آغاز عملیات اجرایی احداث المان های شهری در شوشتر

شهردار شوشتر با بیان اینکه المان‌های شهری در ۵ نقطه از شهر احداث خواهد شد، از آغاز عملیات اجرایی پروژه ساخت المان های شهری خبر داد. 

به گزارش خبرآنلاین، عباس اسکندری نیا با بیان اینکه المان‌های شهری به عنوان سمبل فرهنگی و اجتماعی، ابزاری ارزشمند برای معرفی و شناسایی هویت شهر و شناسنامه‌ای گویا از گذشته و حال فرهنگ کشورمان هستند، بیان کرد: متاسفانه کهن شهر شوشتر تاکنون از المان‌های شهری بی‌بهره بوده است که کمبودی بزرگ در حوزه سیما و منظر شهری است.

وی تصریح کرد: از سال گذشته مطالعات مربوط به مکان‌سنجی و طراحی المان‌های شهری در چند نقطه از شهر آغاز شد که در گام نخست در ۵ نقطه ؛ پل شهید محمدی ( بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) ، میدان شیخ مرتضی انصاری( المان شهیدان کجباف و خادم سیدالشهدا ء) ، ورودی های شهر ( نام لاتین شوشتر دو عدد) ، المان تندیس فردوسی در بوستان فردوسی مجاور پل بند شادروان این المان‌ها ایجاد خواهد شد.

 شهردار کهن شهر شوشتر افزود: علاوه بر این، المان‌های طراحی شده با نام محل احداث المان سنخیت خواهد داشت.

اسکندری نیا با بیان اینکه این المان‌ها در قالب سازه‌های پایدار احداث خواهند شد ،  همچنین در این پروژه اجرای فضای سبز، نورپردازی نیز پیش‌بینی شده است که با برنامه ریزی های انجام شده توسط کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ، طی ماههای آینده  رونمایی خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1415121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =