۵۱هکتار از اراضی صنعتی قزوین به سرمایه گذاران واگذار شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: در چهار ماهه اول سال جاری، ۵۱هکتار از اراضی صنعتی شهرکها و نواحی صنعتی به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا با اعلام این خبر گفت: رشد ۲/۳برابری واگذاری زمین به متقاضیان احداث واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرکهای صنعتی، نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری است.
خانپور یادآور شد: در سال"جهش تولید"و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان، شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین موفق به جذب ۸۴متقاضی سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۳۵قرارداد بوده که رشد دو و نیم برابری در تعداد جذب سرمایه گذار داشته ایم که نیمی از سرمایه گذاران با توجه به حمایتهای استانی طرح توسعه خودر را در استان اجرا می کنند.
او میزان سرمایه گذاری ۸۴قرارداد را هفت هزار و ۸۰۰میلیارد ریال عنوان کرده و افزود:  با راه اندازی این طرحهای صنعتی زمینه اشتغال یک هزار و ۷۹۶نفر فراهم می شود.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به نوع فعالیت این واحدهای صنعتی تصریح کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه غذایی، فلزی و شیمیایی بوده است.
این مقام مسئول در خصوص بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان زمین های واگذار شده گفت: شهرک های صنعتی  خرمدشت، لیا، کاسپین ۱ و۲ به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در پایان ضمن تشکر از استاندار و مدیران اقتصادی استان در همراهی شرکت شهرکهای صنعتی از رتبه های برتر در جذب سرمایه گذار در شهرکهای و نواحی صنعتی استان در چهارماهه اول سال جاری در کشور خبر داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =