۰ نفر
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
هشتمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری لغو شد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان از لغو هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، سیداحمد خاتمی،سخنگوی هیئت رئیسه خبرگان رهبری  اعلام کرد: علی رغم اینکه تمام تمهیدات و مقدمات برگزاری هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 27 مردادماه فراهم شده بود و دبیرخانه این مجلس آماده برگزاری اجلاس بود، ولی با توجه به گسترش ویروس منحوس کرونا و درگیر بودن اکثر استانهای کشور با آن و نیز با لحاظ اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا، تشکیل اجتماعات را ممنوع نموده اند، این اجلاس در تاریخ فوق برگزار نخواهد شد.                                              
                                   
او گفت: همانگونه که در مصاحبه گذشته بیان شد، سخن از اجلاس احتمالی مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 27 مرداد بود. اینک علی رغم اینکه تمام تمهیدات و مقدمات برگزاری هشتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری فراهم شده بود و دبیرخانه این مجلس آماده برگزاری اجلاس بود، ولی با توجه به گسترش ویروس منحوس کرونا و درگیر بودن اکثر استانهای کشور با آن و نیز با لحاظ اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا، تشکیل اجتماعات را ممنوع نموده اند، ضمن ادای احترام به نمایندگان معزز مجلس خبرگان رهبری، اعلام می داریم این اجلاس در تاریخ فوق برگزار نخواهد شد و با فراهم شدن شرایط در زمان مناسب، تاریخ بعدی اجلاسیه اعلام می گردد.


خاتمی ادامه داد: همین جا به عنوان سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تأکید می کنم بر آنچه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» بر آن تأکید داشتند که در مجالس عزاداری محرم با ستاد ملی مقابله با کرونا همراهی شده و عزاداران گرامی سالار شهیدان حضرت ابی عبدالله الحسین «علیه السلام»، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند. اینک در آستانه عیدالله الاکبر عید مبارک غدیر از روح مولای متقیان حضرت علی «علیه السلام» استمداد می طلبیم که برای نابودی ویروس منحوس کرونا مدد کرده و بشریت را از شر آن خلاصی عنایت فرماید.
 

216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1418005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =