سارق خودروهای مدل پائین در اراک دستگیر شد

در عملیات ماموران پلیس آگاهی استان، سارق خودروهای مدل پائین در اراک دستگیر و به ۵ فقره سرقت در شهرستان اراک اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری" رئیس پلیس آگاهی استان در گفتگو با خبرآنلاین استان مرکزی در تشریح جزئیات این خبر افزود : در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای سواری مدل پایین و اقدام به جداسازی قطعات با ارزش آن از جمله باطری ، ضبط و باند در سطح شهر اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی بیان کرد: با توجه به سرنخ هایی که در روند رسیدگی به پرونده به دست آمد ، سارق در یکی از محله های این شهرستان شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به اعتراف سارق به ۵ فقره سرقت خودرو های پراید مدل پائین با همدستی یک فردی به عنوان خریدار اموال مسروقه خاطرنشان کرد: در عملیاتی جداگانه همدست متهم نیز دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی استان شد.
 
سرهنگ " چهری" اظهار داشت: سارق دستگیر شده در ادامه تحقیقات فنی پلیس بیان داشت، از آن جایی که خودروهای مدل پائین از ایمنی کمتری برخوردار می باشند، بیشتر این نوع خودروها را برای سرقت انتخاب می کرده و پس از اوراق کردن وسایل آنها در مخفیگاهش، اموال مسروقه را به افراد مالخر می فروخته است.
 
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش و اطلاع پیرامون شناسایی سارقین و یا تردد مشکوک افراد ناشناس در محل زندگی شان را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1418352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =