محدودیت‌های دو هفته‌ای در قزوین تمدید می‌شود

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: به دلیل افزایش فوتی‌ها و بیماران مبتلا به کرونا در استان محدودیت فعالیت‌ها تا دو هفته در قزوین تمدید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین با ابراز نگرانی از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان قزوین اظهار کرد: متأسفانه طولانی شدن بیماری موجب شده تا برخی شهروندان وضعیت را عادی تلقی کرده و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی تفاوت شده و آن را جدی نگیرند که این رویکرد مشکل ساز شده است.
حبیبی اضافه کرد: متأسفانه تعداد فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا، نسبت به هفته گذشته تقریباً دو برابر شده و تداوم این روند بسیار نگران کننده است.
او یادآور شد: در صورت بی توجهی شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور در مراکز جمعیتی مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتری می شویم.
سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۲۷۰بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری شده اند و حال ۴۰نفر از این بیماران حاد است.
حبیبی گفت: از امروز شنبه به مدت دو هفته محدودیت‌های فعالیت‌های صنوف مختلف بیشتر شده و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی این وضعیت کنترل می شود تا وارد وضعیت قرمز نشویم.
این مقام مسئول اظهار کرد: در حال حاضر استان قزوین در مرز هشدار قرار دارد و از همه شهروندان انتظار داریم ضمن زدن ماسک در هنگام خروج از منزل حتماً نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند تا سلامت خود و شهروندان دیگر به خطر نیفتد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1414466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ES ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    0 0
    همه بازارروزا ک دایر هست