی کند اما در فوتبال معتبر دنیا کجا از این کل کل های هواداری بین مدیران باشگاه وجود داشته است؟اصلا چه کسی دیده که بعد از نشان دادن عدد "5" پیکه (پس از شکست دادن رئال مادرید) مدیران بارسلونا با این افتخار عکس یادگاری بگیرند؟

آقای رسول پناه به جای نشان دادن عدد 4 کارهای مهمتری در باشگاه دارید که باید انجام بدهید.لیگ دارد به اتمام می رسد،کلی بدهی روی دست باشگاه مانده و از بازیکنان فعلی ممکن است خیلی های شان پرسپولیس را ترک کنند.با کل کل های هواداری می خواهید آنها را در تیم نگه دارید؟گذشت آن زمانی که پول اهمیتی نداشت و لباس پرسپولیس و استقلال قشنگ اندازه تن بازیکنان بود! در دنیای امروزی عدد 4 و 6 و ...برای بازیکنان فقط در حد همان کل کل است و حساب شان که خالی باشد امروز در تیم شما عدد 4 را نشان می دهند و فردا که به تیم رقیب بروند عدد دیگری را. به جای رفتارهای عامه پسند به فکر تابستان داغ نقل و انتقالات باشید.به فکر پول کالدرون،پول برانکو،پول بشار،محرومیت احتمالی و ...

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1414185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    0 10
    واقعا فکر کردید بدهی برای سران باشگاه پرسپولیس مهمه؟ وقتی وزیر باشه فورا چند تا چک میکشن و تموم. توی این چند سال کدوم بازیکن خوبی به جز بیرانوند از این تیم جدا شده؟ مگه هر دوی این دو تیم زیر نظر وزارت نیستن پس چرا هر سال 20 بازیکن از استقلال جدا میشن؟
  • کیسه ی تو کف چهارمی IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    7 0
    دوست عزیز درستش اینه که هر سال 20 بازیکن جدید به استقلال اضافه میشن بعد 20 تا جدا میشن. شما برو ببین پول اضافه کردن 20 تا جدید هر سال از کجا میاد؟ پرسپولیس یه مهاجم نمیتونس بخره الانم عبدی شده فیکس خودت متوجهی مشکل از کجاست. بعدشم همچین میگن 20 تا جدا میشن انگار پیشنهاد وسوسه انگیز از اروپا بهشون میرسه و استقلال نمیتونه نگهشون داره!! نه داداش جان جدا میشن چون سیستم استقلال روی دور باطل و فسادی افتاده بازیکن درست و حسابی دوام و طاقت نمیاره و میزنه بیرون چون میفهمه اینجا سرابه و هیچ مکتبی پشتش نیست. صرفا توسط افراد پرمدعا میچرخه بدون هیچ گونه هدف و علم و دانشی اون از سرمربی تون خودت بفهم داستان رو اون از گنده های تیمتون که پهلوان فضای مجازی ان. تو ببین تو پرسپولیس بازوبند میره رو دست کیا و توی استقلال کی بازوبند رو میبنده. از همینجا بفهم تیمت مریضه