چهار روایت مختلف از هیس معروف فرهاد مجیدی

خبرورزشی نوشت:تصویری که از سرمربی استقلال پس از بازی با سپاهان به ثبت رسید روایت‌های مختلفی دارد.

استقلال روز گذشته موفق شد در دیداری حیثیتی و حساس مقابل سپاهان با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد و علاوه بر تثبیت جایگاهش در رتبه دوم جدول، به کسب سهمیه هم نزدیک شود.

در پایان این دیدار سنگین و دشوار فرهاد مجیدی رو به دوربین‌های عکاسان رسانه‌های ورزشی، علامت هیس نشان داد ولی مشخص نشد او دقیقا چه کسی یا کسانی را به سکوت دعوت کرده است!

مخاطب اول: بعضی‌ها اعتقاد دارند مخاطب مجیدی، امیر قلعه‌نویی و مربیان سپاهان هستند که اختلافات دیرینه با هم دارند و سرمربی سپاهان یکی از آلترناتیوهای نیمکت استقلال هم محسوب می‌شود.

مخاطب دوم: شخص دیگری که می‌توانست مخاطب مجیدی باشد جواد نکونام است که چند هفته قبل یک اختلاف کهنه میان آن‌ها علنی شد و به صحبت علیه هم پرداختند.

مخاطب سوم: برداشت بعدی این است که مجیدی به بخشی از هواداران استقلال که منتقد او هستند سکوت نشان داده است. عده‌ای از هواداران استقلال در هفته‌های اخیر برای بازگشت استراماچونی به این تیم در تلاش هستند و از مدیران باشگاه می‌خواهند شرایط بازگشت مرد ایتالیایی را فراهم کند.

مخاطب چهارم: گفته می‌شود مجیدی مدیران باشگاه را مخاطب قرار داده است. یکی از اعضای هیئت‌مدیره مخالف حضور مجیدی در این تیم است و عقیده دارد استقلال باید مربی تراز اول خارجی جذب کند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    1 1
    در هر حال کار زشتی انجام داده است
  • حسین نظری IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    3 0
    منظورش نورافکن بود